Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Al límit

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 31 Jul, 2012 12:31 am    Asunto: Al límit Responder citando

Ahir vaig sortir a caminar, no massa d'hora. Volia fer una tiradeta llarga, més o menys fins Sant Bartomeu. Sortint de la Plaça de l'Ajuntament de Tiana


vaig tirar cap Alella pel Camí del Mig. Per pujar a la cornisa vaig passar pel corriol de l'Andrés, després vaig anar a veure com estaven els extraterrestres


i per la trialera brutal, el GR-92, vaig pujar fins Sant Mateu, on vaig omplir d'aigua


Després de passar pel Vietnam per evitar una mica el sol, vaig veure el Castell de Burriac


mentre anava pujant cap al Dolmen de la Roca d'en Toni


i les sepultures medievals, que semblen més malmeses que en altre temps


A Sant Bartomeu vaig mirar per si veia la senyora Montserrat, però no ho vaig fer fins que ja havia passat de llarg, estava al darrere de l'ermita


Em trobava bé i vaig decidir seguir endavant, a veure si arribava a Can Bordoi, passant per on ho fèiem abans quan anàvem al Turó, pel corriol de la dreta de la pista polsegosa, per Parpers, per la urbanització Sant Carles, per la pista amunt, amunt i baixada per la trialera de les arrels


Quan era a Can Bordoi menjant-me un entrepà, vaig pensar que em faltava molt poc per arribar al Santuari del Corredor i, tot i que ja estava una mica cansat, vaig tirar amunt. Fins ara havia anat una mica lent, la calor era forta i això no ajuda massa. Mentre pujava es va girar una mica de vent fresquet, em vaig animar i vaig accelerar força.
A Can Bosc els polls i les gallines marxaven mentre el gall es deixava veure una mica més


Ja a l'àrea de lleure el cel estava tapat, i això em va permetre anar encara millor. Per cert, no hi havia gairebé ningú, es veu que tothom era a la platja o de vacances a llocs més llunyans. Vaig seguir pujant tan bé que se'm va fer curt, en molt poca estona ja era al Santuari. Els xiprers, com sempre, em van donar la benvinguda, no hi havia ningú ja que és tancat per vacances.


Ara que era aquí a dalt podia baixar fins Vallgorguina i anar al tren a Sant Celoni, que hauria estat el més lògic i normal de fer, o tornar cap a casa. Naturalment, vaig tornar cap a casa desfent el camí d'anada amb algunes petites variacions.

A Can Bordoi em trobava molt bé, la pujada cap a Sant Carles se'm va fer una mica avorrida, em va entristir una mica la creu plena de flors


i a Parpers em vaig sentir millor veient la placa que recorda a tots els morts de la guerra civil. Sabrem perdonar ara i guanyarem la pau?


A partir de Sant Bartomeu ja estava força cansat. A les pujades encara anava fent, però a les baixades em feien mal les cuixes i anava més lent. Passat Sant Mateu anava una mica per inèrcia, a la font del Botxer, preciosa amb aquella llum


m'hauria quedat assegut mirant com els núvols anaven jugant amb el Sol i esperant la nit, però havia de seguir endavant.


Per baixar a Alella vaig triar la pista de la Coma Clara, que vaig anar retallant pels corriols que no faig quan anem en BTT. Les cames cada cop em feien més mal, els talons em coïen pel fregament de tantes hores, però no hi havia més remei que seguir caminant. Quan arribava a Alella se'm va fer de nit i el Camí del Mig el vaig fer amb la llum de la lluna de companya. Quan arribava a casa era al límit, mai m'havia cansat tant i mira que m'he cansat vegades.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mar 31 Jul, 2012 7:25 am    Asunto: Responder citando

i el track???? jjajajajja felicitats Pere, com deia la trica "quins pebrots" i no
s'atreveix la senyora delmondelacuina a acompanyar-te??? i com diria el
Serrat "cada loco con su tema,,,,per quand la matagalls-montserrat??? em penso
que no trigaràs gaire..... Razz Razz
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 31 Jul, 2012 8:08 am    Asunto: Responder citando

La Margarida em diu, quan em queixo que em fan mal les cametes, que no faig pena, que he fet el que he volgut. Diumenge no va venir, però ahir va fer un tomb per Tiana d'uns 8 km.
A la Matagalls m'agradaria anar-hi, però pel que m'han dit és molt més dura que el que vaig fer ahir, i més llarga. I vaig acabar molt cansat, ara mateix no podria.
El que sí que faré és anar al Tibidabo. Si tens vacances, la muntem un dia d'aquests i hi anem junts.
El track el penjaré al wikiloc, ahir no vaig tenir temps, que tenia guàrdia. L'usuari és Pere006.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
rapyd74
***


Registrado: 26 Ago 2007
Mensajes: 701
Ubicación: Santa coloma

MensajePublicado: Mar 31 Jul, 2012 3:34 pm    Asunto: Responder citando

Ostres Pere!! ara mateix vaig a veure si ja tens penjat el track, aquesta tinc que fer la tambe jo!!
Hora de sortida? hora d´arribada? etc...
saludos. Wink
_________________
Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Mar 31 Jul, 2012 7:55 pm    Asunto: Responder citando

I tant, tu sempre al límit, facis el que facis ...

Per treure's el barret!
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Mar 31 Jul, 2012 8:52 pm    Asunto: Responder citando

Pere, estoy mirando en RENFE y no hay ningun Talgo que haga este recorrido...
Que fuiestes en AVE???!!! Wink
Menuda locomotora estas hecho!!! Twisted Evil
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mie 01 Ago, 2012 9:29 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
La Margarida em diu, quan em queixo que em fan mal les cametes, que no faig pena, que he fet el que he volgut. Diumenge no va venir, però ahir va fer un tomb per Tiana d'uns 8 km.
A la Matagalls m'agradaria anar-hi, però pel que m'han dit és molt més dura que el que vaig fer ahir, i més llarga. I vaig acabar molt cansat, ara mateix no podria.
El que sí que faré és anar al Tibidabo. Si tens vacances, la muntem un dia d'aquests i hi anem junts.
El track el penjaré al wikiloc, ahir no vaig tenir temps, que tenia guàrdia. L'usuari és Pere006.


Perejaume, jo començo vacances aquest dilluns, faig 15 dies, o sigui proposa i jo accepto i a més la setmana passada
vaig comprar-me unes bambes MBT són les del balancí penso que són molt interessants,,, ja diràs quelcom Razz
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Mie 01 Ago, 2012 2:58 pm    Asunto: Responder citando

ondia!
a veure qui té p*brots d'acompanyar a aquest parell en la ruta un a cada orella Laughing
demolidor

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 01 Ago, 2012 8:19 pm    Asunto: Responder citando

Faríem un bon trio.
Acabaries una mica perjudicat.
Wink Wink

Heu vist el segon intent a Montserrat?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Jue 02 Ago, 2012 7:34 am    Asunto: Responder citando

Ahir vaig anar a buscar musculina i estava tancat,,i ara com
ho hauré de fer???? vaig sendereixar desde can Ruti pujada
font de l'amigó, pista del dipòsit, zetes, a la botiga de la
musculina i cap a casa,,,,quina calor redeu!!!!!!!!!!!!!!
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group