Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Ruta dels Quatre Monestirs

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 30 Mar, 2013 10:54 pm    Asunto: Ruta dels Quatre Monestirs Responder citando

La sortida és al Monestir de Sant Cugat, ben d'hora (les 6:24), encara amb poca llum


La primera part del recorregut és gairebé sempre per pista ampla o per carrers asfaltats. Hi ha pocs trams verds, l' únic petit oasi el trobo passat el barri de Torresana però dura poc: el quitrà torna ràpidament gairebé fins al peu de La Mola.
Com que estem en Setmana Santa, hi ha una professó: milions de persones pugen al cim, algunes molt a poc a poc i naturalment sense deixar passar ningú, passant de tot i de tothom. Estranyament a l'església no hi ha ningú parlant o menjant, cosa que celebro


A la baixada no hi ha tanta gent, tot i que trobo uns quants avis que no sé com han pogut arribar fins allà. Em fan patir una mica: la baixada no és difícil, però hi ha llocs on rellisques i et pots trencar un maluc amb o sense osteoporosi.
Després d'una mica de pista i de pujar a la Casa Nova de l'Obac, la ruta deixa de ser pistera i es torna espectacular: passa per un corriol (que és el de la MM) preciós i llarguíssim que no s'acaba fins Vaquerisses. La pujada final a Montserrat és també molt maca, potser més que la que vaig fer amb el Rapyd i Miscolores.


Haureu vist que titulo la sortida com a "Ruta dels 4 Monestirs", en realitat és la Ruta dels Tres Monestirs, però com que els treballadors del Cremallera fan vaga i m'he d'esperar més d'una hora i mitja per agafar-lo, decideixo baixar a peu. No ho vull fer per on he pujat i m'atanso per carretera fins el Monestir de Sant Benet: ja són quatre


Allà agafo el PR C-19 (Camí de l'Àngel) i no sé si és perquè fa baixada, o perquè em trobo molt bé o perquè és un corriol preciós, se'm fa curt i em sap greu acabar-lo.
Un cop a Monistrol, m'atanso a l'estació del Cremallera, on em diuen que he d'anar a l'estació Monistrol Centre, que és a l'altra banda del riu.
Quan compro el bitllet, arriba el tren i he de fer una cursa de 200 m llisos que ni en Pietro Menea (EPD) hauria pogut en el seu millor moment. Sembla mentida com aguanta el cos després de tantes hores d'esforç...

La sortida m'ha agradat tant que no m'importaria repetir-la en companyia. També m'agradaria la Vilassar-Montserrat que em sembla vol fer en Miscolores.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Sab 30 Mar, 2013 11:24 pm    Asunto: Responder citando

Molt be, Pere. Ja veig que has gaudit força!!!

Jo em canso nomes pensant el que has fet. Ets un gran campió.

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
rapyd74
***


Registrado: 26 Ago 2007
Mensajes: 701
Ubicación: Santa coloma

MensajePublicado: Dom 31 Mar, 2013 8:32 am    Asunto: Responder citando

Bajando a pie habras sumado una buena kilometrada a los ya 52 km de la ruta! espero el track con "ansia viva" para tenerlo en la carpeta de los "por hacer" jajaja!!

Saludos. Wink
_________________
Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 31 Mar, 2013 11:38 pm    Asunto: Responder citando

El track el penjaré al wiki . Vaig una mica endarrerit, en tinc alguna més de pendent. A veure si m'hi poso, amb tantes sortides ( i tanta feina entre setmana) no tinc massa temps.

Van sortir 62 km, però per arribar a dalt en vaig fer més de 52, crec que eren 54 o 55, no me'n recordo exactament. T'agradarà baixar pel PR, el faràs volant.
Pels que no ho sàpiguen: en Rapyd baixa molt en BTT, però més encara a peu.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Jue 04 Abr, 2013 3:39 pm    Asunto: Responder citando

Em faltava una crònica com aketa,, mira que feia temps que no en feies, encare
que has resumit massa,,, amb el temps vas empitjorant,,, ah!!! saps una cosa?
per l'11 S em quedo a la Baetulo no sigui que algun "tarraco,barcino"vulgui conquerir
la ciutat de l'anís el mono.
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Jue 04 Abr, 2013 7:24 pm    Asunto: Responder citando

ony!
passes de Sant Cugat a Montserrat com si fossin 10 minuts Rolling Eyes
m'ha sortit una butllofa al dit gros només de pensar en la caminada, quina passada de ruta

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 05 Abr, 2013 12:21 am    Asunto: Responder citando

Btv, un terme mig (ni tantes fotos com abans ni tan poques com ara) estaria millor, oi?
L' 11 S no faràs la cadena?
Sabies que vaig treballar un temps a la farmàcia (la que hi havia abans, la d'ara és nova) de Torresana i que la ruta passa pel costat? És que el món és molt petit! I poc sabia jo llavors que el camí que passa pel costat del cementiri era el Camí dels Monjos...


Ja estic pensant fer-la més llarga Wink . Tinc algun Monestir més per enllaçar, i alguna església de Sant Pere i tot per afegir-hi.

Rapyd, ja l'he penjat al wiki.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group