Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Salidita Dominguera -- Estrenamos Agosto :-)

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Sab 03 Ago, 2013 10:36 pm    Asunto: Salidita Dominguera -- Estrenamos Agosto :-) Responder citando

A las 7:00 en la B-20
a las 7:15 en cruce del río a los minerales
a las 8:00 en la plaza
y a las 8:10 en la cruz de Sant Geroni

El resto es un incógnita.

- Klein
- Martin
- Gordi
- Anzony
- Gordi
- ...
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 04 Ago, 2013 10:55 pm    Asunto: Responder citando

No havia mirat el fòrum, pensava que la sortida seria a les 7:30 a la Plaça. He arribat tard (m'he adormit) i quan omplia aigua he vist en Gordi que arribava. Hem pujat a la creu i allà hem fet una foto de grup:


A l'arbre del Dipòsit, la foto oficial, una mica borrosa, amb l'oncle del Klein i el Tonio, que s'ens ha afegit i ens ha fet de guia:


En Martin a anat a la platja i nosaltres hem pujat per la vinya i els Trencapedres II han començat a baixar i baixar




Al Dolmen de Castellruf


Amb l'Hèctor, que s'ens havia afegit


Hem anat per corriol a Can Girona i hem pujat per la pista del Mirador per anar per corriol a la Font de la Mercè








Hem tornat enrere per pujar pel corriol de l'Scott, que ja és ciclable tot i que hi ha tres o quatre arbres tombats. En aquest els petits hem passat, als alts els ha costat més








En Klein s'ha tornat addicte a les punxes dels esbarzers. Quan en veu un, s'hi tira de cap


Per tornar a casa, hem pujat pel corriol del Salva i per la variant hem anat a la pista del Dolmen de Can Gurri. D'aquí hem anat a Alella per la baixada de la Trinxaprehicabri. A Badalona hem trobat al Btv, que alguns es pensaven que era un ens virtual




Jo no he passat per la Maca, he pujat a casa pel Tanatori. Allà se m'ha posat la cadena entre els pinyons i els radis. Canviant i girant la roda, l'he posat bé però no girava. I és que s'ha quedat així, amb un radi per dins d'una baula. Suposo que el radi estaria trencat i s'ha posat a dintre, mira que és difícil però així estava. Per treure'l l'he hagut de doblegar ben doblegat


Miraré de posar el vídeo "Trencapedres" com més aviat millor.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
anzony
*


Registrado: 18 Oct 2012
Mensajes: 103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Lun 05 Ago, 2013 11:47 am    Asunto: Responder citando

Molt xules les fotos Pere i encantat de coneixe't. M'ho vaig passar molt bè, tot i que pujant aquells corriols vaig patir massa, però als de baixada m'ho vaig pasar pipa!! A veure si em poso en forma (però ja serà després de vacacances Laughing ).
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Lun 05 Ago, 2013 11:55 am    Asunto: Responder citando

Va ser una sortida molt divertida. Els mes matiners, Martín, Klein i jo mateix, vam pujar primer pels minerals fins al Poblat Ibèric i després vam baixar per la trialera de ¿la Valla?. A la creu de Sant Jeroni ens vam trobar amb els companys que sortien des de la plaça: Gordi, Pere, Anzony y Tito.

La pujada fins al diposit va ser dureta, la calor era molt angoixant. Tot pujant ens vam trobar a Tonio, que ens va fer pujar a ritme alegre. Alguns ja feien figa, però poc a poc vam arribar al dipòsit. A dalt ens vam "afotar" i el Martin es va retirar, avui li tocava platja Cool

La resta continuem fins al Seminari a recollir aigua i el Tonio anava maquinant per on portar-nos per fer-nos suar de valent. Vam pujar a 9 pins i les Vinyes. A partir allà va començar lo divertir, entre el Tonio i el Pere ens van passejar per l'ombra buscant corriols i ombra. Vam passar per molts dels corriols del "Nicolas"

Poc a poc van passar els kms i les hores, així que vam girar cua i vam tornar lo més recte possible per una pista que ens va dur directes a Alella i tornem a casa per la platja. Uns cap a casa, altres a buscar el pollastre, altres a la maca i el Pere que no en tenia prou, a fer un "Tub".

Finalment van sortir:
- 48.6km
- 1,585m
- 04:15:10 en moviment
- 02:45:30 de xerrar i riure Laughing Toda una Salida Dominguera !!!

TRACK SALIDITA DOMINGUERA 04/08/13
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Lun 05 Ago, 2013 6:14 pm    Asunto: Responder citando

Cawenla... a ver si el próximo domingo se nubla!!! Wink
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group