Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Volta al Cadí, Coll de Pal i de Pendís. 28/6/14
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Lun 30 Jun, 2014 8:10 am    Asunto: Responder citando

No fotis Puja-Joan-Jordi, no fotis
Quan un surt al Pirineu no pot endevinar coses, només les pot preveure: mal temps, pendents infumables de pujada, barrancs fora pista,... i només si ja hi has estat abans.
Quan planifico una sortida penso en la sensació que em deixarà aquella sortida. És curiós! mai coincideix amb la que tinc al final.
Els companys, el paisatge, la natura, influeixen tantes coses
Al final, traient la part egoista de les sortides, hi han dos coses importants: al principi, engrescar a un grup de gent per fer el que tu vols i desprès, que aquest grup de gent quedi satisfet.
Perfecte has aconseguit els dos objectius bàsics, i si no, que pel que veig no és el cas, pots dir allò que he comentat jo en alguna ocasió: “no te preocupes que en cuanto lleguemos al coche te devuelvo el dinero de la excursión”
sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Lun 30 Jun, 2014 6:19 pm    Asunto: Responder citando

¡Si a ti no te gustan las embarcadas! Me parto
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
linneo49
****


Registrado: 21 May 2008
Mensajes: 1009
Ubicación: pedaleando pe-pedaleando

MensajePublicado: Mar 01 Jul, 2014 5:20 pm    Asunto: Responder citando

No et preocupis Jordi, el que és d'agrair és que facis propostes de sortides Wink
_________________
El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 03 Jul, 2014 3:51 pm    Asunto: Responder citando

pujaremcomamics escribió:
Quina merda de sortida!
No penso anar a cap altra que munti en Jordi.

El millor que vaig fer en tot el dia va ser perdre la càmera fotogràfica que feie fotos molt dolentes.
Pino, suerte que no viniste, sino no me vuelves a hablar en una buena temporada. Jesús tu em sembla que ets més tot terreny, però no crec que t'hagués agradat "la romeria".
Em vaig enganyar, vaig fer pujar la ruta, primer per una pista forestal que després és convetia en corriol. El darrer estiu hi havia baixat caminant i mentalment ho tenia catalogat com pujable a trams, cosa que no era certa. A més estimava uns 150m de desnivell que a peu poden ser 20' a tot estirar. Doncs bé en realitat eren 300 pocs y d'arrossegar tota l'estona; és clar vam fer un munt d'aturades: La baixada per l'altra banda que si era majoritàriament ciclable va resultar també lenta per descavalcar i tornar a muntar en els obstacles.
Varem anar acumulant retràs. Ja pujant Coll de pal en Pere i jo vam veure que no era el dia. En Pere tenia un problema de transmissió que impedia que fes força en pedalar, va haver d'anar tota la pujada amb plat petit i corna grossa i amb molta cura de no passar-se perquè li saltava.
A mi no sé que em va passar, no era una pajara, però em vaig com desanimar i no tirava.
Arribant ja a dalt es va tapar el cel i ens va fer por enganxar una tempesta. Total que com a en Juancapedra ja li semblava bé i en Jaume ens devia veure massa tocats i és bona persona, vam enfilar avall per Coll de Pal, aquesta vegada per carretera. El vermut-berenar del bar també va estar força bé.


Jordi, jo et vaig veure molt bé tot el dia. El que no podia aguantar-se els pets era jo, els problemes mecànics no són excusa. Una pena no haver estat millor, hauria estat una sortida de les bones. No renuncio a tornar-hi, això sí, amb unes altres sabates que no em facin mal al dit, que encara tinc adolorit, i en millor estat de forma.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5
Página 5 de 5

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group