Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Las 2 Torres, by Bisonte
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 12:07 am    Asunto: Responder citando

Alguna foto que pude hacer......












Y aquí están los comilones de la salida!!!!




Rolling Eyes
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 9:02 am    Asunto: Responder citando

aish el Pirineu!
bonica sortida i boniques màquines

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 2:29 pm    Asunto: Responder citando

Pere, les "tifes" no les has de mirar tú, d'això s'encarrega el Linneo, Xusín
les vaques totes sanes??? no sé, no sé, lo Pino diu que el millor la companyia,
això ja sé de què va, la ruta una meè i la companyiaamb pokes baralles Razz Razz
A les 3 tots a casa,oins????
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 3:04 pm    Asunto: Responder citando

Doncs sí, molt bona ruta, molt bona companyia, molt bones sensacions... i una miqueta de gana Laughing

Un petit resum de la sortida seria dir que són uns 90 km i 3000 m de desnivell, majoritàriament pisters però també amb alguna trialera i camp a través, envoltant l'omnipresent Pedra i gaudint molt i molt.

A mi particularment em va agradar molt el tram de pujada pel Gressolet i el corriol cap a Gósol, que ja coneixia, i la baixada final gairebé fora pista en una zona que havia de fer en una Volta al Pedraforca-Cadí però que es va descartar tallant per carretera des de Gósol a Saldes i que tenia pendent des de llavors, ja fa anys.

Bisonte, segur que ens queden moltes coses per veure encara, ja ens faràs de guia en una altra que puguem muntar. També podríem repetir la Cadí-Pedraforca... hi ha tantes coses per fer!

Vaig fer poques fotos i amb mòbil. No sé encara com passar-les a l'ordinador, suposo que me'n sortiré. El que no tinc és internet a casa. Quan en tingui i pugui les penjo.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 3:06 pm    Asunto: Responder citando

Y aquí están los comilones de la salida!!!! Rolling Eyes[/quote]

Reclamo mi parte del merito: Pedazo grande de coca, 4 bocadillos pequeños, 5 barritas y una bomba de taurina-cafeina (escara estic trempat).

Otro que se tuvo que esperar un poquito... No tiene tantas fotos como Jaime únicamente porque descubrió tarde que el Ipod que escuchaba (Amaral?) tambien hacia fotos.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 3:09 pm    Asunto: Responder citando

Cita:
una bomba de taurina-cafeina (escara estic trempat).
Doncs a mi no em fa res. És com aigua. Embarassed La part positiva és que val poc més d'un €.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 9:54 pm    Asunto: Responder citando

Home, lo de la trempera era en conya, però si que es veritat a mi aquestes coses m'activen. Soc d'aquells que els costa dormir si es prenen un cafè després de sopar; El cafè, els red bulls i la coca cola.
Aquell potet, per dosis de cafeïna equival a un parell de red bulls o a un o dos cafès depenent del que t'agradi carregar-lo; Coca cola si que n'hauries de veure mig litre per fer l'equivalent en cafeïna. La taurina se que es un aminoàcid, crec que no actua directament com estimulat; Però he de reconèixer que no en sé gairebé res.

Si n'hi hagués hagut m'hauria estimat més prendre un cafè o dos al refugi.
Aquestes coses son útils, no pesen, no ocupen gaire espai i poden fer-te superar una baixada de rendiment. Tampoc es tracta de prendre'n sempre.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 9:59 pm    Asunto: Responder citando

Dons creia malament, es veu que si que actua també com a estimulant suau...
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 14 Jul, 2014 11:02 pm    Asunto: Responder citando

Taurina=toro
Rolling Eyes
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mar 15 Jul, 2014 4:58 pm    Asunto: Responder citando

Pere, i com és que a mi vas donar-me pastilles de llet de burra??
tot i que penso que són millors els entrecots del carnicer aquell que
els hi dona als ciclista,, pujo el dipòsit fent el caballet,,, jajajaj

burra=ruc???? Embarassed Embarassed Embarassed
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 21 Jul, 2014 12:26 am    Asunto: Responder citando

Amb una mica d'endarreriment, poso les poques fotos de la sortida que vaig fer amb el mòbil. No m'hi acostumo, abans amb la màquina en feia moltes més. En fi, són les coses de l'edat

Comencem amb sorpresa: nou model de sabata, comodíssim, presentat pel Jordi. L'ha trobat per internet, es veu que és la última sensació de l'equipament ciclista





Després d'una pujada llarga però que es deixa fer força bé ja que no hi ha massa desnivell, trobem la primera meravella del dia









Aquesta és la Font del Coix, que vam trobar després de baixar per Peguera, d'aigua molt bona i fresca, que ens va anar molt bé per omplir els bidons




Aquí estem al refugi del Gressolet, després d'una pujada que alguns van fer a un ritme fortíssim. Alguns carpantes vam aprofitar per menjar una mica


Aquesta punxada d'en Jaume em va anar molt bé: estava cansat i no podia seguir el ritme. Els minutets de descans se'm van posar la mar de bé


Ens vam aturar en un dels punts on la vista és més maca, a part de les vistes del Pedraforca. Alguns que heu fet el Comabona o la volta al Cadí-Pedraforca ja el coneixeu


En Jesús, preparant la foto de grup


I el grup


Ep!, que hi falta en Pino, que pujava ballant i cantant al ritme d'Amaral i d'altres més sorollosos Wink


El pas cap a Gósol per corriol, molt maco. No hi ha fotos, ho sento. Només diré que qui no hi hagi anat mai, que ho faci. I la baixada per Moripol (es diu així, Bisonte?), una altra meravella del dia. Tampoc hi ha fotos...

Gràcies, Bisonte, per compartir una ruta com aquesta.
Espero que hi tornem aviat.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4
Página 4 de 4

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group