Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

BDN-Coll de Cera-Òrrius-BDN

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca.
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 26 Ago, 2015 11:27 pm    Asunto: BDN-Coll de Cera-Òrrius-BDN Responder citando

Dimecres vam sortir un parell d'horetes (una mica llargues, però no de pagès) aprofitant el poc temps que ens deixa la feina i la bona temperatura d'aquests dies. Sobre la marxa, mai més ben dit, vam decidir l'itinerari, que va tenir una mica de tot: dues pujades (Col de Cera i Òrrius) que es van deixar fer molt bé, una mica de pla per enllaçar (carretera de la Roca) i per tornar a casa (N II). Ah, i les baixades corresponents, que van agradar a més d'un que va com una moto baixant ... i també pujant.

Però comencem com cal, amb la foto del grupet, feta al semàfor de la N II cruïlla amb la carretera de Tiana: Guillermo, Silvesterbike, Pino, SilvesterJM, No el conec-no sé pas qui és, Manolito (el de Manelic.cat) i Andrés.


Feia molt temps que no coincidíem i la veritat és que és una pena això de no coincidir. A mi la sortida se'm va fer curta, no sé què direu vosaltres, però com que ens ho vam passar molt bé i van riure molt els km van caure molt ràpid. Només tinc una espina clavada: no haver pogut convèncer en Pino per a que entri a la secta indepe, però un parell de sortides més i crec que fins i tot es farà candidat, si més no per no sentir-me Rolling Eyes

Per cert, encara té les agulles al dit, fins passat vacances no les hi trauran


Al costat d'on fan la famosa salsa Espinaler, que no he tastat mai, ens vam aturar per agafar aigua i menjar una mica


I fer una foto al grup que venia al darrere


I no tinc més fotos, això de la carretera va tan ràpid que si no ets llest no tens temps de treure la màquina a temps, i això és el que em va passar més d'un cop.

Després d'aquesta sortida em queda un dubte: per quina vessant costa més pujar a Òrrius? Jo crec que costa més del mar a l'interior, en Manolito diu que no, que és més dur per on ho vam fer ahir. Què creieu vosaltres?

Mentre faci bon temps intentarem seguir fent alguna sortideta, ja sigui al matí o a la tarda, a veure si repetim que crec que ganes n'han quedat.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Digi
****


Registrado: 29 Jul 2007
Mensajes: 1094
Ubicación: Sta.Coloma Gramanet

MensajePublicado: Jue 27 Ago, 2015 12:16 am    Asunto: Responder citando

No saps qui soc eh jeje
"soc el que no vas poder seguir ni a les pujades ni a les baixades" jeje

Ja tén recordes?

En aquesta web fan una bona descripcio de la pujada pels dos costats.
http://1001puertosdemontana.blogspot.com.es/2009/03/coll-dorrius.html


Ara si que no se per quin costat es mes dur...

A mi personalment em va millor per la banda d´argentona

Avi a dormir ja que es molt tard!! Laughing
_________________
Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!

www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado MSN Messenger
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Jue 27 Ago, 2015 8:16 am    Asunto: Responder citando

madrelamorermoso! quina manera d'magar panxa
la càmera intel·ligent funciona Pere! ens ha camuflat el tocino a tots

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Jue 27 Ago, 2015 9:53 am    Asunto: Re: BDN-Coll de Cera-Òrrius-BDN Responder citando

Pere escribió:

Després d'aquesta sortida em queda un dubte: per quina vessant costa més pujar a Òrrius? Jo crec que costa més del mar a l'interior, en Manolito diu que no, que és més dur per on ho vam fer ahir. Què creieu vosaltres?

Mentre faci bon temps intentarem seguir fent alguna sortideta, ja sigui al matí o a la tarda, a veure si repetim que crec que ganes n'han quedat.


Jo no dic res, la pujada per La Roca és més dura, no és una opininió subjectiva, té coeficient 59 mentre que la de l'est té coeficient 46.

La pujada est es pot fer fins a Orrius a més de 20 de mitjana, només té uns metres al 8% al final.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 27 Ago, 2015 11:28 pm    Asunto: Responder citando

Veig que us heu llegit la crònica Wink Sí, Digi, estàs molt fort i tenint en compte com baixes comences a fer força por.
Molt bo l'enllaç al blog de 1001 puertos de montaña, és molt interessant.

La màquina de fotografiar és màgica, fins i tot en Manolito ha sortit prim!

I sobre la duresa de la pujada havent-hi aquests coeficients i els percentatges que diu al blog, doncs serà veritat que és més dur via La Roca. A mi no m'ho semblava potser perquè sempre que he pujat per l'altra banda he anat més a totes, les vegades que he pujat per La Roca he anat més tranquil i sense treure el fetge per la boca. Són sensacions subjectives que queden desmuntades per la fredor dels números i el pas del temps que ens dóna més experiència.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca. Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group