Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Forat del Vent-Tibidabo-Olorda

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca.
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 09 Sep, 2015 11:37 pm    Asunto: Forat del Vent-Tibidabo-Olorda Responder citando

Encara no havia anat mai en flaca ni al Forat del Vent ni al Tibidabo ni a l' església de La Santa Creu d'Olorda, avui tenia el matí lliure m'hi he atansa. He aprofitat uns tracks dels amics Digi i Albert, que han anat a tot arreu, fent alguna modificació a la tornada per no haver d'anar a Santa Coloma i m'ha anat prou bé.
El recorregut és el següent: Tiana-Vallensana-Montcada-Cementiri de Collserola-Forat del Vent-Cerdanyola-Sant Cugat-Tibidabo-La Floresta-Santa Creu d'Olorda-Tibidabo-BCN-Cementiri de Collserola-Montcada-Conreria-Tiana. En total han sortit uns 105 km i molt desnivell, la ruta ha estat força dura en general, però molt bonica i passant per carreteres relativament poc transitades, tenint en compt que són al costat de BCN.

Pujant cap a Cerdanyola després de passar pel Cementiri, he trobat aquests operaris enfilats dalt de la torre elèctrica, suposo que l'havien desconnectat de la xarxa:


Després de baixar a Cerdanyola he passat per un dels trams més transitats del dia, el que va fins a Sant Cugat, amb força rotondes i cotxes que no tenen espera. Afortunadament no és un tram massa llarg i aviat he començat a pujar la carretera de l'Arrabassada que és força ampla. La pujada és una mica més llarga que les que tenim aquí al Maresme i crec que el % també, però amb paciència tot es fa.
Per pujar al Tibidabo he passat pel darrere, per l'hotel La Florida i així m'he estalviat els rampots que hi ha si es puja per l'antena. Aquí tenim el Templo Expiatorio de España:


I l'antena, que ho omple tot:


Ara tocava baixar, però ho he fet menys del que m'esperava, ben aviat han vingut tobogans i pujadetes, algunes força dures i així, pujant i baixant, he arribat a la carretera que puja a la Santa Creu d'Olorda


De l'església a Vallvidrera també es puja força, però m'he anat distraient comptant els Jeeps de l'exèrcit (2) i els soldats que anaven caminant un a un pel voral de la carretera (4). Es veu que estan de "Campaments" per la zona, no sé si n'hi ha més amagats al bosc. Ja a l'entrada de Vallvidrera m'he aturat per fer l'última foto del dia, que no es veu massa bé


Després d'agafar aigua a la font de Vallvidrera i de no poder ajudar als que m'anaven preguntant per on s'agafa la Carretera de les Aigües, com es va al Pantà de Vallvidrera i com s'agafa el Metro, he baixat per l'Arrabassada i he fet uns metres pel lateral de la Ronda de Dalt, esquivant els cotxes i els autobusos fins que he pogut deixar la ciutat per pujar per la carretera de Cerdanyola primer i després per la del Cementiri, des d'on he baixat a Montcada. He tirat cap a Sant Fost per la carretera de La Roca, així per arribar a casa només m'ha calgut pujar per la Conreria, on he vist al Qui, que mai entrena, sempre és a casa assegut al sofà.

I això és tot, només dir que ha estat una pena haver de fer la sortida en solitari, però la feina mana i s'han d'aprofitar els dies en els quals hi ha la possibilitat de deixar-la unes hores.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com


Ultima edición por Pere el Jue 10 Sep, 2015 8:51 am, editado 1 vez
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
anzony
*


Registrado: 18 Oct 2012
Mensajes: 103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Jue 10 Sep, 2015 7:49 am    Asunto: Responder citando

Bona crónica Pere. Jo no he anat mai amb flaca per aquesta zona. Ara estaré fins finals de novembre sense bici de carretera, pero a veure si la repeteixes la sortida i puc venir.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Jue 10 Sep, 2015 8:49 am    Asunto: Responder citando

si Pere, molt maco el Tiruriru. però les teves fotos no es veuen gairebé
poso jo aquestes on es veu el paissatge perfectament des de dalt de tot





sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Jue 10 Sep, 2015 10:24 am    Asunto: Responder citando

silvesterbike escribió:
si Pere, molt maco el Tiruriru. però les teves fotos no es veuen gairebé
poso jo aquestes on es veu el paissatge perfectament des de dalt de tot


Laughing Laughing Laughing
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 10 Sep, 2015 4:30 pm    Asunto: Responder citando

No es veuen massa, no: de mòbil a WhatsApp i de wApp a Photobucket i de PB a fòrum... quina odissea. Quan em compri un pot per posar les eines tindré més espai al mallot per portar la càmera bona i sortiran millor.

P.D.:
Es nota que encara esteu en mode vacances i la mandra us ha impedit fer una entrada nova parlant del vostre tiruriru. A partir del 28-S haurem de treballar més!
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Jue 10 Sep, 2015 5:51 pm    Asunto: Responder citando

Pere si has anat a la santa creu d'olorda si baixaves fins sant Bartomeu de la Quadra,
arribaràs a la RIERADA és dels llocs mes macus de collserola
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 10 Sep, 2015 7:03 pm    Asunto: Responder citando

Sí, hi he estat amb la gorda; per Sant B. de la Quadra hi vaig passar pujant però no em vaig aturar, de fet no la vaig veure tot i que hi havia un indicador.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca. Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group