Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Badalona - TDh 3/10/15 OJUU TRACK NOU
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Badalona - TURÓ DE L'HOME
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Martirio
****


Registrado: 06 Ene 2009
Mensajes: 1424
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Jue 08 Oct, 2015 11:20 am    Asunto: Responder citando

FANTASTICAS FOTOS, FANTASTICAS CRÓNICAS... lastima que este año no haya podido ir. Habrá que esperar...
Felicidades compañeros
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Jue 08 Oct, 2015 5:38 pm    Asunto: Responder citando

No sé si he llegit bé la crònica,,, no eres el de la cua, per si es perdia algú?
noi, no hi ha qui t'entengui si has fet la foto pujant al Roby, vol dir que li
vas arrebatar les enganxines a ell i a uns quants més? si algú no ho ha entès
va dirigit al Pere Razz Razz Razz Razz Razz
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 08 Oct, 2015 8:37 pm    Asunto: Responder citando

Paraules textuals d'un amic, dirigides al Sonic i a mi: "com que esteu molt vells i aquest és l'últim any que encara podreu pujar, ja tancaré jo" I li vam fer cas, anant normalment al final del grup però sense haver de controlar si es perdia alguna ovelleta.
Per això em vaig dedicar a fer fotos, ja veuràs que en tinc moltes més encara. Llàstima que la màquina (o jo, que no la sé fer anar massa bé) no pitava gaire i no van quedar gaire bé. Però com que la sortida és excepcional, les poso. De mica en mica, per no cansar.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Sacar
\*/


Registrado: 17 Mar 2009
Mensajes: 1855
Ubicación: Llefia

MensajePublicado: Vie 09 Oct, 2015 7:51 am    Asunto: Responder citando

Molt bé, Pere.........com diu la cançò.............no pares sigue sigue
_________________
CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR



Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 09 Oct, 2015 8:55 am    Asunto: Responder citando

És una cançó? Wink
A veure si puc passar unes quantes fotos aquesta tarda i les penjo a la nit. Aquesta setmana he estat enfeinat fins al capdamunt, afortunadament, i m'ha costat trobar el temps que es necessita per fer-ho.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Sacar
\*/


Registrado: 17 Mar 2009
Mensajes: 1855
Ubicación: Llefia

MensajePublicado: Vie 09 Oct, 2015 8:33 pm    Asunto: Responder citando

https://m.youtube.com/watch?v=_tigIxtdCtA
_________________
CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR



Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 10 Oct, 2015 9:15 pm    Asunto: Responder citando

/.... Continuació 4

De Sant Bartomeu vam anar cap a la pista de la Pedrera, passant per un corriolet on hi havia una petita trampa en forma de toll que semblava inofensiu però que tenia força fondària. Jo estava ben posat i no vaig avisar, esperant que caigués algú, però malauradament tots el van passar com uns professionals






Aquí estem a la trialereta que porta a la pista de la Pedrera, en un tram prou ample per fer les fotos sense molestar massa








El més pro, en Silvester:


En Guillermo tan tranquil










Després d'uns metres de pista, ens tornem a encorriolar per anar a parar al Coll de Parpers
















Del Coll de Parpers anem al Collet, passant per corriols. Així evitem entrar a la urbanització Sant Carles, com fèiem abans i, com que són corriols força ràpids, no perdem massa temps.
Vist que les fotos no sortien massa bé en baixada, em vaig posar en un tramet en pujada, però com que anaven embalats tampoc me'n vaig sortir massa bé




No vegis com corrien alguns












Amb cavallet i tot




Després del Collet, pugem a la Torrassa del Moro per corriolet/trialera nou. En Martin, que era el que tancava el ramat aquest any fa l'ultim esforç


Esforç que valia la pena ja que ens portava al punt d'avituallament. Sembla mentida, però han hagut de passar 13 anys per aturar-nos a esmorzar, a veure si a la 26ª edició ens quedem a dinar també. La taula, ben parada i concorreguda, tot i que l'Albert 2 ja no hi era: feia tard i ens va acompanyar només fins aquí


Ara encara està millor


Entrem de debò en matèria


Treball en equip: un beneeix el pa, l'altre es frega les mans i fa salivera i el tercer ho retransmet en directe. Al darrere la propietària i artífex de que en un lloc tan apartat hi pugui haver un xiringuito on et tracten tan amablement, et serveixen tan bé i tan ràpidament i, a més, et cobren poc, portant els plats


Fins i tot ens va sortir el sol, tot i que una mica tímidament. Això, la teca, el cafè i la copa va fer que a la baixada a Can Bordoi, també per corriol nou, els ànims estiguessin pels núvols. Només cal veure les cares que fèiem




Alguns gairebé van anar d'excursió, no sé si va ser la impressió de veure'm o què. Ja sé que faig una mica de por, però tanta...




En Guillermo feia bona cara, però es que la fa en tot moment, fins i tot en els mals tràngols. No m'agrada personalitzar, però ho he de fer: sempre discret, sempre positiu, sempre millorant el grup: un crack. S'ha de dir que no va poder arribar a dalt per un problema mecànic que arrossegava des del Seminari pel qual no podia posar el plat petit. Això, que a mi m'hauria ratllat moltíssim, no el va afectar gens


En Nor_bak va sortir mogut, com en totes les altres fotos. Ho sento Raúl, però no t'encertava mai














En Jordi ja sense la petaqueta. Per la propera edició hauràs de portar un bidó de 50 litres mínim








A Can Bordoi, on també vam arribar per corrioet, vam fer una petita aturada per omplir d'aigua, mentre la gateta prenia el sol


I, passant també per corriols, excepte en el tram del mig que vam fer per pista per no cansar-nos massa, vam fer cap en un tres i no res al Santuari del Corredor






Com que ja estàvem ben tips, només ens vam aturar per omplir d'aigua i fer-nos la foto oficial




......../Continuarà
Uff, potser han sortit una mica massa enormes aquestes últimes fotos que he penjat al Postimage. Si les veieu bé amb les vostres modernes pantalles de 72", les segueixo posant al Postimage, d'acord?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Mar 13 Oct, 2015 11:27 am    Asunto: Responder citando

Buena crónica Pere. Me encanta. Estoy deseando recibir la siguiente entrega Wink
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 15 Oct, 2015 8:52 am    Asunto: Responder citando

/....Continuació 5
Esperant la paga dels sponsors se m'ha fet tard. A veure si poso alguna foto més, sinó ho empalmarem amb la BDN-Turó 2 de dissabte vinent.

Al Corredor ens hi vam quedar el temps just per fer-nos la foto i omplir d'aigua. Ho dic finament, suposo que ha quedat clar que no vam fer servir el bar on ens hem aturat tants cops.
Com que anàvem amb una mica d'endarreriment sobre l'horari previst, vam fer l'única retallada del dia i en comptes de baixar per la via corriolera/pistera que vam instaurar fa uns anys, ho vam fer per la pista que va a Vallgorguina, això sí, afegint-hi una petita trialereta que tallava una llaçada.
Passat can Truy, deixem la pista principal com sempre i baixem per la que va en direcció a Santa Maria, que deixem també per agafar-ne una de més secundària i amb algun tram puja/baixa.
Aquí estem quan retornem a la pista principal i, com podeu veure, hi ha un duel entre en Silvester que està una mica tapat pel Bisonte


i el Nor_bak. Els padrins són Klein i el mateix Bisonte, que els donen les últimes instruccions


La sang sempre agrada, per això en Guillermo i en Klein estan tan contents


Quan ja hem tret els cossos i netejat el terra, arriba en Pino, impol·lut. Amb la tempesta s'havia quedat a casa, però en veure que la cosa tirava endavant, es va voler afegir al grup


En Xavi Manyà també s'hi va afegir, quan ens vam trobar trobar camí de Santa Maria abans de passar el riu a gual feia molt bona cara.


I és aquí on hi ha la pausa dramàtica de la sèrie, amb uns interrogants que només el temps aclarirà:
1) Va caure algú travessant el riu?
2) Potser ho va fer algun barrufet?
3) Potser també algun falcó/mania va tirar-se majestuosament a l'aigua?

I la pregunta encara més important:
4)Hi ha testimoni gràfic dels esdeveniments?
Se n'ha parlat molt, alguns diuen que sí, alguns diuen que no. Hi ha un "tràiler" de la pel·lícula dels fets (que alguns afortunats ja hem vist en petit comitè), però sortirà la pel·lícula sencera a la llum?

Xavi, ja saps que tot té un preu

..../ Continuarà
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Xavi M.
-


Registrado: 24 Jul 2008
Mensajes: 5
Ubicación: Sabadell - Catalunya

MensajePublicado: Jue 15 Oct, 2015 8:58 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
/....Continuació 5

En Xavi Manyà també s'hi va afegir, quan ens vam trobar trobar camí de Santa Maria abans de passar el riu a gual feia molt bona cara.


I és aquí on hi ha la pausa dramàtica de la sèrie, amb uns interrogants que només el temps aclarirà:
1) Va caure algú travessant el riu?
2) Potser ho va fer algun barrufet?
3) Potser també algun falcó/mania va tirar-se majestuosament a l'aigua?

I la pregunta encara més important:
4)Hi ha testimoni gràfic dels esdeveniments?
Se n'ha parlat molt, alguns diuen que sí, alguns diuen que no. Hi ha un "tràiler" de la pel·lícula dels fets (que alguns afortunats ja hem vist en petit comitè), però sortirà la pel·lícula sencera a la llum?

Xavi, ja saps que tot té un preu

..../ Continuarà


La pregunta és:

Hi havia algun riu on poder caure?
Hi havien paparazzis captan la suposada o suposades caigudes?

Jo evidentment com a part implicada (se suposa Laughing ) no desvetllaré la incògnita ni respondré a les preguntes que tot Catalunya i part d l´estranger vol saber.

Però, si realment hi han fotografies o vídeos d´un suposat riu, d´unes suposades caigudes, com es que no han sortit a la llum publica? ni s´han enviat a l´APM o al Zona Zàping?

En fi tothom i tot té un preu, però jo com a bon català no deixaré anar ni un euruuuu. Laughing

Salut i felicitar absolutament a tothom que va participar d´una manera o altre en aquest magne esdeveniment, on espero no faltar a la 14ena edició.

Xavi Mañà
Laughing
_________________
És millor cultivar-se, que tibar-se el cul.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 16 Oct, 2015 9:56 pm    Asunto: Responder citando

I jo que esperava posar-me monoplat i tija-pija de franc!
Ara sí que m'has ben mort, Xavi.
Pensa que ja comptava amb aquest ingrés.
Què faré ara?
Zona Zaping?

En fi, si hi vols anar un altre cop, demà hi tornem a pujar el Juanma i jo.
Sortim a les 7:30 de Badalona
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 18 Oct, 2015 11:13 pm    Asunto: Responder citando

Bé, mentre no es resol la trama-intriga de l'hipotètic cas de la suposada caiguda d'un o més dels bikers que van pujar al Turó, segueixo posant fotos perquè us pugueu veure, les guardeu i les ensenyeu als vostres néts

..../ Continuació X (ja m'he perdut)

La pista de Santa Maria a Mosqueroles és una mica "pesada". És un puja-baixa sense al·licient ni paisatgístic ni de res i es fa una mica llarga. L'única distracció que hi vaig trobar enguany va ser aquesta


Per fi s'ha acabat la pista i ja som al corriolet, ens queda molt poquet per arribar a Mosqueroles, el proper punt de referència
































Fèiem bona cara, tot i que anàvem ben molls com es pot veure o intuir per la foto










I ja està tothom fotografiat, crec. Aquest és el Martin, el pastor del ramat, que tot el dia va estar vigilant no es perdés cap ovella


Arribant a Mosqueroles l'Andrés em va explicar com s'havia fabricat tot el sistema d'il·luminació que porta a la bici. Llums al darrere, intermitents, llums de frenada, llums al davant inclinables i d'una potència gairebé nuclear que no es va atrevir a dir-me. Un crack de l'electrònica!








Arribem a Mosqueroles, on ens aturem per fer una beguda i un mos. La bóta d'en Martin corre de mà en mà :



Però no tot són alegries. Hi ha problemes físics i mecànics i no tots podem seguir amunt. Una perna, perquè alguns dels companys que no van seguir estaven més entrenats que mai i no van poder ser a dalt. El fred i l'aigua no ajuden en el tema rampes i sensacions, i ja sabem que això de la BTT no només és físic sinó també cap.
Amb el grup una mica més reduït, vam seguir amunt. Ara bé la part decissiva de la pujada, que ens hem de preparar per trams. El primer, de Mosqueroles al GR-5 és força costerut i en pujada constant sense gairebé descans, però quan arribem al GR ja no falta tant: unes quantes llaçades una mica avorrides per arribar a l'Estany d'en Viada i unes quantes més per arribar al Mirador de les Guaitadores. I de Guaitadores al cim només 6 km que es pugen per inèrcia, per dir-ho finament. Doncs bé, dissabte ens va fallar Zeus, el déu de la pluja: en el moment d'enllaçar amb el GR es va posar a ploure fort i això va fer que alguns, ja cansats de tanta aigua i pensant que la cosa empitjoraria, van tirar avall. Una pena, perquè ja no els faltava tant i tant


Només 13 inconscients vam tirar amunt i, contra tot pronòstic, vam estar de sort i la pluja es va acabar. Ja només ens quedava un últim esforç


Amb un paisatge espectacularment bell que no vaig saber captar ens anàvem oblidant del mal de cames


En Jordi, en el seu primer cim




I ja som a dalt








Cal abrigar-se bé, que la baixada és llarga


Tot i el fred, els companys es van esperar a la caseta d'informació del parking. Un gran detall, que ens va permetre baixar junts


Aquest és el petit tram corrioler abans d'arribar a la carretera, amb els últims raigs de sol del dia


I després d'una aturadeta a l'estació, seguia la festa al tren, amb el pernilet que també havia portat en Martin


I això és part de tot el que vam viure en aquesta tretzena edició que molts recordarem com a una de les més èpiques que hem tingut la sort de compartir amb tots vosaltres. Fins l'any vinent... o abans, que pujar al Turó és un repte que ens hem de proposar més d'un cop a l'any.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Lun 19 Oct, 2015 10:47 am    Asunto: Responder citando

vaig dir que quan en Pere acabés la crònica faria un comentari, però gairebé ja no recordo res de la sortida.
se que va ploure
se que no erem tants
se que va venir l'Alfons
se que va venir en Vicenç
se que jugava en Pol
se que algun marieta ho va deixar córrer a la primera, un altre a la segona, tant se val
se que m'ho vaig passar millor que cap any
se que hi ha gent que no conec que va arribar dalt
se que Ágata va arribar dalt
se que el boti es va lluir fent una Tdp des de Mosqueroles
se que en Paco li ha venut l'escombra al Martin
se que l'any que ve o comencem abans o anem més ràpid però no podem canviar ni un metre d'aquest trk meravellós que ens ha quedat
se que un amic, amic em va venir a buscar i vàrem veure perdre el Barça junts
se que la meva ment va dir prou a la cruilla del GR
se perfectament que ho tornaré a fer i a preparar com cada any
i
se que el límit el posem nosaltres i no sabem quin és
no sóc ningú per agrair res a ningú però agreeixo totes i cadascuna de les accions que heu fet perquè els 13 de la 13 arribèssin dalt amb el seu camí net i polit, amb el seu dorsal i a l'hora prevista.
L'any que ve la 14

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Dom 25 Oct, 2015 6:52 pm    Asunto: Responder citando

Aqui os dejo las fotos que yo hice. Sorry por el retraso. Sad
Estaba negociando las fotos que han solicitado del rio... Wink
FOTOS XIII BDN-TURO DE L´HOME
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Lun 26 Oct, 2015 9:53 pm    Asunto: Responder citando

Viendo las fotos, esta claro que no estamos muy bien de la cabeza Laughing Laughing Laughing

Bonitos recuerdos. Gracias por las fotos chicos Wink
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Badalona - TURÓ DE L'HOME Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Página 10 de 10

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group