Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Volta per Martorelles, Montornès...

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 08 Nov, 2015 12:55 am    Asunto: Volta per Martorelles, Montornès... Responder citando

Avui he sortit aprofitant el bon dia que feia al matí. Tenia com a base el track de la Galzeran 2015, que volia usar com a referència en els trams coneguts i com a track en els desconeguts, però he posat la pota i he anat tota l'estona en sentit contrari. He de dir que, fora d'algun lloc puntual, com per exemple al Castell de Sant Miquel, la ruta era perfectament ciclable tot i que, això sí, un pèl dura. En sentit correcte tampoc ha de ser facileta, queda pendent de fer un altre dia.

Per pujar al Turó d'en Galzeran, que és on volia enllaçar, he passat pel corriol de Sent Romà i per la trialera de la Cartoixa m'he enfilat ben amunt


M'he encaminat al Seminari també per corriol de pujada i, tot i anar en màniga curta, he acabat ben suat. Aparteu les criatures i les persones sensibles que puguin veure la foto


Encara quedaven restes de la boira de la nit, tot i que la temperatura era alta i el dia preciós per passejar, córrer o anar en bici per la muntanya


A Barcelona sempre hi ha més de tot, en aquest cas també hi ha més boira... o no, però no costa res fer que estiguin contents creient que és veritat que tenen més de tot


Després de passar pel Cementiri del Còlera he pujat al Turó d'en Galzeran per les Vinyes


I per la trialera "hard" he baixat caminant força estona fins la Font de Sant Domènec i el Ca


Amb casa


I taula


Uns metres més avall el camí porta al tallat de la pedrera


O a la Font Sunyera.


Després de valorar-ho, i com que no portava paracaigudes, he decidit baixar a la font, des d'on he tirat fins als defores de Santa Maria de Martorelles per pujar per la dura pista de la pedrera, que en pocs metres s'enlaira força. Sort que al mirador es pot fer un petit descans




Una pujadeta més i ja estic al Dolmen de Castellruf




M'atanso per pista al Castell de Sant Miquel


Aquí faig la descoberta del dia: veig unes marques de moto que deixen la pista i tiren per una trialera força maca, tot i que per mi una mica massa complicada en alguns punts, que m'atansa a Can Gurguí. Del mas enrunat passo fins Can Corbera i, com que no tinc aigua, baixo a buscar-ne a la font de Vallromanes


Aquí ja entro en terreny semi-desconegut, i vaig seguint el track fins que al costat del Castell de Sant Miquel m'adono que per allà no s'hi pot pujar, vaig en sentit contrari!
No passa res, improviso per la pista fins enllaçar de nou. La baixada dels cirerers fins la Font de la Mercè és força divertida, ja em va bé després de tantes pujades. Però l'alegria a la casa del pobre dura poc, ja que quan arribo a Can Corbera toca tornar a pujar per enllaçar amb el corriol de l'Scott, que està molt net i que gairebé he pogut fer sense posar el peu a terra. Un cop a dalt, he tornat a tirar cap al balcó del Vallès i, en un lloc indeterminat i desconegut per sobre de Montornès he trobat aquestes cabretes nanes


Que han passat totalment de mi


Al circuit de Montmeló hi havia cotxes o motos que feien soroll i contaminaven de valent, com sempre


Roda el món i torna al Born


I troba un vèrtex geodèsic en un lloc que no és cap cim


Després d'un tram de pista puja-baixa he trobat un corriolet força maco amb aquesta piscina ideal per refrescar-se en anys tan calorosos com aquest


I aquest bolet que, no sé perquè, m'ha fet pensar en l'Illa Misteriosa d'en Tintin


Preciós!


Després de força pujades, he arribat de nou a Santa Maria de Martorelles des d'on he enllaçat per uns corriols força bonics amb Sant Fost. Tot i anar en sentit contrari i fer-los de pujada m'han agradat, suposo que baixant-los encara m'haurien agradat més. Un cop a Sant Fost he deixat el track i he fet unes quantes voltes exploratòries per trobar un enllaç més fàcil per una sortida que preparo amb els amics de l'Sport Ciclista Betulo.
Ja als carrers de Sant Fost he vist el segon cotxe elèctric del dia (el primer, un Leaf a Vallromanes), una Nissan. Això és una plaga, nois!


Per pujar al Seminari he passat per sobre de Cant Torrents Vell


On les vinyes estan a punt de deixar caure les fulles


I on he tingut una desil·lusió, ja que el corriol que hi havia ha desaparegut, ara és una pista. Fins i tot han tret les pedres que tant costaven de passar quan hi arribaves ben cansat, com jo avui. Sort que he vist la bandera pirata i m'he animat una mica


I dels pirates he tirat per la pista humida del restaurant Els Castanyers fins al Seminari, des d'on he tornat a casa per la trialera per on havia pujat sis hores abans.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Martirio
****


Registrado: 06 Ene 2009
Mensajes: 1425
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 08 Nov, 2015 2:12 am    Asunto: Responder citando

Ya hacia mucho que no leía tus crónicas y ahora con lo fácil que es subir fotos, una pasada poder recrear la vista con las instantáneas.
👏👏👏👏
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 09 Nov, 2015 4:07 pm    Asunto: Responder citando

mentre lo trianenc feia aketa ruta, jo tot lo matí al camp del triana, jornada
de 9 del matí fins quarts de 3 p.m.,,,,,, i no t'he vist,, vol dir que això que expliques
no és veritat,,,,, Embarassed Embarassed Embarassed
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
DROPE
*


Registrado: 23 Abr 2006
Mensajes: 233

MensajePublicado: Lun 09 Nov, 2015 8:36 pm    Asunto: Responder citando

Que ruta tan chula
tienes el trak? creo que no he estado en por el Castell de sant Miquel
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Digi
****


Registrado: 29 Jul 2007
Mensajes: 1094
Ubicación: Sta.Coloma Gramanet

MensajePublicado: Mar 10 Nov, 2015 6:54 pm    Asunto: Responder citando

Que susto me ha dado al ver la segunda foto Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Bonita ruta!
_________________
Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!

www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 10 Nov, 2015 10:20 pm    Asunto: Responder citando

Digi: ja t'has recuperat? Mira que ho vaig avisar: aparteu les criatures!

Drope: sí, tinc el track. Si puc algun dissabte la faré en el sentit correcte, tot i que ahir el Monti, que la va fer en part i en sentit correcte em va dir que no li va acabar d'agradar massa. El castell de Sant Miquel és sobre Can Corbera, la casa que està a dalt de tot de la pista dels cirerers, entre la font de la Mercè i Vallromanes. Segur que hi has anat algun cop, abans sempre hi passàvem.

Btv: vaig arribar a casa a les 16h. És que sóc lent i vaig sortir tard. Molts penaltis injustos? Wink

Martirio: No vaig penjar les fotos al Postimage, sinó a un compte premium de l'Imageshack, ja que m'han comentat que a Postimage s'esborren si no es veuen en sis mesos. Crec que per evitar que s'ens esborri tot el material haurem d'acabar pagant, sigui a l'Imageshack o al Postimage. I fins i tot pagant no tindrem la certesa absoluta, de fet l'Imageshack premium va petar aquest estiu però sembla que ho han arreglat. El compte és d'un amic que ja el té pagat fins l'estiu i que s'ha ofert a compartir-lo: gràcies!
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 15 Nov, 2015 10:41 pm    Asunto: Responder citando

Buena crónica y buena ruta Pere.

Que suerte tenemos de contar contigo!!!?

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
chus
**


Registrado: 17 Feb 2007
Mensajes: 319
Ubicación: Sant Joan Despí

MensajePublicado: Mar 17 Nov, 2015 9:31 pm    Asunto: Responder citando

DROPE escribió:
Que ruta tan chula
tienes el trak? creo que no he estado en por el Castell de sant Miquel


Hola Drope,

El track del Pere si vols el pots descarregar de:

Arrow http://www.bttmania.org/index.php?option=com_remository&Itemid=133&func=fileinfo&id=1118


Arreveure,
_________________
" La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
DROPE
*


Registrado: 23 Abr 2006
Mensajes: 233

MensajePublicado: Mie 18 Nov, 2015 7:42 pm    Asunto: Responder citando

ok. lo pillo
Gracias
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Jue 19 Nov, 2015 9:51 pm    Asunto: Responder citando


ho sento

sbk
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group