Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Dragon khan! (08-12-2015)

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 18 Dic, 2015 12:17 am    Asunto: Dragon khan! (08-12-2015) Responder citando

Arrossegava un mal d'esquena que la inactivitat de dissabte i diumenge no només no el va millorar sinó que el va empitjorar, de manera que dimarts, diada de la nostra patrona apotecària, no tenia molt clar si podria sortir o no. Finalment ho vaig fer i em va sortir una ruta força, força, bonica i un pèl dura i tot. Es tractava de fer pista, a ritme tranquil, no forçar a les pujades i anar tirant si no hi havia dolor. I va passar el que era d'esperar: com sempre ( o gairebé sempre Wink) que vaig en bici els mals desapareixen i vaig anar força estona amunt i avall.
Per pujar a la pista de la Cornisa vaig passar per la via fàcil des de Tiana: Alella pel Camí de Baix. Allà em vaig trobar al Toni, que ja tornava cap a casa. Una mica més amunt, a mig camí de pujada des de la Coma Clara, em vaig trobar al David, amb la seva nova adquisició que el té enganxadíssim


Ja a dalt a la pista i amb l'esquena perfecta (bé, tot el perfecta que es pot tenir a la meva edat) vaig decidir baixar a Vallromanes pel corriolet de Can Cirera, fàcil, ràpid i divertit. I, com que no volia forçar Wink, vaig tornar a pujar a la Cornisa per la pista amb més pendent, la que porta a Can Gurguí, que vaig deixar a mig camí per agafar el corriol que surt a mà esquerra. Corriol que ja no ho és en bona part, es veu que els "pellets" donen dinerets i pertot es fan treballs per aprofitar la fusta i aquí hem perdut la meitat del corriol. Esperem que aquests treballs es facin amb coneixement i els diners no enceguin els propietaris.
Aquí vaig fer la foto on s'acaba la nova pista, la de la pista no la poso perquè va quedar molt borrosa


I es veu com era el corriol


Després de passar pel Vietnam (sud) vaig arribar a la Creu de Can Boquet, on estan arreglant la pujada cap al Dolmen


Em vaig estimar més anar a Cal Senyor i donar una mica de volta corriolera més distreta i després per anar a l'ermita de Sant Domènec també ho vaig fer pel corriol que surt de Ca La Mort, que estava perfecte


Aquí estava arribant a Sant Domènec


I d'aquí vaig tornar a passar pels corriols del voltant de Sant Carles, després de baixar a la pista de la Pedrera


Aquí ja pujava a la Torre de l'Àrab, com diria l'Empar Moliner


I aquesta és la Torre, ja una mica solitària a aquelles hores, però encara amb gent endrapant al bar


Una mica més avall hi ha l'entrada del Dragon Khan, un corriol llarguíssim i molt fàcil i divertit


Després de molta estona baixant vaig arribar als defores de Dosrius, on una zona d'esport està força abandonada i deixada de la mà de Déu


I després de passar per una pista perfecta, de les que a mi m'agraden, plana, ampla i llisa com podeu veure


vaig arribar a Dosrius


Era força tard i encara em quedava molt per tornar a casa


Vaig travessar la riera per un bonic pont


I vaig anar baixant pel corriolet paral·lel a la riera en direcció a Argentona



Sembla mentida que aquesta columneta pugui aguantar tot el que aguanta. Sembla en Mas a Can Cuní, té molt de mèrit


No és per donar idees, que no els cal, però seria tan fàcil fer una malvestat!




Aquí podia haver tirat cap a la platja, però com que em trobava bé i havia avisat a casa que arribaria tard, vaig preferir pujar un altre cop a la Pedrera, ja que no coneixia el camí i sempre va bé descobrir-ne de nous. Primer vaig remuntar la riera sorrenca


que vaig deixar ràpidament


per veure bones vistes dels camps i masos de la zona


Pensava que les abreviatures les havien inventat alguns manies, però es veu que no. Aquesta (a veure si hi ha algú que ho desxifra: té el cafè pagat) és molt anterior al WhatsApp



Una pista, si no ho encerteu ara m'hauríeu de pagar no el cafè sinó el dinar diari dels propers cinquanta anys:


Fins ara tot el camí desconegut havia estat molt bucòlic, planer i fàcil; a partir d'aquí em va costar molt, ja que vaig encarar una pujada llarga i dura. Suant la gota vaig tornar a la Pedrera i allà em vaig trobar amb en Miquel, que venia de Tordera


Fa pocs anys que cicla, però ja ha estat a Mongòlia, a Noruega.... porta moltíssims km al damunt de la bici. Espero que es deixi veure per aquí i ens comenti les seves aventures, que no s'acaben: ara està preparant una volta per Ghana.
I amb en Miquel vam anar fent, parlant de tot una mica, i la tornada va ser molt amena. La vam fer pel Vietnam (Nord) i pel corriol de l'Andrés o o de les piscines d'Alella, on ens vam acomiadar: ell va tirar cap a Montgat i jo cap a Tiana.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Sab 19 Dic, 2015 8:59 pm    Asunto: Responder citando

No paras Pere, no paras!!! Y no lo hagas Wink
Da gusto leer tus cronicas.
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 20 Dic, 2015 10:13 pm    Asunto: Responder citando

Una altre de bona Pere.... La tinc en cartera!!!

enhorabona!!!

Arrow
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Martirio
****


Registrado: 06 Ene 2009
Mensajes: 1425
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Sab 09 Ene, 2016 3:06 pm    Asunto: Responder citando

corriols con muy buena pinta
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group