Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Tiana-Dosrius per corriols (12-03-2016)

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 21 Mar, 2016 11:08 pm    Asunto: Tiana-Dosrius per corriols (12-03-2016) Responder citando

Després de fer la magnífica La Roca-Dosrius: 80% corriols, emocionat encara i en una nit d'insomni produït per aquesta emoció, em vaig imaginar aquesta sortida. Primer era força més llarga, ja se sap que al llit i de matinada tot és possible, però després cal posar-ho a la pràctica i s'ha de descartar tot allò que, de moment, no és possible fer ja sigui per tècnica o per físic. I així va sortir aquesta mega-ruta corriolera, d'uns 90 km i força desnivell i que em va fer avorrir els corriols per uns cinc o sis dies Wink

Per sortir de Tiana vaig fer el corriol de la Cartoixa, que puja de Can Sent Romà fins al Seminari de la Conreria


I vaig baixar una mica pel corriol del cementíri del còlera, quatre parets i una fossa comuna, com correspon a la gent pobra i oblidada que hi van enclotar


Per les vinyes, que estan arrencades, i amb dificultat ja que han tirat pedres al caminet, vaig pujar al Turó d'en Galzeran, amb el Vigia Alfa marcant paquet


No feia un dia massa clar, en cel estava una mica enterbolit i la temperatura no era massa alta


Pel divertit i curt, per desgràcia, corriol del "jacuzzi dels senglars" vaig anar a parar al meu primer dolmen del dia, el del Castellruf


D'allà vaig baixar per corriol/trialereta en direcció a Can Girona


Les Vinca minor del corriol del Torrent de Can Girona, preciós de fer, també ho són, de precioses


Vaig atansar-me als cirerers de sota Can Mercader via corriol de l'Scott. Els vells encara estan aturats, però els que han sortit de renadiu ja han ben florit


Buscant el corriol d'en Salva vaig pujar pel Mas Can Gurri, no fa molts anys encara habitat


Passat el corriol d'en Salva en vaig encaminar al corriol de la Trinxa, ben emboscat


La casa dels caçadors. No sé si vaig ser jo el primer, però sempre que passo per aquí em fa pena aquell dia que vaig obrir la porta, forçant-la una mica. Tot estava en ordre i net, fins i tot l'entarimat. Sembla mentida que siguem tan vandàlics. Quin gust hi trobem fent malbé les coses?


A Vallromanes em vaig aturar per omplir d'aigua a la font del costat de les escoles, amb la xarranca a la vorera


La pujada la vaig fer pel corriol que surt de la Torre de Sant Isidre, ara una mica perdut al començament pels treballs forestals exhaustius que hi estan fent. Els arços ja comencen a florir, ben exuberants


Les mimoses també apunten maneres


Aquest corriol enllaça a pocs metres de la sortida del corriol del Vietnam 1, molt divertit de fer i que va a morir a la pista que puja cap al Restaurant Sant Salvador, de bon record per alguns dels Carpantes del fòrum. Passat el restaurant, vaig pujar pel corriol d'un altre restaurant, Cal Senyor


Pel seu corriol en pujada vaig tornar a enllaçar amb la pista carenera, que vaig seguir uns pocs quilòmetres per tornar a encorriolar-me, ara pel corriol de Ca La Mort, que em va atansar a la trialera de la Cabana del Moro


Amb els quàdriceps una mica rígids per la tensió de la baixada, amb uns quants saltets i força arrels, molt divertida de fer en sec i afortunadament amb la Gravity Droper encara funcionant, vaig arribar a la Pedra de Les Orenetes


Em vaig desviar uns metres per atansar-me a la Pedra Foradada: no es pot passar per allà al costat i no anar-hi


Aquí vaig fer servir el track de la Prehistòrica replay que vam fer fa uns mesos ( http://www.bttmania.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=3558 ) per enllaçar amb la La Roca-Dosrius. L'enllaç funciona perfectament, tot i que el recorregut és una mica dur ja que es puja molt i es passa per una altra zona de treballs forestals exhaustius. Espero que els facin sabent el que fan i sigui a fi de bé


Després de passar pels corriols de Sant Carles, vaig arribar ben content al Collet


Ben agermanades veuen la vida passar


I ja era a la Torrassa, deserta a aquelles hores. Per pujar vaig fer una petita variant a la ruta destroyer que vam fer al track original, variant que es pot fer fàcilment a sobre de la bici


Aquesta és l'entrada al Dragon Khan, que també vaig fer en una modalitat una mica "soft". Sembla mentida, però cada cop que hi he passat he anat per caminets diferents... i no m'he perdut, sempre he arribat al mateix lloc


Aquí vaig deixar el track d'en Xus, ja que volia pujar Dosrius enllà per fer els corriols de Can Bruguera. A Dosrius no em vaig aturar, vaig passar per sota la carretera, per la riera, per fer més via ja que encara em quedava molta ruta i es feia tard. Per trobar els corriolets de Can Bruguera, vaig pujar per un tram força costerut i amb més pista de la que m'hauria agradat fer, aturant-me per veure com es construïa abans, no sé si millor o pitjor que ara, però sí diferent




Aquí vaig resseguir una estrona el traçat de la Burriac Bike, que es va fer l'endemà de la meva sortida


Fets els corriols bruguerencs que baixen fins la riera d'Argentona, em vaig aturar en aquest camp per menjar-me el segon entrepà de torró, estalviant una mica l'aigua ja que feia curt


Vaig enllaçar amb els corriols de la Pedrera i, pujant pel GR, vair arribar a l'ermita de Sant Bartomeu-Domènech, ja il·luminada pel sol d'última hora de la tarda


Per pista vaig arribar al Dolmen de la Roca d'en Toni


que compartia espai amb uns quants modelistes


Amb una mica de fred, i fins i tot rampes a les mans, vaig fer una baixada ràpida fins la Creu d'en Boquet


Aquí vaig deixar la pista per agafar el Vietnam 2 i atansar-me a la Font de Sant Mateu, que gairebé no raja i on no vaig poder omplir: encara hi seria ara esperant


El mas ja funciona com a hípica


Vaig deixar la pista per fer el corriol dels Extraterrestres, encara amb la muntanya de troncs a l'entrada


I la Pedra amb el seu missatge naif


[

Al Mirador de Premià no es veia res, de tanta boirina, però a la Font del Botxer va sortir una mica el sol i, a més, vaig poder beure una mica


Per arribar a casa vaig fer el corriol de les piscines d'Alella, sempre una bona cirereta final en les rutes llargues. La creu de terme d'Alella em marcava gairebé la fi de la sortida, ja només em quedava passar pel Camí de Baix d'Alella i pujar per Can Roca


Aquí tenim el Perfil

_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mar 22 Mar, 2016 7:12 pm    Asunto: Responder citando

en cel estava una mica enterbolit i la temperatura no era massa alta,,, OSTRES EL PERE HA FET UNA FALTA Embarassed Embarassed Embarassed , ja veus que jo llegeixo les teves cròniques.
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 22 Mar, 2016 10:07 pm    Asunto: Responder citando

Ja ho sé, Xavi. Tu sempre ets al fòrum!

Segur que de faltes n'hi ha moltes més, sóc dels afortunats que vam estudiar en temps de Franco i en castellà, no cal dir-ho.
Com va dir l'ex-rei, "el castellano nunca fue lengua de imposición", segurament això mateix pensàvem els nens de l'escola del poble, amb pares i avis catalans pels quatre costats, quan apreníem la mar de bé a a llegir amb aquell llibret on hi havia dibuixada una taula i a sota hi posava me i sa o una cadira i hi posava si i lla

Sort que no vaig posar en zel estava una mica enterbolit Razz, la cosa hauria tingut gràcia i tot.

I encara rai que la temperatura no estava massa alta, tot i el zel enterbolidor...

La cosa es complica, Xavi!
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group