Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Sis mesos després...

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 13 Nov, 2016 10:40 pm    Asunto: Sis mesos després... Responder citando

Feia 6 mesos (menys un dia) que no tocava la Btt i avui m’he vist en cor de tornar a agafar-la.
Volia fer el meu circuït, per on abans ciclava o corria gairebé cada dia i que ara pràcticament tenia oblidat.
Són pocs quilòmetres, uns 8, però força durs ja que és un continuat de pujades amb un desnivell important.
M’ho he pres amb calma, observant com ha anat canviant la pista des de l’últim cop que hi vaig passar, saludant els néts dels conills coneguts d’ahir, mirant les fulles esgrogueïdes per la tardor i els bolets que surten amb força sota la pinassa.
Després de la pluja de les 7 del matí, que ha caigut puntual com sempre, el sauló estava molt millor del que es podia esperar, tot i que una mica enganxós.
Quan he arribat al cementiri de l’Alegria, veient que em trobava molt bé, he decidit ampliar una mica la sortida i pujar a Can Ballús per pista encimentada, que se m’ha fet curta i tot de tan eufòric com estava. I llavors he pensat que havia de provar de fer les Esses i cap allà m’he encaminat.
Tot i que no m’hi veia massa pel baf dels vidres de les ulleres, ho he passat molt bé, sense patir massa. Ja només em quedaven uns metres i era al Turó d’en Galzeran, el punt més alt del terme. No he pogut fer la pujada seguida ja que està molt trencat i no sóc gens tècnic, però no passa res, per això tenim peus.
Després d’una visita al jacuzzi dels senglars he baixat fins Santa Maria de Martorelles. La baixada a Santa Maria ha estat un pretext per després poder pujar per la pista de la pedrera, pujada que se m’ha fet força llarga i humida entre la suor, la boira, els vidres entelats de les ulleres i les cames rovellades.
I ja només quedava la tornada, que he fet per la Cartoixa i Sent Romà, ja amb les forces justes i amb més mal de braços i de cul (tinc un selló duríssim) que de cames. Són les coses de les endorfines
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
SONIC
***


Registrado: 06 Abr 2006
Mensajes: 536

MensajePublicado: Mar 15 Nov, 2016 9:49 pm    Asunto: Responder citando

Pere, me alegro mucho que vuelvas al mundo de las 2 ruedas gordas.

Fins aviat
_________________
No te haces viejo y dejar de pedalear.
Cuando dejas de pedalear te haces viejo.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Sab 19 Nov, 2016 2:35 pm    Asunto: Responder citando

Pere te has buscado una droga mala esta de la montaña... Wink
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group