Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

2024-04-21 Collserola amb Juanma i Sergi

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 27 Abr, 2024 5:11 pm    Asunto: 2024-04-21 Collserola amb Juanma i Sergi Responder citando

Bona sortida, com sempre, amb els guies Juanma i Sergi. Hem pujat per llocs impossibles, hem baixat
per llocs més fàcils i una cosa m'ha quedat clara: amb una elèctrica seria
un home, sense sóc un ecce homo

Mirant el pou


Déu n'hi do la fondària que té


El Sergi fa les fotos sense mirar, totes surten bé, també s'ha de dir que els models són molt fotogènics Razz


Aquí està provant de fer una superfoto


Feia molt temps que no m'hi aturava, val la pena invertir-hi uns minuts


Aquí tenim la foto


De qui és aquesta màquina tan bonica?


Doncs del David, que ha passat per Montflorit per veure de trobar-nos


Hem fet uns 500 m i ja estem menjant


Pobrets, ja s'han quedat sense bateria. Normal, han hagut d'anar sempre amb el turbo per intentar seguir-me


Seqüència de tres fotos, la segona està censurada pel seu alt voltatge




I poca cosa més, només unes fotos del meu dinar vegà. El primer plat, una miqueta de pasta amb bròquil,
m'ha entusiasmat


El segon plat me l'he menjat obligat i per força, no m'ha agradat gens però he fet un esforç en pro de l'harmonia
familiar


I res més per avui, només agrair la paciència i la companyia dels guies i esperant que em toqui la grossa per poder ser
un home.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group