Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

DISSABTE 16-05-09
Ir a página 1, 2, 3, 4  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 10 Abr, 2008 3:53 pm    Asunto: DISSABTE 16-05-09 Responder citando

Com que aquí tothom entrena, jo no podia ser menys. I com que no puc a la tarda ho he de fer al matí, sol com un mussol.
He començat sense gaires ganes, però m'he anat animant i fins i tot he pogut pujar per primer cop de Can Torrents al Vigia sense posar el peu a terra. Gairebé he plorat en dos llocs, però ho he aconseguit.
Us poso les dades:







Hem d'aprofitar el poc temps que ens queda fins al 3000!


Ultima edición por Pere el Sab 16 May, 2009 9:37 pm, editado 13 veces
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Jue 10 Abr, 2008 5:48 pm    Asunto: Responder citando

¡Eso es un entreno, vive dios!
No me extraña que estés más fuerte que el vinagre.
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
JFR
\*/


Registrado: 30 Mar 2006
Mensajes: 1878
Ubicación: aprop de mar

MensajePublicado: Jue 10 Abr, 2008 9:05 pm    Asunto: Re: Dijous solitaris Responder citando

Pere escribió:
Com que aquí tothom entrena, jo no podia ser menys. I com que no puc a la tarda ho he de fer al matí, sol com un mussol.
He començat sense gaires ganes, però m'he anat animant i fins i tot he pogut pujar per primer cop de Can Torrents al Vigia sense posar el peu a terra. Gairebé he plorat en dos llocs, però ho he aconseguit.
Us poso les dades:







Hem d'aprofitar el poc temps que ens queda fins al 3000!



jo tambe y entrenat una mica y fet las hermitas corrent y despues una hora de spining us posu el perfil

g
ggg
g g
gggggggg g
ggggggg g
gg g
g g

uh sento hi fet el perfil a ma se me ha espatllat el GPS

_________________
compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Digi
****


Registrado: 29 Jul 2007
Mensajes: 1094
Ubicación: Sta.Coloma Gramanet

MensajePublicado: Jue 10 Abr, 2008 9:17 pm    Asunto: Responder citando

yo tambien he salido esta tarde de 19:10 a 20:10, no he hecha nada especial (ermitas, deposito, bajada por cantera y vuelta a san jeronimo por un par de trialeras) pero me lo he pasado pipa probando la ranchero que he montado atras y la high roller delante... por no decir las llantas nuevas... jeje por fin tengo tubeless!!!

en fin que no se si habra sido por esto pero he subido al deposito en plato mediano y piñon grande, y me he encontrado muy bien... a ver si a partir de ahora lo puedo subir siempre asi Confused
_________________
Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!

www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado MSN Messenger
jmmd
-


Registrado: 23 Nov 2007
Mensajes: 5

MensajePublicado: Vie 11 Abr, 2008 2:14 pm    Asunto: Responder citando

Hola Pere em dic Juanma, em podries enviar per un privat el track d'aquesta sortida?.
Un parell de cops per setmana torno de treballar amb btt i paso pel mig de Santa Coloma i vull trobar una forma de pujar sense asfalt i em semble que el teu recorregut ho fa.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 11 Abr, 2008 8:29 pm    Asunto: Responder citando

Passo per una mica d'asfalt: del Parc de Can Zam surto a una rotonda de la carretera que va a Montcada (on hi ha una benzinera) i agafo el carrer que per la dreta puja pisos amunt. Quan arribo a l'alçada del "Tubo" el deixo i ja passo a la pista dels minerals per un corriol que passa per sobre del cementiri.
Quan pugui t'envio el track.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Roby
****


Registrado: 15 Dic 2004
Mensajes: 1091
Ubicación: Sobre la bici

MensajePublicado: Vie 11 Abr, 2008 9:39 pm    Asunto: Responder citando

Doncs jo no he pogut entrenar res!! Quina ràbia!! Tinc dues ungles reventades de la cursa del diumenge i no puc fer res!!!
_________________
Hexacontento!!!

http://robesport.blogspot.com/
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Digi
****


Registrado: 29 Jul 2007
Mensajes: 1094
Ubicación: Sta.Coloma Gramanet

MensajePublicado: Vie 11 Abr, 2008 10:12 pm    Asunto: Responder citando

uff quin mal
_________________
Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!

www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 18 Abr, 2008 12:57 am    Asunto: Responder citando

Les previsions d'ahir eren de pluja.
Al matí, a les 8, tot la presagiava.
El cel era gris, amb una mica de boira als 9 Pins.
No corria l'aire i l'aroma de les flors es sentia amb força.
Al Sot d'en Miqueló (on comença la pujada de les zetes) unes gotetes m'han vingut a trobar i les he rebut amb alegria.
El terra es començava a mullar i feia aquella olor que ja gairebé havia oblidat.
No sé si ha estat per l'alegria amb què he rebut a les seves germanes, però el cas és que han vingut a trobar-me moltes gotes noves, fresques i gens tímides.
M'he posat l'impermeable i he seguit pujant zetes i vinyes amunt, recordant el dissabte i pensant que unes gotes entremaliades no m'espatllarien el dijous solitari que m'esperava.
Els camins m'han portat al corriol que em va recomanar l'Scott (preciós! -el corriol-) i m'hi he endinsat pensant que allà estaria més arrecerat, però no ha estat així ja que cada vegada eren més les gotes que baixaven a calmar la set de la terra.
L'aigua començava a xopar el terreny i he pogut provar en moll la nova coberta, que s'ha portat bé, tot i que una mica nerviosa.
Tot anava força bé, tot i que hi veia poc per la boira i l'aigua que em mullava les ulleres, fins que la cadena s'ha començat a enganxar a les pujades, quan feia força. He netejat una mica el plat i la cadena, però no ho he solucionat massa. Hi he posat oli dos cops, però es seguia enganxant.
Al corriol que puja abans de la Font de la Mercè he hagut de fer un tram a peu; al corriol que he agafat més amunt de Can Corbera ja no podia anar amb el plat petit. Afortunadament amb el mitjà sí que podia i així he anat passant, caminant en els llocs amb pujades fortes (recordant en Digi, que es puja el Dipòsit amb el plat mitjà i el pinyó petit) i ciclant quan podia.
Quan he acabat el corriol només em quedava pujar al Turó Galzeran i baixar fins a casa. La boira era espessa, feia fred, però les cames responien encara i en poca estona, passant per la Cartoixa per evitar els cotxes, he fet cap a casa on la Margarida m'ha fet unes quantes fotos.

A l'arribada:


Detall de les cametes:


La cara bruta i l'ull vermell:


El geperudet de Tiana:


Amb aquesta sabata qualsevol entra a casa, sobretot si la dona fa pastissos i té un corró:


La Margarida en té un. Veieu els efectes en la meva roba interior quan l'he vist:



La ruta havia de ser llarga, però s'ha acabat aviat. A veure què passa el proper dijous. Les dades del GPS són:
27.2 km en total
37.9 v. màx
2h56' en moviment
9.3 mitjana en moviment
41'58'' aturat
7.5 mitjana total






El corriol que em va recomanar en Xavier està molt bé i fa molt temps que no el ciclem. Un dia que anem per la zona hi hem de passar.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
SCOTT
****


Registrado: 10 Ene 2007
Mensajes: 1374

MensajePublicado: Vie 18 Abr, 2008 9:16 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:

A l'arribada:


La cara bruta i l'ull vermell:



Molt fotogènic Pere, ja tens les primeres fotos pel book de model de productes ciclistes.
Per altra banda sabia que t'agradaria aquest corriol.
Fins demà Wink
_________________
Fins aviat!! Wink
SCOTT
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 18 Abr, 2008 10:14 am    Asunto: Responder citando

Ja em va agradar molt el dia que el vaig provar per afegir-lo a la ruta amb els de TGN; ahir, tot i els problemes mecànics i la pluja, va ser la confirmació. L'hem d'incloure en la ruta de la propera trobada que fem.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Vie 18 Abr, 2008 12:30 pm    Asunto: Responder citando

Agua con gusto, no pica ...
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Vie 18 Abr, 2008 1:02 pm    Asunto: Responder citando

Diesel escribió:
Agua con gusto, no pica ...


a corregir esámenes!!!!!!!!!!!!!!! i aquí ningú treballa??? aquests entrenos són legals?? pos yo no entreno i vos repaso a tos,,,d ewwwwwwwwwwwwwwww Rolling Eyes
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
SCOTT
****


Registrado: 10 Ene 2007
Mensajes: 1374

MensajePublicado: Vie 18 Abr, 2008 1:19 pm    Asunto: Responder citando

Btv escribió:
Diesel escribió:
Agua con gusto, no pica ...

aquests entrenos són legals?? pos yo no entreno i vos repaso a tos,,,d ewwwwwwwwwwwwwwww Rolling Eyes

Qui ha dit que tu no entrenes???? el ritme cardiac el puges d'aquesta manera
_________________
Fins aviat!! Wink
SCOTT
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 24 Abr, 2008 10:24 pm    Asunto: Responder citando

Avui he tornat a passar per on vaig anar el dijous passat i, com que feia més bon dia, l'he allargat una mica. He explorat una mica, sense massa èxit, i he donat moltes voltes pel mateix lloc.

La foto de la ruta:


El perfil, amb els paràmetres de Perfils modificats segons m'ha aconsellat en Chus. Surt una mica més real, però hi ha algun % una mica exagerat:

_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2, 3, 4  Siguiente
Página 1 de 4

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group