Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

DISSABTE 16-05-09
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 05 Abr, 2009 6:12 pm    Asunto: Responder citando

Avui, després de molts dies de no sortir en família hem fet una sortideta pels voltants de casa.

Aquí estem pujant pel carrer del darrera del Camí dels Francesos


L'hem deixat ben aviat per baixar per un corriolet que passa per sota de la B-20


i que després s'enfila cap a Les Costes, entre l'olor suau i el color de les ginesteres blanques florides de cop


Després de passar per alguns corriols que no han agradat gens a l'Oriol, hem arribat al desballestament de cotxes, des d'on hem anat pujant fent ziga-zagues fins al punt més alt del circuït de les motos


amb tot de flors pel camí



Un cop a dalt de tot, hem tornat al cementiri de cotxes i hem passat pel voral de la carretera per anar fins al parc que hi ha al costat del cementiri de Pomar. Si abans hi havia flors, ara els camins estaven encatifats de verds, grocs, blancs i algun vermell




Després de donar unes quantes voltes pels caminets del parc, hem pujat fins al costat de la gossera i pel seu darrera hem mirat com el mar es fonia amb el cel


Una pujadeta més ens porta a l'antena, que rodegem per pista


Com que no en teníem prou amb les radiacions, ens hem aturat per respirar les emanacions de cada una de les xemeneies que van posar quan van cobrir l'abocador


i, entre radiacions i emanacions, hem decidit que era un bon lloc per aturar-nos a esmorzar. La parada i fonda ens ha donat temps per fer fotos d'unes mimoses encara florides


de dos individus dels milions de centpeus que corrien pels camins


i de dos dels meus amors


Ja de baixada hem passat per una pista que semblava una mica més en desús i que sortia del costat d'una de les tanques del cementiri. Afortunadament s'ha anat obrint i ens ha portat, entre parets de flors, directes on volíem anar.


Com que estem al costat de la gossera, hi ha força gent passejant gossos. Hem vist una parella que en portaven un que, de lluny, ens ha semblat una mica estrany i que de prop ha resultat ser una altra cosa


A mitja baixada ens hem desviat per resseguir una pista ampla que ens ha portat fins uns horts on hem hagut de donar mitja volta ja que hi havia molts gossos bordant. Hem tornat a pujar per passar un altre cop pel parc




Ja a la tornada al costat del desballestament alguns es feien els cansats


tot i que no perdien el somriure


Hem tornat a passar per on havíem pujat i baixant a la casa abandonada encara hi hem trobat, com a l'anada, un grup de joves uniformats que jugaven a la guerra, tot i que ara sembla que ja l'havien acabat i estaven fumant la "pipa de la pau", que feia una olor de porro força forta


Per tornar a casa hem tirat avall, cap al Torrent de can Gel, per poder passar per sota de la B-20, on ens hem trobat amb un grup de pintors de parets amb esprai, i hem enllaçat amb el Camí dels Francesos.

En total hem fet uns 15 km, que han passat ràpidament després de tantes coses que hem vist.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 05 Abr, 2009 6:54 pm    Asunto: Responder citando

Muy guapa la excursión. La mascota, genial ...
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Pantani
***


Registrado: 13 Abr 2008
Mensajes: 515
Ubicación: montigala

MensajePublicado: Dom 05 Abr, 2009 7:29 pm    Asunto: Responder citando

bonita la salida.......solo un comentario, hay una noia sin casco, a veces una pequeña caida tonta puede provocar daños que no desamos.....la proxima vez haber si la vemos con su casco....animo.
_________________
saludos a todos los bikers...pedalear es sano
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 05 Abr, 2009 8:12 pm    Asunto: Responder citando

Pantani, em sembla que costarà. De moment no em fa cas.
A veure si entre tots ho aconseguim.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Mar 07 Abr, 2009 4:41 pm    Asunto: Responder citando

pere
a algun d'aquests horts ens fotrem un dia una butifarrada...
en quan al comentari a peu de foto de: "dos dels meus amors"
hauries de ser una mica més explicit "dos dels tres meus amors ,només falta la vermelleta"
o més concret " els meus dos amors "
amb la frase que has possat el tema quantitat d'amors queda una mica enlaire
c*llons m'explico o no?
sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 16 May, 2009 9:35 pm    Asunto: Responder citando

Quan sortia de casa he vist que tenia una roda desinflada i quan ja era de camí m'he adonat que no portava el pulsòmetre i he hagut de tronar a buscar-lo.
Això m'ha fet fer una mica tard i no m'he pogut presentar a la plaça a les 8. He pujat al dipòsit, però no he vist ningú, sembla que per pocs minuts.
Llavors he pujat al Vigia B i he baixat a la Font de la Guineu, on només cau un rajolí tot i les pluges d'aquesta primavera.
He baixat, esquivant uns quants arbres caiguts, fins la pista que porta a Can Torrents Vell.
D'aquesta pista he intentat (i dic intentar pels forats que hi han fet i els arbres que han tirat al mig) pujar ciclant fins a un corriolet que baixa fins a tocar Can Torrents i que s'acabarà tapant ja que cada cop es fa més difícil arribar-hi.
Un cop a la pista, he pujat fins al trencall que porta a la trialera de la Pedrera i m'hi he encaminat amb la intenció de baixar cap a Sant Pere de Reixac pel corriol que han netejat aquest hivern.

Aquestes roses silvestres m'han donat la benvinguda al corriol



Quan estava a la part més alta he vist que la tanca de la pedrera estava oberta i, com que no hi havia moviment de camions, hi he entrat i he anat baixant per una pista paral·lela a la tanca.
Aquí estic una mica per sobre d'on s'extreien les últimes pedres



L'espai és força gran



Ara ja sóc al cor de la pedrera



Les terrasses que es fan de mica en mica, camió a camió



El pal que es veu al costat d'on estant tirant la runa és una bandera no massa constitucional



Després d'explorar una mica i sortir per un altre lloc on la tanca estava oberta i pujar i baixar, he tornat a entrar i he refet el camí per agafar, ara sí, el corriol que baixa fins a Sant Pere de Reixac.

Un cop a Sant Pere, aprofitant que han netejat una mica el bosc, he baixat per corriol fins trobar un dipòsit-búnquer



Pujat al seu damunt veia a un costat l'antena de Montcada



i a l'altre el campanar de Sant Pere



Del dipòsit he anat baixant fins trobar una pista que m'ha portat novament al costat de Sant Pere, i d'aquí he anat a buscar la meva dosi radioactiva a l'antena. M'hi trobava tan bé que m'he estirat una estona a sota.



Després d'unes hores de radiació, he baixat cap a Montcada mirant abans el que queda del seu Turó



Com que no tenia aigua i portava un gat mesquer que m'esgarrapava la panxa, m'he aturat a Can Zam una estoneta per menjar i beure



De Can Zam he pujat per Singuerlín-Les Oliveres cap al "Tub" i, a sobre del cementiri, he hagut de fer la foto que intenta reproduir (sense èxit) l'esclat de la primavera



Com sempre que passo per aquí, pujo pel Camí dels Minerals i enllaço via tallafocs amb el GR-92 per anar al peu de Puig Castellar. Avui he pogut fer per primer cop tot aquest tram sense posar el peu a terra.
Com que després d'aquesta gesta històrica estava molt content, m'he aturat a fer la foto del Camí dels Minerals i d'un tram del tallafocs, i de pas m'he recuperat una mica ja que estava a moltes pulsacions





Enyorava molt les radiacions de l'antena de Montcada i hi he tornat a pujar, baixant primer per la trialera que surt del poblat ibèric. A la part de baix el corriol estava gairebé tapat



Després de la pertinent dosi radioactiva antenil, a la Font dels Caçadors m'he fet aquesta preciosa auto-foto



i també he trobat aquesta altea



Després de passar pel riu he pujat pel corriol habitual, que té un tram ple de neu dels xops



Quan ja havia pujat fins al cementiri, m'he posat a buscar un camí que va a morir al seu darrera i pel qual feia temps no passava. Està una mica amagat i s'està omplint de bardisses ja que no hi deixen passar. És una mica el "Manual per a fer perdre un camí".
Es van preguntar: com ho farem per evitar que passin els ciclistes?
I van pensar molt i molt, per decidir això:
-A la part de baix del camí hi posarem un munt de terra al mig



-Després posarem una tanca també al mig



-A mig camí posarem senyals com aquest



-I a dalt de tot, hi posarem una porta i una tanca



Però el que no van fer es posar una tanca a tota la muntanya i la gent, que no som rucs del tot, hem fet un corriolet que passa per on s'acaba la tanca i encara hi passem de tant en tant



Tant pujar i baixar m'ha cansat una mica i he decidit plegar i pujar al Seminari pel corriol de les arrels-pedres, des d'on es veu Can Torrents



Quan ja gairebé era al Seminari he hagut de baixar al torrent ja que el camí està tallat per obres ("Des del dia 20 fins a l'acabament"). Volia baixar per la trialera de Sant Romà, però aquest imprevist m'ha fet perdre força temps i he baixat per carretera. Mentre baixava, he anat perdent aire a la roda del darrera. Al final n'he perdut tant que quan era al costat de casa he hagut de baixar i caminar una mica, m'ha anat ben just.

Aquest és el mapa i el track, una mica enrevessat amb tants puja-baixa



I aquest és el perfil

_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Josep
**


Registrado: 04 Abr 2006
Mensajes: 496
Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!

MensajePublicado: Sab 16 May, 2009 11:03 pm    Asunto: Responder citando

...ostres noi, no t´has marexat amb tantes voltes o anaves fent temps per no tindre que tornar d´hora ...jejeje.Salutacions.@10.
_________________
"Som i serem"
''
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 17 May, 2009 1:01 pm    Asunto: Responder citando

Sí que vaig donar voltes, més que un ventilador.
Volia pujar i baixar i explorar algun camí. I com que n'hi ha molts que no porten enlloc, havia de tornar per on havia passat primer.
Tenia tot el temps, però havia pensat estar fins a les 3- 4 de la tarda. I al final gairebé em passo: la bici és molt absorbent.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 18 May, 2009 8:05 am    Asunto: Responder citando

Bon dia "trianenc", mira que no saber anar recte???????? no vagis més a esmorzar, en contes d'H2O potser et
van donar Rom Pujol,, clar i si vas mancat de radiacions em pots fer una visita per les meves sales d'Rx
també dir-te que si necessites un gps de suport tan sols m'ho dius, no sigui que et passi el mateix, això t'ho dic
seriosament... i visca la Penya que no ens fotin una altra pallissa com la del dissabte. Mallorca 2 -Barça 1 i Rudy
al camp del Mallorca jajjajaj Razz Razz Razz Razz
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 18 May, 2009 2:07 pm    Asunto: Responder citando

Gràcies, F. Xavier.
Espero que no calgui. Quan hi torni, al moment de passar per la Font del Suro em tocaré el cap i quan passi per la dels Capellans creuaré els dits. Espero que no se'm torni a resetejar.

El dissabte al tallafocs vaig pensar en el dia que hi vam pujar tots dos i t'ho vas passar, com sempre que pujo per allà: una pena que ara només et dediquis a la bona vida

No havia pensat en les teves radiacions, em sembla que em quedaré a dormir a la sala de la màquina més potent.
Tens radiacions de les que posen moreno?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4
Página 4 de 4

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group