Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Posició del selló

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Chapuzas a domicilio. (Pepe Gotera y Otilio)
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 05 Ene, 2011 12:32 am    Asunto: Posició del selló Responder citando

Com ja sabeu, em vaig canviar la tija del selló i n'estic molt content del canvi. Us ho recomano: baixareu molt millor.

En Surfer me la va portar a la Plaça Roja un dia que anàvem a Collserola. Gairebé sense mirar ni la posició ni l'alçada, per no endarrerir la sortida, em vaig posar en marxa ja que vaig pensar que no m'afectaria.
Evidentment, no em va anar bé i vaig haver de regular millor l'alçada del selló en les aturades.
Però una de les coses amb les que et trobes amb aquest tipus de tiges que pugen i baixen és que que després d'anar una estona baix quan recuperes la posició correcta et sembla que vas exageradament alt. Això em va passar a mi i, erròniament, vaig deixar el selló massa baix, amb el conseqüent patiment de les cames.
A més, com que el model que vaig comprar té retrocés i no havia tirat correctament el selló endavant per corregir-lo, i no acabava de trobar el punt de l'alçada, pujant se m'aixecava la roda del davant.

En resum: un desastre.

Però encara va ser pitjor el mal de genoll que em va venir després de les tres sortides memorables que vam fer els dies del pont de la Puríssima i que m'ha durat fins ara, que ja sembla que està bé, i que crec que va ser conseqüència de tot aquest cúmul de despropòsits.

En Surfer em va explicar com s'havia de fer per regular bé selló i l'eix del pedal i en Diesel va fer les fotos.
És molt senzill, només cal una corda en un extrem de la qual hi lliguem un pes per a què serveixi de plomada.


Hem de posar les bieles horitzontals, paralel·les al terra, i la plomada des del genoll ha de quedar alineada amb l'eix del pedal o una mica enrere.

En aquesta bici, que és la dels dies de cada dia, vam comprovar que la posició era la correcta. No us confongueu amb la ratlla del pantaló, la corda passa per l'interior de la cama, es veu la clau que hi va lligar en Surfer a la punta.


I una altra cosa que s'ha d'anar revisant és la posició del selló. Amb els quilòmetres té tendència a tirar-se enrere i hem d'anar corregint la posició. Si més no això ens passa als que ens hem posat aquest model de tija.

Sembla mentida que un o dos centímetres puguin afectar tant.
No ho pensava, però ara veig que sí que són importants.
I és que la ignorància ens fa ser inconscients.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
toti
*


Registrado: 23 Ago 2010
Mensajes: 194

MensajePublicado: Mie 05 Ene, 2011 1:28 am    Asunto: Responder citando

A mi també s'hem movia amb aquesta tija, la solució ha sigut amb una serra fer unes "muescas" al rail del sillín y ja no s'hem mou.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Chapuzas a domicilio. (Pepe Gotera y Otilio) Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group