Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

MARATON 2011
Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Bici-Korrikolaris (Duathlon-Triathlon)
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Roby
****


Registrado: 15 Dic 2004
Mensajes: 1091
Ubicación: Sobre la bici

MensajePublicado: Dom 06 Mar, 2011 8:53 pm    Asunto: Responder citando

Doble objetivo conseguido:
1- Acabar la Maraton
2- Por debajo de 4 horas. 3H 54 min!!!!

Estoy super contento, y super cansado...
_________________
Hexacontento!!!

http://robesport.blogspot.com/
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Sacar
\*/


Registrado: 17 Mar 2009
Mensajes: 1855
Ubicación: Llefia

MensajePublicado: Dom 06 Mar, 2011 9:06 pm    Asunto: Responder citando

Felicidades campeón.
_________________
CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR



Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Exteriores
\*/


Registrado: 27 Ago 2009
Mensajes: 1905
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 06 Mar, 2011 9:32 pm    Asunto: Responder citando

felicidades, acabar ya es toda una hazaña.
_________________
Arrow Punts de trobada
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Lun 07 Mar, 2011 1:02 am    Asunto: Responder citando

Mamma mía !!!! me parece un tiempo brutal. Creo que habitualmente en bici tardamos más, jejejejeje !!!!!

Felicidades champion !!!

Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Lun 07 Mar, 2011 9:44 am    Asunto: Responder citando

cómo fueeeeeeeeeeeé!!??!!??!!
sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
JFR
\*/


Registrado: 30 Mar 2006
Mensajes: 1878
Ubicación: aprop de mar

MensajePublicado: Lun 07 Mar, 2011 5:13 pm    Asunto: Responder citando

cual sera el proximo reto campeon?
_________________
compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Martirio
****


Registrado: 06 Ene 2009
Mensajes: 1424
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Lun 07 Mar, 2011 9:17 pm    Asunto: Responder citando

felicidades Roby.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Lun 07 Mar, 2011 11:45 pm    Asunto: Responder citando

Bravo Campeón. Es una gran marca!!!!
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 08 Mar, 2011 1:04 am    Asunto: Responder citando

Moltes felicitats, Roby.
Ja saps que m'agradaria molt fer una cosa així i que no la podré fer mai?

Com diu en Lluís, explica, explica.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Roby
****


Registrado: 15 Dic 2004
Mensajes: 1091
Ubicación: Sobre la bici

MensajePublicado: Mie 09 Mar, 2011 10:24 pm    Asunto: Responder citando

M'he esperat a avui a fer aquestes linies perque el diumenge estava eufòric i no podia posar ordre a totes les emocions que em ballaven al cap. Doncs bé, intentare explicar-ho el més breu que pugui.
Primer de tot, i encara que em digueu que ja ho sabíeu, us diré que és molt i molt dur completar una marató sense parar de còrrer. El repte més gran que he aconseguit a data d'avui. I vosaltres que em coneixeu esportivament, sabeu que he fet algun repte més o menys dur (duatló , triatló, sortides fortes amb vosaltres...).
Al començament, en una Avinguda Mª Cristina plena de gent, confetti, la música de Freddie Mercury (Barcelona) de fons... em venien al cap records dels 3 mesos entrenant en solitari. 4 dies a la setmana. Ja podia fer fred, humitat, pluja, vent, ... havia de sortir a còrrer i surtia. Uns dies més temps, altres menys, uns dies més intensitat al ritme, altres menys...Aquests records em provoquen alguna emoció que no puc evitar i em fan humitejar els ulls. Caminem fins la linia de sortida i just allà, tots, joves i vells, homes i dones, comencem a còrrer. Alegria, molta alegria en tots el corredors que encara no sabem el que ens espera.
Ara ja em comencen a venir comentaris d'amics que ja han fet alguna Marató "Robi, la 1ª marató disfruta-la, no et marquis objectius, només acabar-la". No em dono compte i escolto crits al grup del davant meu. Pasem per davant del Camp Nou i criden "Barça, Barça". Encara mantenen l'eufòria del començament. Vaig molt còmode, a un ritme de 5 minuts el km. Passo el 1er avituallament, em refrigero i endavant. Sense adonar-me'n ens plantem a Gran via i Lis m'espera per donar-me ànims i fer-me un petó que em farà aguantar, com a mínim 37 km més. Busquem la meridiana i em planto al km 21 amb un temps de 1 h 41 minuts!!! No m'ho podia creure!!! a aquest ritme, acabaria a 3 h 20 minuts!!! I el millor era que anava molt i molt còmode de cardio i respiració.
Però no tot serien bones notícies. Sobre el km 25, per Glòries, em venen unes molesties al bessó dret. En un principi pensava que serien momentànees, però no és així i el dolor va pujant. Això m'obliga a baixar el ritme. Trobo un ritme més o menys còmode en el qual puc soportar el dolor i puc avançar bé. Sense caminar, corrents. Les cames volen parar, però el cap no està per històries i no les deixa. Al cap només tinc els tres mesos entrenant en solitari, sense poder anar a passejar amb Lis perque he de correr, sense quedar amb els amics perque he de còrrer, sense veure als col.legues de la bici perque he de còrrer, així que ho tinc clar: EL BESSÓ REVENTARÀ ABANS QUE JO PARI DE CÒRRER!!!!. Veig als meus pares en un parell de punts, m'emociono. Veig a la meva germana, amb el meu nebodet disfressat de Mickey i el meu cunyat, em torno a emocionar i em donen forces i ànims!!! I amb les emocions i la guerra del cap amb les cames arribo a Arc de triomf: km 34. Aquí comencen les emocions fortes. Tothom et diu pel teu nom que veuen reflexat al dorsal, cadascú amb la seva pronunciació. Des d'un "Allez Gobegto" a un "Som-hi Roberto", passant per "Barcelona als teus peus, campió" o "Lobelto!!", o "Come on Robert!!!". Com deia un sabi, GALLLINA DE PIEL. Passem per portal de l'angel, Catedral , via Laietana, Plaça Sant Jaume i La Rambla!! Veig a Colom i la platja al fons!! km 39!! Ja "només" en queden 3!! Paral.lel sembla el Tourmalet! i ni us sexplico Sepúlveda. Quan diviso el final de Sepúlveda el cor em batega a 1000!!! Plaça Espanya i veig un cartell groc. És el cartell nº 42 que veig, i m'indica els mateixos km. Només falten 195 metres. Torres venecianes, al fons les 4 columnes de Puig i Cadafalch, les fonts engegades, el MNAC... miro a la gent i els esperono per que cridin. Potser ho faig a mode d'evasiva per no plorar.... Als altaveus sona LLENÇA'T!! Sembla que algú ho hagués preparat. Miro al cel, i em felicito, Roberto , ja ho tens, ho has aconseguit!! Bravo, campió. I només creuar la meta exploto. Exploto a plorar com un nen petit durant 3 ó 4 minuts... Molts esforços de tot tipus han vist la seva recompensa. Molta gent que em va dir que no ho faria, ara té raons per callar! I jo, estic eufòric. Em miro el crono i l'aturo, ja ha passat temps des que he acabat, amb la qual cosa el crono de 3h58 minuts és fals. Vaig a buscar a Lis, m'abraço emocionat, parlem una estona i cap a casa. Abans de dutxar-me em sona el mòvil, SMS de la Marató: TEMPS OFICIAL 3h 54 min 21 seg!!! Estic orgullós de mi mateix.
Acabo amb 2 coses a resaltar (en resaltaria 20, però ...):
- 70 % coco i 30 per cent físic. No és broma, has de ser molt fort de coco per no parar de còrrer sota cap concepte!!
- La gent et fa còrrer el que ni les cames ni el coco podran!!

P.D.: Gràcies per dedicar el vostre temps a llegir aquestes linies. Ens veiem dissabte.
DW!!!
_________________
Hexacontento!!!

http://robesport.blogspot.com/
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Roby
****


Registrado: 15 Dic 2004
Mensajes: 1091
Ubicación: Sobre la bici

MensajePublicado: Mie 09 Mar, 2011 10:25 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Moltes felicitats, Roby.
Ja saps que m'agradaria molt fer una cosa així i que no la podré fer mai?

Com diu en Lluís, explica, explica.


Perdona Pere, però si hi ha algún company de BTT que veig capaç de completar alguna Marató, i am el permís de tots els altres, aquest no és altre que tu!!!
_________________
Hexacontento!!!

http://robesport.blogspot.com/
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Guillermo
***


Registrado: 13 Dic 2008
Mensajes: 662

MensajePublicado: Jue 10 Mar, 2011 12:54 am    Asunto: Maratón Responder citando

Enhorabuena Roby,has descrito tan bien las sensaciones y el recorrido que casi estoy tan cansado como tú.Lo dicho eres un CAMPEÓN.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Dirección AIM MSN Messenger
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Jue 10 Mar, 2011 9:37 am    Asunto: Responder citando

Molt emocionant Roby.

Gracies per compartir-ho.
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 11 Mar, 2011 3:30 pm    Asunto: Responder citando

Roby, a mi també m'has emocionat.
Diuen que els homes no hauríem de plorar, però és mentida.
A mi ara també em cauen les llàgrimes.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
XAVI5
**


Registrado: 29 May 2007
Mensajes: 456
Ubicación: BADALONA

MensajePublicado: Vie 11 Mar, 2011 5:14 pm    Asunto: Responder citando

GALLINA DE PIEL
PELL DE GALLINA
MOLT EMOCIONANT
GRACIES PER COMPARTIR AQUESTES EXPERIENCIES, I FELICITATS COMPANY.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Bici-Korrikolaris (Duathlon-Triathlon) Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
Página 2 de 3

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group