Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Tracks del Diable "Top-Stop" (per a humans)
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 28 May, 2012 9:00 pm    Asunto: Responder citando

Fa una mica de ràbia fer una crònica i que se t'esborri quan ja estàs arribant a l'ermita de la Mare de Déu de Cabrera.
En fi, hauré de tornar a començar.
M'havia sortit molt maca Wink Wink , la nova no ho serà tant Laughing Laughing
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 28 May, 2012 11:24 pm    Asunto: Responder citando

A veure si ara sí:

Fa uns quants anys vaig descobrir la zona en una sortida portada pel Pep i el Rochy de Btttarragona. Fa dos anys vaig tenir la sort de tornar-hi, en una sortida capitanejada pel Chus de Bttmania. I ahir vaig tripetir, ara amb la companyia de Bttbadalona. Si el primer cop vaig quedar impressionat i el segon vaig quedar encisat per la bellesa d’aquells indrets, ahir va ser la confirmació: és una zona tan bonica que hi hauríem d’anar molt més sovint del que ho fem.

Els déus dels camins, a vegades esquerps amb nosaltres, ahir ens van tornar a oferir un gran regal en forma de llocs variadíssims i preciosos: bones pistes, pujades pedregoses, baixades tècniques, pujades impossibles, corriols frescos amb ortigues calentes, cingleres impressionants, salts d’aigua, tot això salpebrat amb una mica de fang. Però hi ha una altra cosa, no només van ser els déus dels camins o de la natura els que es van lluir, també ho va fer un cop més el grup d’amics amb qui tinc la sort de compartir aquestes sortides. El fet que això passi sempre, en cada sortida, no ens ha de fer perdre de vista el tresor que tenim a les mans cada cap de setmana.

Després de sortir de Torelló, pistejar una mica i travessar el riu Ges, passem per un fresc i picant corriol que ens apropa als Graons del Rei, on el avis arriben primer











Aquí ens passem l’estreta entrada del corriol, com l’any 2010, però ja ens va bé perquè així podem baixar per la pedra


I aquí ens fem una foto de grup. D’esquerra a dreta Andrés, Miki, Manolito, Linneo, Dojavi, Rob i Pino, ben contents després d’un començament de ruta molt maco


Al Serrat del Feu ens aturem a esmorzar, ben asseguts a les pedres planes.



Passem per Santa Maria de Corcó i després d’ algun tram en pujada força pedregós però molt maco i d’alternar corriols i pista trencada, arribem a Cantonigrós, on hi ha una font d’aigua fresca i bona que està així de ben indicada


Pensareu que aquest tram no té res d’especial. Jo el recordo encara de quan hi vaig passar fa dos anys. Havia plogut i aquí sortia el sol, la llum era màgica... ahir potser no n’era tant, però Déu n’hi doret


Aquí tenim un petit problema. Jo vaig l´últim i no porto track. En Linneo, que és un tros de pa, m’acompanya com fa sempre que algú es queda, sense que es noti que t’està esperant. Fa estona que anem seguint l’itinerari del que serà la Cabrerès 2012 i quan, fent això, ens desviem de la ruta en Jesús no protesta massa pensant que jo vaig seguint el track: no sap que no el porto. Quan hi volem posar remei estem lluny del camí correcte. Intentem trucar, però com que tothom porta Pepehones i Simiophones no tenim cobertura. Sort que en Manolito porta una parabòlica de Movistar i així podem contactar amb la resta del grup, que ens estan esperant més amunt, quan ja som a Tavertet.
Aquí els tenim arribant-hi






Ens atansem al mirador de la Cinglera, on intentem ingènuament captar la seva bellesa amb les nostres rudimentàries màquines de fotografiar. Mentre, en Miki m’explica que allà al costat hi ha un caminet que es pot fer a peu que ens portaria als peus del pantà de Sau, a La Riba. Ja tinc algun track, l’haurem de fer, oi?


I parlant de bellesa, ja que estem allà aprofitem per fer una “Passarel·la Tavertet”, lluint els models del 2012 amb els nostres cossos agraciats i millorats per la pràctica constant del btt:






En Rob, un gran fitxatge de l’equip Pineo, pujant cap a Rupit. És tan elegant pedalant que sembla que no es mogui, però quan te n’adones ja t’ha passat


Però en aquesta vida no tot són flors i violes. Sempre hi ha d’haver un moment dolent. I el vam tenir aquí, en un indret preciós on ens havíem aturat per dinar. Només veient la cara de preocupació que fem s’intueix que el problema és greu






En Manolito està desesperat, buscant la solució


Sort que en Punset truca a la Nasa, on hi té un bon contacte


i en uns instants tenim el problema solucionat: rebem via satèl•lit les instruccions de com s’ha de canviar l’aigua del bacallà i també ens faciliten la llista de la compra i ja podem tornar a pedalar sense problemes.

Ara som al Salt del Sallent. En Pino és aquell punt petit a l’altra banda


I aquest és el salt, mal fotografiat per un que té por a les altures


Deixem la cinglera per pujar per una molt bona pista sota una fageda al Torrent del Gravet on els craks “s’escalfen” i pugen rapidíssimament. Després de reagrupar-nos i d'un petit tram de carretera, pugem pels colls de Pruit, de Pixanúvies i de Saiols, on hi ha trams curts que s’han de fer a peu i també alguna bonica baixada.
També passem per un tram on abans no hi havia camí, es passava pel mig d’un prat, i que ara està tot senyalitzat per la cursa de demà però amb les cintes de plàstic tallades per algú a qui no li deuen agradar aquestes trobades de btt o que s’ho passa bé fent malbé en uns minuts el que tan ha costat de construir als altres. En fi, no cal dir res més.

Deixem aquests camins trencats, però molt macos de fer, per agafar una pista que passa pel costat de l’ermita de la Mare de Déu de Cabrera, indret que ahir ens va quedar pendent de visitar però que en una propera ocasió no podem deixar de banda ja que és espectacular, com ho és el paisatge pel que anem passant.


Seguim endavant, ciclem pel costat de l’església en ruïnes de Sant Andreu de la Vola i, després d’unes pujades amb pedres que em van agradar molt, arribem a la carretera . Aquí els “flakos” i els que estan forts treuen els galons i passen al davant imposant una velocitat de vertigen fins gairebé arribar a Torelló, on tenen el detall d’afluixar una mica per a què puguem entrar tots junts.

I això és tot, fins la propera que espero amb ànsia.
Miraré de muntar un vídeo, vaig gravar alguna cosa (que no he mirat encara), a veure com surt.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Vie 01 Jun, 2012 12:44 am    Asunto: Responder citando

Pere, no había podido entrar en el foro en toda la semana. Tu crónica, como siempre, espectacular y mágica. Aun habiendo estado allí contigo me parece una ruta nueva y fantástica. Y eso que la segunda crónica has dicho que no seria tan brillante...¿...?

Me ha extrañado que después del esmero que le has puesto a la crónica y el esfuerzo hecho nadie te haya hecho ningún comentario desde el Lunes.
Question
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Vie 01 Jun, 2012 8:25 am    Asunto: Responder citando

Pino escribió:
...

Me ha extrañado que después del esmero que le has puesto a la crónica y el esfuerzo hecho nadie te haya hecho ningún comentario desde el Lunes.
Question

son cosas que pasan Confused

un orgullo veros con la zamarra gualdiceleste...
que sois muy grandes co*o!
...y Pere más


sbk
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Rob Hylton
-


Registrado: 29 Ago 2011
Mensajes: 50

MensajePublicado: Vie 01 Jun, 2012 9:16 am    Asunto: Responder citando

És veritat que la cronica i les fotos den Pere són fantàstiques - moltes gràcies.

Gràcies també als altres companys d'aquesta sortida - va ser una bona colla i en vaig gaudir molt.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
monty-40
*


Registrado: 12 Jun 2010
Mensajes: 125
Ubicación: Barcelona

MensajePublicado: Vie 01 Jun, 2012 7:29 pm    Asunto: Responder citando

Pere nos tiene muy mal acostumbrados..... Very Happy
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Rob Hylton
-


Registrado: 29 Ago 2011
Mensajes: 50

MensajePublicado: Vie 01 Jun, 2012 7:47 pm    Asunto: Responder citando

¡Mucho suerte y ánimo a Dojavi en la versión del Tracks para sobrehumanos!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Andres
***


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 977
Ubicación: Tratando de subir el deposito!

MensajePublicado: Vie 01 Jun, 2012 8:05 pm    Asunto: Responder citando

Pino escribió:

Me ha extrañado que después del esmero que le has puesto a la crónica y el esfuerzo hecho nadie te haya hecho ningún comentario desde el Lunes.
Question


Embarassed Embarassed lo cierto, que a todos nos gusta leer las muchas cronicas que al cabo de la semana, se acaban publicando en el foro, por mi parte, he disfrutado mucho leyendo todas, en especial las que participo, aunque sea solo por salir en las fotos, gracias Pere por la dedicacion y por pararte continuamente mientras haciamos la salida a hacernos fotos.


Salu2
_________________


Mis rutas en bicicleta.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor MSN Messenger
miki
-


Registrado: 28 Sep 2009
Mensajes: 83

MensajePublicado: Vie 01 Jun, 2012 9:02 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
A veure si ara sí:

Fa uns quants anys vaig descobrir la zona en una sortida portada pel Pep i el Rochy de Btttarragona. Fa dos anys vaig tenir la sort de tornar-hi, en una sortida capitanejada pel Chus de Bttmania. I ahir vaig tripetir, ara amb la companyia de Bttbadalona. Si el primer cop vaig quedar impressionat i el segon vaig quedar encisat per la bellesa d’aquells indrets, ahir va ser la confirmació: és una zona tan bonica que hi hauríem d’anar molt més sovint del que ho fem.

Els déus dels camins, a vegades esquerps amb nosaltres, ahir ens van tornar a oferir un gran regal en forma de llocs variadíssims i preciosos: bones pistes, pujades pedregoses, baixades tècniques, pujades impossibles, corriols frescos amb ortigues calentes, cingleres impressionants, salts d’aigua, tot això salpebrat amb una mica de fang. Però hi ha una altra cosa, no només van ser els déus dels camins o de la natura els que es van lluir, també ho va fer un cop més el grup d’amics amb qui tinc la sort de compartir aquestes sortides. El fet que això passi sempre, en cada sortida, no ens ha de fer perdre de vista el tresor que tenim a les mans cada cap de setmana.

Després de sortir de Torelló, pistejar una mica i travessar el riu Ges, passem per un fresc i picant corriol que ens apropa als Graons del Rei, on el avis arriben primer











Aquí ens passem l’estreta entrada del corriol, com l’any 2010, però ja ens va bé perquè així podem baixar per la pedra


I aquí ens fem una foto de grup. D’esquerra a dreta Andrés, Miki, Manolito, Linneo, Dojavi, Rob i Pino, ben contents després d’un començament de ruta molt maco


Al Serrat del Feu ens aturem a esmorzar, ben asseguts a les pedres planes.



Passem per Santa Maria de Corcó i després d’ algun tram en pujada força pedregós però molt maco i d’alternar corriols i pista trencada, arribem a Cantonigrós, on hi ha una font d’aigua fresca i bona que està així de ben indicada


Pensareu que aquest tram no té res d’especial. Jo el recordo encara de quan hi vaig passar fa dos anys. Havia plogut i aquí sortia el sol, la llum era màgica... ahir potser no n’era tant, però Déu n’hi doret


Aquí tenim un petit problema. Jo vaig l´últim i no porto track. En Linneo, que és un tros de pa, m’acompanya com fa sempre que algú es queda, sense que es noti que t’està esperant. Fa estona que anem seguint l’itinerari del que serà la Cabrerès 2012 i quan, fent això, ens desviem de la ruta en Jesús no protesta massa pensant que jo vaig seguint el track: no sap que no el porto. Quan hi volem posar remei estem lluny del camí correcte. Intentem trucar, però com que tothom porta Pepehones i Simiophones no tenim cobertura. Sort que en Manolito porta una parabòlica de Movistar i així podem contactar amb la resta del grup, que ens estan esperant més amunt, quan ja som a Tavertet.
Aquí els tenim arribant-hi






Ens atansem al mirador de la Cinglera, on intentem ingènuament captar la seva bellesa amb les nostres rudimentàries màquines de fotografiar. Mentre, en Miki m’explica que allà al costat hi ha un caminet que es pot fer a peu que ens portaria als peus del pantà de Sau, a La Riba. Ja tinc algun track, l’haurem de fer, oi?


I parlant de bellesa, ja que estem allà aprofitem per fer una “Passarel·la Tavertet”, lluint els models del 2012 amb els nostres cossos agraciats i millorats per la pràctica constant del btt:






En Rob, un gran fitxatge de l’equip Pineo, pujant cap a Rupit. És tan elegant pedalant que sembla que no es mogui, però quan te n’adones ja t’ha passat


Però en aquesta vida no tot són flors i violes. Sempre hi ha d’haver un moment dolent. I el vam tenir aquí, en un indret preciós on ens havíem aturat per dinar. Només veient la cara de preocupació que fem s’intueix que el problema és greu






En Manolito està desesperat, buscant la solució


Sort que en Punset truca a la Nasa, on hi té un bon contacte


i en uns instants tenim el problema solucionat: rebem via satèl•lit les instruccions de com s’ha de canviar l’aigua del bacallà i també ens faciliten la llista de la compra i ja podem tornar a pedalar sense problemes.

Ara som al Salt del Sallent. En Pino és aquell punt petit a l’altra banda


I aquest és el salt, mal fotografiat per un que té por a les altures


Deixem la cinglera per pujar per una molt bona pista sota una fageda al Torrent del Gravet on els craks “s’escalfen” i pugen rapidíssimament. Després de reagrupar-nos i d'un petit tram de carretera, pugem pels colls de Pruit, de Pixanúvies i de Saiols, on hi ha trams curts que s’han de fer a peu i també alguna bonica baixada.
També passem per un tram on abans no hi havia camí, es passava pel mig d’un prat, i que ara està tot senyalitzat per la cursa de demà però amb les cintes de plàstic tallades per algú a qui no li deuen agradar aquestes trobades de btt o que s’ho passa bé fent malbé en uns minuts el que tan ha costat de construir als altres. En fi, no cal dir res més.

Deixem aquests camins trencats, però molt macos de fer, per agafar una pista que passa pel costat de l’ermita de la Mare de Déu de Cabrera, indret que ahir ens va quedar pendent de visitar però que en una propera ocasió no podem deixar de banda ja que és espectacular, com ho és el paisatge pel que anem passant.


Seguim endavant, ciclem pel costat de l’església en ruïnes de Sant Andreu de la Vola i, després d’unes pujades amb pedres que em van agradar molt, arribem a la carretera . Aquí els “flakos” i els que estan forts treuen els galons i passen al davant imposant una velocitat de vertigen fins gairebé arribar a Torelló, on tenen el detall d’afluixar una mica per a què puguem entrar tots junts.

I això és tot, fins la propera que espero amb ànsia.
Miraré de muntar un vídeo, vaig gravar alguna cosa (que no he mirat encara), a veure com surt.

Despres de veure el reportatge i llegir els comentaris dels companys, nomes puc dir que m'ho vaig passar molt be amb tots vosatres i espero tornar-hi.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 01 Jun, 2012 11:45 pm    Asunto: Responder citando

Només em queda dir: gràcies Pere, ets boníssim escrivint i fent fotos.
Wink Wink Wink

Cita:
Me ha extrañado que después del esmero que le has puesto a la crónica y el esfuerzo hecho nadie te haya hecho ningún comentario desde el Lunes.
Pino, no calia, de veritat. Les cròniques les fem perquè ens agrada i també per crear afició. A mi em va passar quan començava i si les que faig ara serveixen perquè algú s'enganxi a aquest esport em compensa el temps que hi dedico.
En les cròniques surt el que surt, uns dies millor i altres pitjor, també depèn de les fotos que es tinguin. En aquesta crònica falten fotos al final, potser hi hagi algun vídeo que ho compensi, però em sembla que no ja que estava cansat i no en vaig fer tantes com al començament.
El que sí que sap greu és que s'esborri la crònica quan l'estàs acabant. Quan passa això sempre et queda la sensació de que el que es perd és millor que el que reescrius i en aquest cas em sembla que va ser així, ja que al final estava cansat, tenia mal de cap i no em sortien les coses com m'havien sortit primer.
Així que gràcies i animeu-vos tots a escriure i penjar fotos, que tot i que a vegades no ho diguem perquè no tenim temps o ganes d'escriure en aquell moment, sempre ens agrada mirar-les i llegir-les.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
JOHNNY
**


Registrado: 11 May 2011
Mensajes: 494

MensajePublicado: Sab 02 Jun, 2012 1:50 am    Asunto: Responder citando

Que tal Pere, no te conozco personalmente pero os voy siguiendo todas las crónicas y la verdad es que gusta mucho ir viendo las fotos que colgaís en el foro, porque esta uno en su casa delante del monitor y en cierta manera es como si se translada al lugar que esta viendo y fuera uno más pedaleando ..... Very Happy
Estoy totalmente de acuerdo con tu comentario sobre colgar las crónicas y las fotos ... las salidas que hago con la bici durante la semana por motivos laborales y personales son con el comando matine ( días laborables por las mañanas ) y recientemente me han ascendido de fotografo auxiliar a fotografo oficial del comando matine, con ello quiero decir que me siento agusto con este grupete y me gusta hacerles fotos y colgarlas en el foro, y la verdad es que me gusta colgar las fotos porque se que detras de esos monitores aunque no se manifiesten hay gente que le gusta el mundillo de la bicicleta y disfruta viendo las fotos independientemente si le gusta las trialeras, ir por pista, partirpiedras o ir por el rio besos.
A mi también me a pasado eso de poner la crónica y puffff, vuelta a empezar...... ( Se me fue la inspiración) Rolling Eyes y vuelta a empezar con la crónica.
Y animaros a colgar fotos..... yo por mi parte seguiré fotografiando , txao Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Gordi65
\*/\*/


Registrado: 13 Jul 2008
Mensajes: 2182
Ubicación: Lloreda-Badalona

MensajePublicado: Sab 02 Jun, 2012 10:21 am    Asunto: Responder citando

un fuerte para los fotógrafos beteteros, pues mientras los demás solo pensamos en pedalear, vosotros ademas estáis pensando donde conseguir el mejor enfoque, la mejor iluminación o la foto mas divertida.
No sabéis vosotros lo que nos anima a los que estamos en el dique seco, poder disfrutar con vuestras crónicas y fotos y hacernos vivir esas salidas como si hubiésemos estado allí. No cambiéis y seguid haciéndonos disfrutar, por lo menos yo reconozco vuestro esfuerzo y vuestra amabilidad.
y como os conozco, solo puedo decir ¡SOIS LOS MEJORES!
_________________
EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236)
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Sab 02 Jun, 2012 10:31 am    Asunto: Responder citando

Gordi65 escribió:
un fuerte para los fotógrafos beteteros, pues mientras los demás solo pensamos en pedalear, vosotros ademas estáis pensando donde conseguir el mejor enfoque, la mejor iluminación o la foto mas divertida.
No sabéis vosotros lo que nos anima a los que estamos en el dique seco, poder disfrutar con vuestras crónicas y fotos y hacernos vivir esas salidas como si hubiésemos estado allí. No cambiéis y seguid haciéndonos disfrutar, por lo menos yo reconozco vuestro esfuerzo y vuestra amabilidad.
y como os conozco, solo puedo decir ¡SOIS LOS MEJORES!


¡Que pelota!
¡Envidia cochina, es lo que sentimos!
Y encima va pa rato ...
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
JOHNNY
**


Registrado: 11 May 2011
Mensajes: 494

MensajePublicado: Sab 02 Jun, 2012 11:35 am    Asunto: Responder citando

Diesel cuando llegue el momento estaré hay para hacerte fotos encima de tu CUBE de carbonio Very Happy
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Dojavi
***


Registrado: 24 Mar 2006
Mensajes: 976
Ubicación: Santa Coloma de Gramanet

MensajePublicado: Dom 03 Jun, 2012 1:28 pm    Asunto: Responder citando

Yo no he dicho nada, soy poco de escribir y más de pedalear, pero Pere es uno de los bttros que más admiro, es un tio que se nota que ama este deporte y la naturaleza, y además como persona ya sabeis que también es muy grande y he tenido la suerte de ir con el en muchas salidas. Solamente con compartir esas salidas año tras año ya lo digo todo.

En la non-stop cuando pensaba en el bttbadalona me acordaba mucho de Pere, él a pesar de que dice que no ayer lo hubiese conseguido perfectamente junto a mi, se la dedico.

Un saludo
_________________
Mis rutillas:
rutas
strava
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4  Siguiente
Página 3 de 4

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group