Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

VIC NARANJA, VIC CRISTAL
Ir a página 1, 2  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 12 May, 2012 11:04 pm    Asunto: VIC NARANJA, VIC CRISTAL Responder citando

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing



Link



Me'n vaig a dormir.
Estic cansadet.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Dom 13 May, 2012 7:45 pm    Asunto: Responder citando

solet amb solet?
sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 13 May, 2012 9:39 pm    Asunto: Responder citando

Doncs sí: érem Solet, Sol, Núvols, Pluja i jo.
Vic taronja:



Vic cristall:



Vic, Vic, Vic, Vic:

_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 13 May, 2012 9:54 pm    Asunto: Responder citando

Pere, me remito a mis comentarios de esta tarde en el foro de "Carretera y manta"....... que tendrá esto de la bicicleta !!!

Estas mu, mu, mu fuerte, Pere. Me da miedo pensar que nuevos retos tendrás en la cabeza !!!

Eres grandísimo !!!

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 13 May, 2012 11:03 pm    Asunto: Responder citando

Recordes que l'any passat ja tenia pensat fer-ho però ho vaig haver de deixar per impossible? Ho vaig deixar, però encara tenia els tracks: anada pel Montseny fins Collformic, baixada a Vic per la ruta habitual i tornada pel Brull, Vallforners i Meridià Verd.

Aquesta setmana passada vaig pensar que així no podria i que potser seria millor pujar per Vallforners i baixar pel Montseny.

Vaig anar molt bé, pujant a Collformic tranquil i guardant forces. Però de baixada a Vic portava un track que no passava per Vilalleons, on hi ha aquella font tan bona, i seguint-lo vaig perdre força temps ja que tenia més desnivell, més quilòmetres i menys carretera que la ruta habitual. A més feia molta calor, portava poca aigua i no vaig trobar-ne ni a Santa Eugènia de Berga (una font inútil) ni a Seva (dues fonts decoratives).
Al Brull, assedegat, vaig fer una clara (free) i vaig comprar una ampolla d'1 litre i mig, fresca i bona que em va anar molt bé per poder seguir.

Pensava que la pujada a Collformic seria relativament fàcil (El Brull 830 m, Collformic 1137), el que no sabia és que primer baixaria fins als 630 i després pujaria fins als 1200, enmig d'una xafogor important i saltant-me diferents barreres de prohibit el pas i de "Perill, brau Gascón", particularment una on vaig haver de passar pel mig d'una casa amb una sèrie de gossos afortunadament tancats, arrossegant-me per sota d'un filat, enrampant-me i estirant la bici per sota del fil.

Tot això em va fer deixar per un altre (o per un altre any Wink ) la tornada pel Montseny, més llarga i crec que amb molta més pujada, i tornar per on havia vingut, el Meridà Verd, en cursa ràpida per fugir de la tempesta que em perseguia i que a la fi em va atrapar passada la carretera de Granollers a Cardedeu. I així, entre llamps, trons i una mica d'aigua vaig anar pujant per la ruta rosa dels Dolmens de la Roca.

En fi, que com dius tu no es tan fiero el león como lo pintan i vaig haver d'anar renunciant sobre la marxa. I és que en un dia així no s'ha d'improvisar, els tracks són com els melons: sobre el paper són una cosa i després surten com surten i ahir van sortir bons però una mica massa picants per a mi.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
XAVI5
**


Registrado: 29 May 2007
Mensajes: 456
Ubicación: BADALONA

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 7:34 pm    Asunto: Responder citando

Ostres Pere cada dia em sorprens mes aviat faras una ruta de 24 hores nonstop.


salutacions company.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
linneo49
****


Registrado: 21 May 2008
Mensajes: 1009
Ubicación: pedaleando pe-pedaleando

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 8:12 pm    Asunto: Responder citando

Shocked Shocked Shocked
_________________
El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 8:32 pm    Asunto: Responder citando

Sense límits!
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
QUII
*


Registrado: 15 Dic 2004
Mensajes: 132
Ubicación: Aqui estic

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 9:05 pm    Asunto: Responder citando

Bestia parda!!!!!!

A la Vipextrem em donaràs "pal pelo"
_________________
¨Un camí, quina cosa tan curta de dir i tan llarga de seguir.¨
Josep M. de Segarra.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=Jordi+Bielsa&id=159550
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 14 May, 2012 9:53 pm    Asunto: Responder citando

T'has venut l'enteniment????? mira que si et denuncio per mals
tractes al teu cos i a la bici et podrien tancar a la pressó de la
Roca, clar que potser t'aniria be per entrenar la pre-històrica
jajajajjajaja com deia l'Ovidi Montllor,, el món s'ha tornat boig,
no es preocupi senyora això ja és el passat
Razz Razz Razz Razz
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
carsabi
**


Registrado: 15 Jul 2009
Mensajes: 393

MensajePublicado: Mar 15 May, 2012 11:29 am    Asunto: Responder citando

¡¡¡¡¡AIBALAOSTIA¡¡¡¡¡¡....

TU ERES DEL CENTRO DE BILBAO....¿NO?
_________________
SALUD QUE TENGAMOS
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Exteriores
\*/


Registrado: 27 Ago 2009
Mensajes: 1905
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Mar 15 May, 2012 3:40 pm    Asunto: Responder citando

incansable, incombustible.. Shocked , cuando te cansas tu?.
_________________
Arrow Punts de trobada
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Dojavi
***


Registrado: 24 Mar 2006
Mensajes: 976
Ubicación: Santa Coloma de Gramanet

MensajePublicado: Mar 15 May, 2012 8:42 pm    Asunto: Responder citando

Pere, com sempre magnific !!! Per les cròniques, les rutes, a ti si que t'apassiona el btt i la muntanya.

bueno que t'apuntas a la del diable amb mi ??? no serà res per tú. Encara hi han places


Una abraçada
_________________
Mis rutillas:
rutas
strava
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 15 May, 2012 10:46 pm    Asunto: Responder citando

Ja m'agradaria, ja. Però no puc: ni físicament ni tècnicament estic a l'altura.
Tu i alguns altres del fòrum sí que podeu.
No entenc com és que no s'hi apunta ningú més, sent una ruta tan maca com és.
Si tingués possibilitats d'acabar-la, ja l'hauria fet fa dos anys i l'any passat.

Quii, a la VipExtrem portaràs el cava?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 16 May, 2012 12:59 am    Asunto: Responder citando

Unes fotos:

El Pantà de Vallforners, quiet i ple, esperant el vent i la pluja


A la casa vella de Vallforners cada cop que hi passo hi veig millores. De mica en mica la van arreglant


Ara sóc a la cota 1000 m. Es veu el pantà al fons i la casa al mig i també la pista per on he anat pujant de mica en mica.


He seguit amunt, fins al Pla de la Calma. En el punt més alt (2300 m) trobo aquesta cabana, relíquia de les que s'hi feien fa un temps


Ciclo pel bellíssim Pla de la Calma, passo per Collformic i pujo de nou, per arribar al costat del Matagalls Xic, passant per trams d'una bellesa espectacular. No poso la foto, que no els fa justícia: s'hi ha d'anar. Mentre penso això, la vida segueix gairebé immutable


Baixo fins al Coll de la Font Pomereta, que l'estiu passat estava perduda i que ara em proporciona una aigua fresquíssima i molt bona. M'assec un moment i em menjo l'enèsim entrepà Nutella, recordant quan hi vaig arribar amb el Manolito i el Pino


No baixo a Vic pel trajecte habitual: un error. Després de travessar la carretera de Seva, passo per llocs força inhòspits, i fins i tot una mica perdedors, amb pujades i algun tram trencat. Tot això em fa perdre temps i em fa venir sed i enyorança de la font de Vilalleons. Trobo aquest monòlit en un lloc enmig del no res


I aquest altre


El Pi Gros no ha resistit el pas del temps


Camí de Seva trobo aquesta Creu


Segueixo sense trobar aigua. A Santa Eugènia de Berga he trobat una font espatllada, a Gurri no n'he vist cap, a Seva n'he vist dues, una espatllada i l'altra amb un tap, no sigui que gotegés una mica, al costat de l'església


Decideixo no buscar més i comprar-la al Brull, on al darrere de l'església de Sant Martí m'assec en una pica i m'intento empassar un altre entrepà de Nutella


Deixo el cementiri amb uns preciosos xiprers que em conviden a entrar i a quedar-m'hi, tot i que ho deixo per un altre dia, espero que molt llunyà


Pensava que anar del Brull (830 m) a Collformic (1137 m) no seria massa complicat. El que no sabia és que primer hauria de baixar fins als 630 m per travessar la riera de Picamena i que després em trobaria amb força impediments en forma de tanques electrificades, portes que barren el pas per la pista, cartells de prohibit el pas als ciclistes. No m'agrada gens passar per on som mal rebuts, tot i que crec que no es poden tallar els camins així i que tenim el dret de passar-hi malgrat els impediments, però d'haver-ho sabut hauria pujat per la carretera.

Aquí tenim el famós cartell del toro Gascon, que pel que sembla passeja des d'Aiguafreda fins Collformic, on potser hi fa alguna cervesa i tot


Especialment complicat és el pas pel mas del Pujol, on no hi ha ningú, només uns quants gossos tancats, afortunadament, i unes tanques electrificades que passo com puc, arrossegant la bici entre descàrrega i descàrrega.
I així, amb una xafogor intensa, vaig pujant i pujant entre tanques i més tanques, mentre veig que a la plana s'ha tapat i hi cauen cortines d'aigua. En arribar a Collformic trobo l'últim dels cartells de prohibit prohibir


La tornada fins Cànoves és plàcida i molt ràpida, quina diferència de l'anada!. No m'hi aturo, el cel es va tapant al meu darrere i tinc aigua de la Font de l'Avi. Intento fer una cursa amb els núvols que, evidentment, perdo. Com que el terreny és de baixada i la pista és bona, corro força i això em permet passar la carretera de Granollers encara amb bona llum, no em feia gens de gràcia haver-la de passar a les fosques.
Un cop passada la carretera, comença la pluja, però ara ja no m'importava massa. Va plovent sempre però el terra pràcticament no és moll, sembla que el cap de broma és al meu damunt. Faig la pujada de La Roca enmig d'una tronada no massa forta, però que una mica de por sí que em fa passar, allà tot solet enmig d'aquella força de la natura.

Passada la Creu d'en Boquet, una mica cansat, em prenc un gel que fa miracles i fins i tot deixa de ploure, no sé si pel gel o per casualitat. Baixant a Alella estreno el llum que em van portar els Reis (els Mags, no els cinegètics), que em permet arribar tranquil·lamet a casa després de passar per Can Roca, on no m'hauria importat aturar-me una mica i devorar el menjar que tan bona olor feia.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2  Siguiente
Página 1 de 2

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group