Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Tiana-Vallromanes

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 03 Ago, 2012 3:07 pm    Asunto: Tiana-Vallromanes Responder citando

Avui hem anat a Vallromanes, passant per Alella i Can Gurguí. És una caminada fàcil, relativament llarga (23.5 km), però sempre per bons camins.

Pel Camí de Baix hem anat Alella, on el mercat les botigues ja eren obertes




Hem pujat a la pista carenera per la riera de la Coma Clara i hem seguit endavant per la lateral, més ombrívola i divertida. Quan s'ha acabat, hi hem tornat, ja que volíem anar a la font de Can Gurguí.
Hem baixat a Vallromanes, on ens hem aturat una mica per menjar i agafar aigua


La pujada a casa l'hem fet pel corriolet del Turó de Can Cirera, que ens ha portat novament a la pista carenera. Una mica més endavant l'hem deixada per baixar a Alella pel corriol de l'Andrés.




Per tornar a casa, hem passat pel mateix lloc que a l'anada, el Camí de Baix.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
rapyd74
***


Registrado: 26 Ago 2007
Mensajes: 701
Ubicación: Santa coloma

MensajePublicado: Vie 03 Ago, 2012 7:00 pm    Asunto: Responder citando

Vaya tute le metes a tu señora!! seguro que la calor no ayuda para nada. Rolling Eyes
...que ganicas tengo de que pase la semana que viene y coger vacaciones!!!
Saludos. Wink
_________________
Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 10 Sep, 2012 4:06 pm    Asunto: Responder citando

Ahir vaig tornar a Vallromanes.
És un recorregut relativament curt, amb molta ombra, ideal per aquests dies de calor, i no massa pista, de manera que estàs ben distret gairebé sempre.

Per pujar al GR passo per Can Sentromà, la Cartoixa i el cementiri del còlera. Segueixo amunt cap al Turó d'en Galzeran, baixo cap a Castellruf i agafo el corriolet que ens atansa a la font de la Mercè, em desvio fins Can Girona (quin tram més bonic!), pujo per pista fins la Font de la Mercè (quina aigua més fresca!) i agafo el pujadot cap als cirerers amb aturada a unes vinyes abandonades on em menjo dos raïmets (què dolços!). Segueixo endavant cap a Can Corbera per agafar el corriol de la Trinxa. Com més me la miro, més em costa de creure que alguns hi baixeu en bici, està molt complicada.
Més avall em trobo dos gossots, un dels quals afortunadament porta morrió, sinó ja no seria aquí. La noia que els passejava encara és hora que l'agafi.
A Vallromanes aturadeta a la primera font, no massa bona però millor que la de la plaça del centre del poble, o així m'ho sembla, potser per la sed que tinc.
Pujada pel corriol de Can Cirera, on m'he d'aturar dos cops, i baixada cap a Alella pel corriol de l'Andrés (molt bé, quan plogui encara millorarà).
Una aturadeta per agafar un altre raïm, aquest d'una vinya conreada, ho sento però no podia més, necessitava una mica d'aliment. Segueixo baixant, molt cansat, fins la font del costat de les escoles, només m'aturo per beure ja que sinó potser no podria seguir.
Passo pel Camí del Mig i arribo a casa per Can Roca. L'últim tram de pujada el faig caminant, ja estic molt cansat, però estic molt content: volia fer l'anada corrent i la tornada caminant i he pogut córrer pràcticament tota l'estona des de la baixada a Can Sentromà fins gairebé a casa.
En total, una mica menys de quatre hores, ja sé que vaig una mica lent però per a mi això és molt. Fa uns mesos no hauria pogut ni pensar que algun dia podria fer el que vaig fer ahir.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mie 12 Sep, 2012 1:19 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Ahir vaig tornar a Vallromanes.
És un recorregut relativament curt, amb molta ombra, ideal per aquests dies de calor, i no massa pista, de manera que estàs ben distret gairebé sempre.

Per pujar al GR passo per Can Sentromà, la Cartoixa i el cementiri del còlera. Segueixo amunt cap al Turó d'en Galzeran, baixo cap a Castellruf i agafo el corriolet que ens atansa a la font de la Mercè, em desvio fins Can Girona (quin tram més bonic!), pujo per pista fins la Font de la Mercè (quina aigua més fresca!) i agafo el pujadot cap als cirerers amb aturada a unes vinyes abandonades on em menjo dos raïmets (què dolços!). Segueixo endavant cap a Can Corbera per agafar el corriol de la Trinxa. Com més me la miro, més em costa de creure que alguns hi baixeu en bici, està molt complicada.
Més avall em trobo dos gossots, un dels quals afortunadament porta morrió, sinó ja no seria aquí. La noia que els passejava encara és hora que l'agafi.
A Vallromanes aturadeta a la primera font, no massa bona però millor que la de la plaça del centre del poble, o així m'ho sembla, potser per la sed que tinc.
Pujada pel corriol de Can Cirera, on m'he d'aturar dos cops, i baixada cap a Alella pel corriol de l'Andrés (molt bé, quan plogui encara millorarà).
Una aturadeta per agafar un altre raïm, aquest d'una vinya conreada, ho sento però no podia més, necessitava una mica d'aliment. Segueixo baixant, molt cansat, fins la font del costat de les escoles, només m'aturo per beure ja que sinó potser no podria seguir.
Passo pel Camí del Mig i arribo a casa per Can Roca. L'últim tram de pujada el faig caminant, ja estic molt cansat, però estic molt content: volia fer l'anada corrent i la tornada caminant i he pogut córrer pràcticament tota l'estona des de la baixada a Can Sentromà fins gairebé a casa.
En total, una mica menys de quatre hores, ja sé que vaig una mica lent però per a mi això és molt. Fa uns mesos no hauria pogut ni pensar que algun dia podria fer el que vaig fer ahir.


Els raïms eren d'inflorescència o d'infrutiscència, clar i de quina planta parles??? Pere, Pere.... Laughing Laughing Laughing
el track el tens posat al wiki del 006? sembla interessant per fer-lo,, i com feia la pregunta lo tianenc de 8TV, i ara què??
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 12 Sep, 2012 8:42 pm    Asunto: Responder citando

Home, jo diria que és una inflorescència, els grans me'ls vaig poder menjar d'un en un o de dos en dos Wink Però mirant-ho a la wikipèdia resulta que és una infrutescència i els grans son baies agrupades. Els que em vaig menjar jo no n'estaven massa, suposo que per la sequera. Pensava que les infrutescències eren les que no es poden menjar per separat, com les maduixes o les figues, però he vist que no. I és que ja fa tants anys que les coses es van oblidant.

I ara què? Doncs m'agradaria fer la ruta de les 10 ermites per lliure, la Matagalls-Montserrat també per lliure, anar a Sitges... N'hi ha moltes per fer, el que falta és temps, que entre btt i caminar se'n necessita bastant.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group