Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

La Neorural
Ir a página 1, 2  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 26 Dic, 2012 12:34 pm    Asunto: La Neorural Responder citando

Fa uns dies es va fer aquesta cursa que m'agradaria fer en "replay" caminant/trotant i en la vostra companyia.
Ahir, com que sóc previsor, estava intentant cremar per endavant el dinar de Nadal a ca la meva mare, que sempre és pantagruèlic, i quan portava uns 7 km (ei, a una mitjana de 8 km/h que per mi és molt) i estava baixant de l'Ermita de l'Alegria a la riera que puja a les Esses em vaig fer mal al bessó dret, el que sempre se'm carrega. Em feia tant mal que gairebé no arribo a casa, i a això que estava a uns pocs metres. Després a casa dels meus pares vaig haver d'actuar molt bé i no se'n van adonar de com de coix anava. Tota aquesta parrafada és per dir-vos que volia fer la caminada el dia 1 ("Qui corre per Cap d'Any, corre tot l'any"), però serà millor deixar-ho per un altre cap de setmana.
De totes maneres, obro el tema per anar creant il·lusió, la data ja la fixarem segons digueu.

Obro llista amb els que sé que han caminat/trotat algun cop a la vida, si me'n deixo algun, perdoneu-me i apunteu-vos, que és de franc:

1. -Rapyd 74
2. -Miscolores
3. -Linneo
5. -Roby
6. -Pere
7. -Keoki & Sacarni
8. -JFR
9. -Martin
10.-Silvesters
11.-Pineitor, Manoleitor, Dojaveitor, Monteitor....
12.-No segueixo, que no tinc tot el dia.

*Els de la posició 11 no sé si han caminat mai, però és igual: arribaran el segon, el tercer, el quart i el cinquè. El primer, en Roby?
**Ull amb algun tapat, com Miscolores, potser pugi a dalt de tot del podi.
***És una bona llista, llàstima que alguns no tenen Fortasec a casa. Per això he tret el nº 4, que era pel BTV.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Mie 26 Dic, 2012 2:24 pm    Asunto: Responder citando

Bona proposta Pere. Jo la vaig tantejar de fer aquesta cursa, però com sempre estaven esgotades les inscripcions. Hi ha molt de boig Very Happy

Cuida't el genoll que son molt delicats. El corre es molt agressiu i cal ser suau i sobre tot tenir un calçat adequat per les teves caracteristiques. El genoll t'està demanant una mica de repos. Fes-li una mica de cas, però nomes una mica eh!!!

No m'enrotllo més. Que si el dia "D" està tot be, compta amb mi.
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 26 Dic, 2012 3:32 pm    Asunto: Responder citando

No, el genoll el tinc bé (és un dir, el tinc com sempre), el que em fa mal és el bessó. De moment, com que corro molt lent i sempre per camins, els genolls no es queixen. Els peus ja és una altra cosa... i això d'ahir no sé que és, m'ho hauré de mirar.
Porto unes sabates Kalenji del Decathlon, no sé com m'aniria amb unes altres, però aquestes no han donat mal resultat.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mie 26 Dic, 2012 7:30 pm    Asunto: Responder citando

Gràcies per reservar-me el 4,, però jo amb gent que va al "trote cochinero"no vaig ni a la missa
del Gall, jajjaj si poqués magradaria fer aquestes bestieses que feu,, el horno no está pa bollos.
Pere ens fem grans i el cos té límits i em penso que els sobre passes amb escreix, endevéeee
ja fas estiraments abans de sortir a còrrer??
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Mie 26 Dic, 2012 7:52 pm    Asunto: Responder citando

si et veiès a la silvestrada agafaria tanta força que enganyaria als meus genolls i tormells i caminaria amb tu Rolling Eyes
sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
rapyd74
***


Registrado: 26 Ago 2007
Mensajes: 701
Ubicación: Santa coloma

MensajePublicado: Mie 26 Dic, 2012 9:21 pm    Asunto: Responder citando

Espero que lo del gemelo no sea nada! puede que sea sobrecarga (no es lo mismo bajar xino xano que al trote y subir lo mismo!).

Ya sabes que me apunto a lo que sea!! solo pon fecha y miro de cuadrar calendario.
Saludos y feliz año nuevo. Wink
_________________
Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 27 Dic, 2012 1:05 am    Asunto: Responder citando

Això espero, Rapyd. Mirarem de quadrar.

silvesterbike escribió:
si et veiès a la silvestrada agafaria tanta força que enganyaria als meus genolls i tormells i caminaria amb tu Rolling Eyes
sbk Cool

Tinc un principi que diu "els medicaments són per vendre, no per prendre", però com va dir en Grouxo, aquest és el meu principi i si cal en tinc un altre: puc prendre'm un Ibuprofèn, untar-me de Flogoprofen, Radio Salil, Fisiocrem i Traumeel i acompanyar-vos, sempre i quan vegi que no us faré anar malament.
Per poc que pugui sortiré, avui estic molt millor que ahir i encara falta pel dia 29.

Btv escribió:
Gràcies per reservar-me el 4,, però jo amb gent que va al "trote cochinero"no vaig ni a la missa
del Gall, jajjaj si poqués magradaria fer aquestes bestieses que feu,, el horno no está pa bollos.
Pere ens fem grans i el cos té límits i em penso que els sobre passes amb escreix, endevéeee
ja fas estiraments abans de sortir a còrrer??

No, ni estiro abans ni després; normalment camino una estona abans de començar a trotar, ahir potser vaig començar a córrer massa aviat, tenia una mica de pressa per arribar a casa. Hauré de fer bondat a partir d'ara.
Si vens, hi anem caminat i mirant de recordar noms de plantes, d'acord?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Dojavi
***


Registrado: 24 Mar 2006
Mensajes: 976
Ubicación: Santa Coloma de Gramanet

MensajePublicado: Jue 27 Dic, 2012 11:39 pm    Asunto: Responder citando

el màxim que he fet caminant en un dia han estat 33 km i 1600 desnivell de trankis i de tant en tant camino una mica, estaria bé ....bona part del bttbadalona a peu....




m'atreveixo amb aquesta .... si te 23 km amb 1300 desnivell +
_________________
Mis rutillas:
rutas
strava
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Dojavi
***


Registrado: 24 Mar 2006
Mensajes: 976
Ubicación: Santa Coloma de Gramanet

MensajePublicado: Jue 27 Dic, 2012 11:48 pm    Asunto: Responder citando

Norbeitor y Andreitor yo creo que tb se apuntarían.
_________________
Mis rutillas:
rutas
strava
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 02 Ene, 2013 10:29 pm    Asunto: Responder citando

Encara em fa mal, ara fins i tot l'altra cama... i això que només he caminat de la taula al llit. No sé per quan proposar-la, però vosaltres aneu entrenant.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 27 Feb, 2013 1:22 am    Asunto: Responder citando

Tot i el que ha passat en aquests dies, que ha estat molt, no m'havia oblidat d'aquesta sortida. Dissabte no vaig poder trepitjar la neu, em vaig quedar amb les ganes i, mentre era al llit sense adormir-me pensant on podia anar diumenge, em va tornar a venir al cap i em vaig decidir a fer-la, així matava dos cuquets: el de la sortida i el de la neu.

De neu en vaig trobar força, gairebé sempre trepitjada: sembla mentida com passeja la gent per la muntanya, en llocs on sembla que Jesús hi ha perdut la sabateta et trobes les peuades d'uns quants afortunats que saben gaudir d'aquest be de déu que tenim a tocar de casa.
De pujades -i baixades- també en vaig trobar unes quantes, també vaig passar per corriols que desconeixia, alguns ciclables, si més no per al "trio trencapedres". N'hi ha un que, fet en sentit contrari, ens permetria baixar des de dalt del Turó del Galzeran fins al fons de la pedrera de Santa Maria de Martorelles, no sé si el coneixeu.

Tanta pujada i baixada em va cansar força, desconeixia que a les cames hi hagués tants músculs capaços de fer mal, però m'ho vaig passar tan bé que ja estic pensant en tornar-la a fer en la vostra companyia. Així que només us cal dir-ho i quadrar el dia i la fem tots junts.

El dia era preciós, amb un airet fresquet que et netejava de tots els microbis de la setmana i amb un sol radiant que agafava el relleu als núvols nevadors de dissabte. Per enllaçar amb la ruta, vaig pujar als Nou Pins primer per les esses i després per l'ex-corriol que passa al tallafoc. A les parts obagues vaig trobar força neu, a les assolellades ja havia desaparegut del tot. Aquí tenim la vinya dels Nou Pins, amb la màquina de fotografiar que no acabava d'obrir-se del tot, potser pel fred


Dels Nou Pins baig baixar una mica en direcció Alella per agafar el corriol que comunica amb la pista de dalt. Estava força tapat, jaque la neu havia doblegat les branques de la brolla i vaig haver de posar-me l'impermeable. Aquest va ser l'unic tram on vaig patir una mica, la resta de la ruta estava perfectament transitable. El següent corriol, el que comunica amb la pista que va al dolmen de Castellruf (jo en dic "corriol interruptus", ja que és molt maco però curtet) estava preciós


Amb aquest senyor hi vaig parlar una estoneta, és un dels nostres, dels que gaudim de la muntanya i sabem que quan hi tornarem l'indret serà diferent, també bonic, però diferent


El Dolmen, amb neu, com mai l'havia vist encara



Baixant cap al corriol de Can Girona, el que surt de la pista que va a la Font de la Mercè, la neu gelada del camí anava espetegant quan la trepitjava



Un cop al corriol vaig pensar: Déu meu, que no s'acabi mai! Mira que hi he passat vegades, però ahir estava com mai, em plovia a sobre la neu que el sol i el vent feia caure de les branques, els pit-roigs em miraven encuriosits i jo em creia capaç de volar al seu darrere.
Quan es va acabar pensava que passaria per la font de la Mercè, però no va ser així: vaig pujar per un corriol força costerut i amb alguna pedra que em va atansar a la font de Can Gurri


De la font vaig pujar, també per corriol, i amb un desnivell important, fins al corriol del Salva, que és el que agafem per anar a la trialera de la Trinxa. Aquí vaig poder fer la foto de la pluja de neu, no es veu gaire però us ho podeu imaginar


(continuarà, que és molt tard i demà he de matinar)
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mie 27 Feb, 2013 3:27 pm    Asunto: Responder citando

Pere t'animo que continuis per la bona crònica que fas i com no, per les fotos
són realment espectaculars.,,,,,, m'has espantat una mica, ja que dius que la ruta
és dura....... espero sortir del meu cau per la primavera, ara encare vaig de diarrees
serà pel Milan???? Razz
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 28 Feb, 2013 2:11 am    Asunto: Responder citando

/...
Del corriol del Salva vaig passar a la pista que va a Can Corbera. Les cames em feien mal, tanta baixada m'havia carregat els quàdriceps, particularment a la cama dreta. Aquesta pista té trams força obacs, la neu estava força gelada i havia de vigilar per no relliscar


De Can Corbera havia de pujar al Castell de Sant Miquel, i ho vaig fer pel dret. La primera part del corriol és força costeruda, amb alguns esglaons de pedra on vaig intentar carregar més la força a la cama esquerra, que és la que es queixa menys. La segona part, la que va de la clariana on acaba la pista al cim, em va semblar curta i tot, ja que el record que en tenia era una mica exagerat.
Això és el que queda de la torre del castell




La baixada a la pista del Mirador del Vallès té molta pendent i vaig patir força. Sabia que el mal disminuiria quan trobés algun tram planer i efectivament em va passar quan em vaig atansar planejant al naixement del corriol de l'Scott. Allà vaig travessar la pista que va a la Font de la Mercè per agafar un corriol que desconeixia que travessa el Torrent de Can Gurri i enllaça amb el que agafem sempre quan baixem a Can Girona. No vaig anar a Can Girona, ja que em vaig desviar a l'esquerra per atansar-me a Santa Maria. Ben a prop del poble vaig veure aquest mini-circuit de salts


i el campanar


En teoria aquest era el final de la ruta, però a mi encara em quedava pujar al Turó d'en Galzeran, amb unes quantes pujades i baixades entremig. Sort que m'havia mirat una mica el track i ho sabia, que si no no sé si hauria pogut.
El GPS em va portar al cor de la pedrera


i, per un corriol pedregós que crec agradaria força als trinxapedres, vaig anar pujant fent ziga-zagues fins al capdamunt de la pedrera


Al poc de trobar la pista, em vaig desviar per un corriol una mica brut d'esbarzers al començament per pujar a Castellruf


Vistes les restes del poblat i del castell, vaig baixar fins la pista per on havia passat unes hores abans i allí mateix vaig agafar un corriol una mica tapat


que em va portar a la Font de la Teula


a la de Sant Domènech i el Ca, ben plena de neu encara


i a la Sunyera


Després d'uns trams de pujada, alguns per un corriol ciclable -en sentit contrari- que promet força, em vaig anar atansant al Turó d'en Galzeran.
Vaig trobar barraques de pedra, algunes de luxe amb sofà i tot




i altres més senzilles fetes foradant el sauló


El tram de pista va durar poc, em vaig desviar cap a la Font de la Dinamita, passant per un corriol ombrívol on els líquens i els bolets treballen la fusta


Aquesta és la font


Ara tocava pujada, primer per corriol i després per pista gelada que em va atansar a les cases de Sant Fost entre ninots de neu


La pujada final al Turó, molt dreta, la vaig fer tota per un corriol força nevat


Amb paciència tot arriba i finalment vaig ser al costat de la torre de vigilància


Per acabar la caminada havia de baixar la vinya i per tornar a casa només em calia encarar la baixada cap a la Font de l'Alba


passar per l'església


i acabar a la plaça de l'ajuntament


I amb les cames cansades però ben content vaig arribar a casa després d'un matí ben aprofitat.


Nota 1: em vaig passar una mica amb allò del corriol que et porta del Galzeran al fons de la Pedrera. És llarg, però no tant.... un dia l'hem d'anar a fer en BTT.

Nota 2: BTV, m'ha dit la Margarida que tens uns abdominals que són l'enveja de tota la comarca (paraules textuals). Com ho sap?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Jue 28 Feb, 2013 8:45 pm    Asunto: Responder citando

Molt maco Pere. Es nota que ho disfrutes Wink
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Jue 28 Feb, 2013 9:37 pm    Asunto: Responder citando

Pere,,, no et posis amb les coses de la Margarida i jo!!!!!!
Mira Pere ens poses amb les teves cròniques amb moral
de voler fer la ruta,,,, o sigui que tires la pedra i amagues
la mà,,,,, on has fotut el track???? endevéeeeeeee

Una altra cosa li vaig ensenyar la adreça www.endrets.cat,
ja la has vista??? és del país
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2  Siguiente
Página 1 de 2

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group