Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Tiana-Vallromanes-Tiana 03-02-2013
Ir a página 1, 2, 3, 4  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 01 Ene, 2013 6:24 pm    Asunto: Tiana-Vallromanes-Tiana 03-02-2013 Responder citando

Doncs sí, la granota ja ha post els ous: estic esperant un track!
Després del test positiu, en BTV m'ha fet una ecografia i sembla que la criatura és força maca. De moment mesura 40 km de contorn i té uns 1200 m d'alçada.
Però això és aproximat, a les ecografies no es veu bé del tot, també hem de saber que encarà creixerà una mica i s'ha d'acabar de desenvolupar.
Es veu que els tracks naixen força ràpid, pel que sembla el part serà al febrer.
Estic molt content, el track és molt maco, rosset i amb els ulls blaus, preciós.
És clar que jo sóc el pare i potser em deixo portar per la passió dels pares, haureu de ser vosaltres, que sou més objectius, els que digueu com n'és de guapo en realitat.
I per saber-ho, l'haureu de conèixer el dia del naixement: ja podeu començar a entrenar per pair els torrons.

Ja té vídeo i tot:

Link


http://www.youtube.com/watch?v=uCx3CLdfqtw
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com


Ultima edición por Pere el Lun 28 Ene, 2013 2:56 pm, editado 2 veces
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Mie 02 Ene, 2013 3:39 pm    Asunto: Responder citando

QUE SEA ENHORABUENA!
doncs tenim el paritori a tope Laughing
12/1 KBB amb Falcons
20/1 senderos Dojavianos
26/1 ruta a Sant Joan Despi com cada any per aquestes dates Wink

Si és al febrer com dius molt millor, encara que les criatures venen quan venen i on cabem 500 i pico hi caben 500 i pico +1
El podem deixar a la incubadora uns dies?... o demana alta hospitalària inmediata

Com m'agrada començar l'any amb pluja de propostes!!!!

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 02 Ene, 2013 10:21 pm    Asunto: Responder citando

Espero que no s'avanci i surti al febrer.
Procuraré descansar molt i no mirar Intereconomía, no sigui que de l'ensurt comencin les contraccions.
Per cert, em sap greu però no podré ser ni als Senderos Dojavianos ni a Sant Joan Despí: la feina em crida.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 28 Ene, 2013 10:35 am    Asunto: Responder citando

Bé, com alguns ja sabeu no ha estat un track, ni dos: han estat tres!!!!!

El primer és rodonet, rosset, amb clotets a les galtes i molt rialler: Tiana-Vallromanes-Tiana per corriols fàcils (només hi ha un o dos llocs on s'ha de posar el peu i una pujada que, tot i que hi han passat la màquina i està molt ben arreglada, és una mica forta). La resta és apta per a tothom, excepte per al Nor_bak, que s'hauria de quedar a casa fent algun briko de sellons o de cassoles o de plats de cuina.

El segon se m'ha escapat una mica de les mans. Les males companyies l'ha tornat una mica feréstec. Té molts corriols, no són tècnicament inassequibles (excepte per al Nor_baK) però com que n'hi ha uns quants de pujada la cosa es complica. L'últim tram ahir estava molt enfangat... espero que el dia de la sortida no ho estigui, sinó rondinareu (i caminareu) una mica. Li he fet uns quants canvis que el fan una mica més assequible, ja el penjaré al wiki per que el veieu.

El tercer és un track lliure i salvatge, la suma dels dos anteriors. Aquest no és apte per a tothom i requereix sortida d'un dia sencer, si ve el Nor_bak seria d'una setmana. En Manolito el faria en 3 hores, però els mortals en necessitarem unes quantes més.

Dates: 3, 10 i 17 de febrer.




Dia 3: Tiana-Vallromanes-Tiana
Sortida a les 9, horari d'hivern
Corriols de Can Sant Romà, del Cementiri dels empestats, de la Font de la Mercè, de Can Girona, de l'Scott, d'en Salva (aquí n'hi ha un que als trencapedres us agradaria, però no hi passarem), de la Trinxa. Si les forces acompanyen, pujarem pel de Can Cirera, si no per la pista fàcil (pujant per la riera la primera a la dreta). Baixarem a Alella pel corriol de l'Andrés i passarem a Tiana per Can Roca.

Són corriols facilets i molt a la vora de casa. Si no els coneixeu encara, apunteu-vos, us agradaran.

La sortida és apta per a tothom: domingueros, malalts, matinés, caminaires.... Són uns 30 km i ho farem amb la calma per adaptar-nos al ritme de l'últim. Ens podem entaular a Vallromanes per menjar, ho decidim segons dieu.

He posat la sortida des de Tiana per comoditat Wink i per estalviar-nos quilòmetres i la pujada al Dipòsit, que cansa molt. Es farà dels del Parc del Camp de Futbol Vell. Pujant per la carretera de Badalona-La Conreria, a la dreta de l'únic semàfor del poble. Si veniu per la part de dalt de BDN el més fàcil és passar per la vorera esquerra de la B-20 fins al Mas Ram i baixar pel Camí dels Francesos fins al semàfor.

Els màkines podeu sortir dissabte i fer la quilometrada. Aquesta sortida us servirà per recuperar activament.

Avui penjaré el track al wiki per si us el voleu descarregar i mirar.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 28 Ene, 2013 8:43 pm    Asunto: Responder citando

m'han dit que li poseu un nom català???? no sé perqué però
em dona la sensació que serà per la candelera,,,, el 23F queda
massa lluny,, la marona està molt fluixa,,, part natural a la
banyera de casa???
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Gordi65
\*/\*/


Registrado: 13 Jul 2008
Mensajes: 2182
Ubicación: Lloreda-Badalona

MensajePublicado: Lun 28 Ene, 2013 11:25 pm    Asunto: Responder citando

Lo siento Pere ,martirio y yo esta semana nos vamos hacer una parte de la Castell de segarra
_________________
EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236)
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Mar 29 Ene, 2013 12:05 am    Asunto: Responder citando

El primer me'l perdo ja que tinc guardia divendres i dissabte nit. He estat mirant el trac y el que no conec es de Sant Roma al seminari. Un dia d'aquests vaig a treure-hi el nas. Espero poder coincidir en el seguents.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 29 Ene, 2013 1:41 am    Asunto: Responder citando

Btv escribió:
m'han dit que li poseu un nom català???? no sé perqué però
em dona la sensació que serà per la candelera,,,, el 23F queda
massa lluny,, la marona està molt fluixa,,, part natural a la
banyera de casa???


El Track dolcet es diu Cebrià Montalegre Vall, però a casa el coneixem com a Nicolàs, ja que és molt divertit i ens ho fa passar molt bé.

El ferèstec es diu Oriol Vall Cirera, conegut com a Daniel, ens ha sortit una mica entremaliat.

El lliure i salvatge és un tal Romà Vall Oriol, nosaltres li diem Zane
Huracán era del color del fuego. Su larga crin, tendida al viento, era como una llama sacudida y veteada de negro. Recortada la silueta de Huracán sobre el tajo del fondo del cañón, parecía la de un titánico, un diabólico corcel dispuesto a lanzarse a los ardientes abismos infernales. Tenía vuelta la cabeza y muy erguida, y todo en él pregonaba su instinto salvaje. De nuevo volvió a lanzar el toque de clarín agudo y penetrante de su relincho. Y Slone comprendió que era un reto a Nagger. Si este se hubiese encontrado solo en aquella situación, Huracán lo habría matado. El garañón rojo era un matador de caballos. Todas las sierras de Utah estaban llenas de sus rastros destructores. Nagger comprendió el desafío y contestó con un relincho de rabia a la vez que de espanto. Solo el brazo de hierro de Slone pudo retenerlo. Entonces Huracán pareció que se hundía en la tierra, desapareciendo así a la vista de Slone.


La mare està perfecta, recorda que són fills del Bttbadalona i que tenen molts pares, tots els que m'han anat ensenyant camins en aquests anys.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Mar 29 Ene, 2013 10:52 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:

La sortida és apta per a tothom: domingueros, malalts, matinés, caminaires.... Són uns 30 km i ho farem amb la calma per adaptar-nos al ritme de l'últim.


Me apunto como dominguero Wink
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Andres
***


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 977
Ubicación: Tratando de subir el deposito!

MensajePublicado: Mar 29 Ene, 2013 6:54 pm    Asunto: Responder citando

Que criaturas mas preciosas!!!! Laughing me apunto al dominguero.
_________________


Mis rutas en bicicleta.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor MSN Messenger
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Mie 30 Ene, 2013 10:17 am    Asunto: Responder citando

Jo encara no puc venir, em queden uns 1500 Km. de preparació. Que us ho passeu molt bé!!!
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 30 Ene, 2013 5:05 pm    Asunto: Responder citando

manolito: és diumenge. Dissabte en pots fer 1470 i amb els 30 de diumenge ja tens els 1500.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Jue 31 Ene, 2013 7:28 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
manolito: és diumenge. Dissabte en pots fer 1470 i amb els 30 de diumenge ja tens els 1500.


Ara mateix no podria seguir-vos, encara no he fet gens de muntanya aquest any. Més endavant ja us acompanyaré.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 31 Ene, 2013 9:37 pm    Asunto: Responder citando

Shocked Shocked Shocked Shocked
No és una sortida per córrer, anirem tranquils, parlant. Està pensada per a que pugui venir tothom: els més entrenats i els que no ho estan tant, els màkines i els "domingueros", els vells i els joves, els dels dissabtes i els dels matins...
Hi ha alguna pujada, però ens ho prendrem amb calma, si cal caminar es camina. Als corriols no anirem a morir tampoc: qui no pugui baixar, que ho faci a peu.
Més que res és per fer grup i per ensenyar aquesta zona tan maca a qui no la conegui.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
XAVI5
**


Registrado: 29 May 2007
Mensajes: 456
Ubicación: BADALONA

MensajePublicado: Jue 31 Ene, 2013 10:59 pm    Asunto: Responder citando

Jo vindria Pere si fos dissabte pero els diumenges no puc.
Que u paseu molt be i a veure si la propera tinc mes sort.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2, 3, 4  Siguiente
Página 1 de 4

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group