Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Guillem (Vallromanes-Òrrius-Vallromanes)
Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 09 Feb, 2013 4:32 pm    Asunto: Responder citando

Doncs ja hem arribat. Finalment han sortit 60 km i un desnivell d'uns 2400 segons el GPS del Tonio. Estic baldat, crec que demà em dedicaré a la vida contemplativa de la TV o al rècord de permanència al sofà. Aquest Guillem ha sortit una mica esquerp.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
nor_bak
****


Registrado: 29 Dic 2006
Mensajes: 1135

MensajePublicado: Sab 09 Feb, 2013 4:36 pm    Asunto: Responder citando

Domingo y yo nos hemos dormido así que no hemos podido ir...

Al final nos hemos quedado por Badalona dando una vueltecilla tranquila.

Link


Nos hemos encontrado con algún personajillo curioso.

Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterjm
**


Registrado: 25 Dic 2006
Mensajes: 459

MensajePublicado: Sab 09 Feb, 2013 6:22 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Doncs ja hem arribat. Finalment han sortit 60 km i un desnivell d'uns 2400 segons el GPS del Tonio. Estic baldat, crec que demà em dedicaré a la vida contemplativa de la TV o al rècord de permanència al sofà. Aquest Guillem ha sortit una mica esquerp.


Val entenc doncs que el part ha sigut dur i que necessites repós, així demà descansaràs oi??

Almenys d'en Guillem...

...doncs acompanyaré al comando Duminguer sinó hi ha bona nova.

Siau i rauxa salaus.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Sab 09 Feb, 2013 11:49 pm    Asunto: Responder citando

Caray, acabo de entrar al foro y por lo que veo y entiendo, después de la paliza de hoy queda suspendido el Guillem del Domingo.

Bueno, en ese caso cuando me despierte decidiré si hago montaña o flaca.

Arrow
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 09 Feb, 2013 11:54 pm    Asunto: Responder citando

La paraula s'ha de mantenir, és l'únic important que tenim.
Així que si hi ha algú disposat a veure al Guillem intentaré arribar fins on pugui, després, si no hi sóc, podeu anar seguint el track.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Andres
***


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 977
Ubicación: Tratando de subir el deposito!

MensajePublicado: Sab 09 Feb, 2013 11:57 pm    Asunto: Responder citando

Yo tenia pensado salir de todas formas, tratare de seguir el track, otra cosa que lo haga entero, nos vemos mañana a las 8 .
_________________


Mis rutas en bicicleta.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor MSN Messenger
silvesterjm
**


Registrado: 25 Dic 2006
Mensajes: 459

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 8:18 am    Asunto: Responder citando

No me espereis saldré un ratito con los domingueros, otro día será.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Sacar
\*/


Registrado: 17 Mar 2009
Mensajes: 1855
Ubicación: Llefia

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 12:17 pm    Asunto: Responder citando

La sortida a resultat mes dura del que teníem previst.
El fet de sortir des de Badalona a suposat un augment de kilòmetres i desnivell prou importants com per deixar-nos mes cansats del previst.
Això si, com era d’esperar, fent la ruta qui l’ha fet, ha estat un no parar de pujar i baixar per corriols que coneixíem i una gran quantitat, al menys per la meva part, pels que no havia passat mai.
M’agrada’t molt conèixer en Guillem i mes encara en companyia de vosaltres.
Ens veiem a la propera.

GUILLEM DES DE LLEFIA













_________________
CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR



Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 3:31 pm    Asunto: Responder citando

Vaya, al final ha habido Guillem!!!!

me alegro mucho que hayáis disfrutado. Me guardare el track y cuando Linneo este curado del resfriado, si tiene ganas lo haremos para conocerlo.

Yo al final, igual que ayer he hecho 140 kms de flaca con los Badaggio. Estoy baldado, esta gente corre que no veas y aguantar el ritmo me cuesta horrores, pero desde luego es una motivación y un reto cada salida intentar estar a la altura y no descolgarme excesivamente. No se sí podré aguantar los muchas semanas más, ellos avanzan rápido y yo no puedo entrenar tanto. Ya os contare hasta donde logro aguantar.

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 4:40 pm    Asunto: Responder citando

Pino escribió:
Vaya, al final ha habido Guillem!!!!

me alegro mucho que hayáis disfrutado. Me guardare el track y cuando Linneo este curado del resfriado, si tiene ganas lo haremos para conocerlo.

Yo al final, igual que ayer he hecho 140 kms de flaca con los Badaggio. Estoy baldado, esta gente corre que no veas y aguantar el ritmo me cuesta horrores, pero desde luego es una motivación y un reto cada salida intentar estar a la altura y no descolgarme excesivamente. No se sí podré aguantar los muchas semanas más, ellos avanzan rápido y yo no puedo entrenar tanto. Ya os contare hasta donde logro aguantar.

Wink


si que aguanta, ja el coneixeu... superpino.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 7:00 pm    Asunto: Responder citando

Què va, està en baixa forma!
A veure si l'estragareu, cuida'l bé Manolito.

Doncs el Guillem l'hem vist avui l'Andrés, el Carsabi, Miss Lorzas, a qui he tingut el gust de conèixer i és molt maca i agradable, i jo:


Ha estat "El dia de la marmota-Atrapat pel Guillem VI". Hem fet alguna variant respecte a ahir, bàsicament no baixar a Vallromanes pel costat dels extraterrestes i passar pel tobogan clàssic, pujant al Dolmen. La resta tan esgotadora com ahir, amb pujada final també pel corriol de les arrels i baixada pel de l'Andrés. En total uns 58 km i 2000 de desnivell, que no està gens malament.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 8:02 pm    Asunto: Responder citando

Guillem V, el del dissabte:

Sortida de sol espectacular pujant pel Mas Ram. Com sempre, a la foto no es veu, per veure-ho cal ser-hi. S'ha de valorar si val la pena matinar o és millor quedar-se al llit fent el ronso


Al Dipòsit Guillermo, Sacarni, Tonio, Pere. Faltava un noi nou, jove, que se'ns va afegir però estava distret quan vam fer la foto


Després de molts dies vam tenir la sort de compartir ruta amb el Tonio, que com sempre està en molt bona forma, tot i que fa poc que ha tornat a sortir després del parèntesi de Nadal


Aquest és el nou, una llàstima que al moment de fer-li la foto casualment es tapés amb aquest buff que li van regalar fa temps


Guillermo, amb animadors i tot


Sacarni, que va fer una duatló


Som a la cruïlla de Burriac, on ens van deixar el noi nou, que no recordo com es diu, i en Guillermo. Aquí tenim al Guillermo abans de marxar


I aquest és el nou biker, amb una bici que li havien deixat. La foto em va sortir una mica tallada, ho sento. Últimament estic una mica de pega amb les fotos


Els que continuarien, abans del pujadot que enllaça amb un tram de l'Orrienca, després em sembla que no feien tan bona cara, amb les pulsacions al màxim


Aquí estem baixant en direcció a Òrrius per un corriol força encanonat


A la font d'Òrrius ens vam aturar per menjar una mica i recarregar el bidó. S'hi estava tan bé, i feia una mandra seguir...


En Ramon, en un dels corriols que trobaríem abans d'arribar a Vallromanes


Després d'unes bones pujades i d'uns quants corriols vam pujar a la pista de la cornisa pel corriol de Can Cirera i vam baixar a Alella pel de l'Andrés que, com sempre, ens va fer passar tots els mals de cames i ens va permetre acabar amb un somriure de satisfacció un molt bon dia de BTT.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 10:53 pm    Asunto: Responder citando

Uhmmmm..... que buena pinta tiene este Guillem V. ........ me refiero al track, ehhhh.

¿hay algún recorrido con nombre de mujer?

Laughing
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 11:08 pm    Asunto: Responder citando

Els tracks neixen ràpid: no te n'adones i ja els tens a casa. De moment han estat nens, ja veurem què ens porta el més de març. Una Susanna?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 10 Feb, 2013 11:26 pm    Asunto: Responder citando

Guillem VI, el de diumenge:

Seguim amb el dia de la marmota, ja veurem què passarà demà quan em desperti. Tornaré a trobar-me aquest cel?



En aquesta edició els participants érem quatre: Miss Lorzas, que és una mica tímida i no ha volgut sortir a la foto, Carsabi, Andrés i Pere




Carsabi no ha portat la superbici de 29", però sí que ha estrenat les sabates



El veig una mica trist



Aquesta és l'entrada a l'últim (o penúltim o antepenúltim: em faig un embolic i ja els barrejo) corriol. Venim de molt avall, la pujada és intensa i quan arribem aquí alguns encara tenen força per pujar-lo



L'Andrés ha vist una perdiu baixant cap a Òrrius i aquí, en aquest corriol que ens atansava a Vallromanes, un altre ocell que portava agafat aquest pu-put que ha deixat caure quan passava pel seu costat


Després d'arribar a Vallromanes hem pujat pel corriol de Can Cirera i al GR hem arribat als 2000 m de desnivell positiu. Allà ens hem aturat i hem trucat a la dona de l'Andrés que, molt amablement, ens ha vingut a buscar ja que la sortida estava planificada per arribar als 2000 m i no en podíem fer cap més.

En resum, un plaer poder haver ciclat aquests dies amb vosaltres. El que no sé és si em quedaran ganes de provar el track "Huracà", el lliure i salvatge: estic força cansat i una mica saturat de fer tants corriols, com sabeu no és el meu terreny precisament.

Potser la setmana vinent me'n vaig a córrer un dia i l'altre a la presentació de les noies "Probikeras", ja veurem.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
Página 2 de 3

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group