Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Guillem (Vallromanes-Òrrius-Vallromanes)
Ir a página Anterior  1, 2, 3
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Sacar
\*/


Registrado: 17 Mar 2009
Mensajes: 1855
Ubicación: Llefia

MensajePublicado: Lun 11 Feb, 2013 9:55 am    Asunto: Responder citando

Mare de deu senyor.................. Shocked Shocked Shocked

Però tu ne estaves molt cansat?

Ets un màquina, Pere....................

Felicitats per el track i enhorabona per les dos super sortides............
_________________
CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR



Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Lun 11 Feb, 2013 12:32 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Potser la setmana vinent me'n vaig a córrer un dia i l'altre a la presentació de les noies "Probikeras", ja veurem.


Pere, ets un incombustible. Descansa una mica que cremaràs la zona al final... el huracà el deixaria per una mica mes endavant.
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Lun 11 Feb, 2013 3:38 pm    Asunto: Responder citando

s'haurà de tripetir Laughing
sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
nor_bak
****


Registrado: 29 Dic 2006
Mensajes: 1135

MensajePublicado: Lun 11 Feb, 2013 10:51 pm    Asunto: Responder citando

Es ilegal hacer rutas sin anunciarlas, si además se hace reportaje has de pagar una San Miguel de multa por visita.

Si lo hubiera sabido seguramente me habría apuntado. Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Mad Question Idea Rolling Eyes Twisted Evil Evil or Very Mad Embarassed Razz Confused Laughing

Soy un poco inestable emocionalmente... ¿¿me estás siguiendo?? Evil or Very Mad Rolling Eyes Twisted Evil Razz Embarassed Idea Idea Idea Evil or Very Mad Exclamation Laughing
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 11 Feb, 2013 11:37 pm    Asunto: Responder citando

Probablement.
Costa una mica, això sí.
Des del "Corredor diferent" que et veig una mica afectat.
L'haurem de repetir, a veure si tornes a la normalitat. Wink
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 17 Mar, 2013 10:29 pm    Asunto: Responder citando

Pere, ¿para cuando será el nuevo nacimiento?

Si ves que el GPS no se queda embarazado de nuevo, avisa para celebrar el bautizo o la comunión del Guillem.......

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 17 Mar, 2013 11:29 pm    Asunto: Responder citando

Pino, i si fem l"Huracan"? És a dir, el Petit Nicolàs + el Guillem sense perdonar cap corriol abans del Seminari? Estaràs aquí la S Santa?

Tinc algun problema d'agenda: un dia (en principi divendres) faré la Ruta dels 3 Monestirs, com a penitència. Si puc, dissabte faré el que he fet avui (corriols de Sant Pere Màrtir, que m'han agradat molt) amb la Margarida. Si no em veig amb cor de fer-ho (la Penitència serà dura) , hi aniria diumenge i dissabte descansaria.
El dubte és si podré caminar dissabte, ho intentaré per poder fer l 'Huracan diumenge, però no t'ho puc assegurar. Si no fos diumenge, dilluns sí que podria.
I si no pot ser ni diumenge ni dilluns, ho deixem pel següent cap de setmana si no tinc guàrdia.... però hem d'estar atents que s'atansa anar a Manrússia i els Castells i l' Alta Segarra...
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 17 Mar, 2013 11:42 pm    Asunto: Responder citando

En principio si que estaré por aquí.... El problema, bendito problema, son los sobrinos. Hay que comprar las monas y esas cosas. El Domingo tendré comida familiar y el Lunes también. También me he presentado como voluntario para ir a la Garrotxa de exploración..... En fin, me apunto y vamos hablando a medida que se vaya acercando la fecha.

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 24 Mar, 2013 12:23 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Pino, i si fem l"Huracan"? És a dir, el Petit Nicolàs + el Guillem sense perdonar cap corriol abans del Seminari? Estaràs aquí la S Santa?

Tinc algun problema d'agenda: un dia (en principi divendres) faré la Ruta dels 3 Monestirs, com a penitència. Si puc, dissabte faré el que he fet avui (corriols de Sant Pere Màrtir, que m'han agradat molt) amb la Margarida. Si no em veig amb cor de fer-ho (la Penitència serà dura) , hi aniria diumenge i dissabte descansaria.
El dubte és si podré caminar dissabte, ho intentaré per poder fer l 'Huracan diumenge, però no t'ho puc assegurar. Si no fos diumenge, dilluns sí que podria.
I si no pot ser ni diumenge ni dilluns, ho deixem pel següent cap de setmana si no tinc guàrdia.... però hem d'estar atents que s'atansa anar a Manrússia i els Castells i l' Alta Segarra...


Pere, finalmente me queda libre el Viernes.... ¿Cómo lo tienes tu de compromisos? ¿Lo de los tres monasterios es en bici, corriendo, caminando o a caballo? Si fuera en bici y la penitencia no fuera muy grande ni de estilo familiar, hasta te podría acompañar.

Question
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4297
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 24 Mar, 2013 8:55 am    Asunto: Responder citando

És caminant:
http://tresmonestirs.wordpress.com/
Es surt del de Sant Cugat, és passa pel de la Mola i s'arriba al de Montserrat. La tornada, en tren Wink
La Penitència hauria de ser important, la creu és força gran Sad
Si fos un altre dia no m'importaria fer Btt divendres i caminar diumenge, per exemple, però ja saps que sóc una mica raro i en Divendres Sant toca penitència. No és un dia per passar-s'ho bé.

Ahir vaig fer una mica "d'entreno": 40 km en 6 h 7' , a 6.1 km/h en moviment i uns 1800 m de desnivell +. Va ser per la zona de Sant Pere Màrtir, pantà de Vallvidrera, Penya del Moro. Molt maco i amb moltíssims corriols.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3
Página 3 de 3

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group