Publicado: Mar 01 Ene, 2013 6:24 pmAsunto: Tiana-Vallromanes-Tiana 03-02-2013
Doncs sí, la granota ja ha post els ous: estic esperant un track!
Després del test positiu, en BTV m'ha fet una ecografia i sembla que la criatura és força maca. De moment mesura 40 km de contorn i té uns 1200 m d'alçada.
Però això és aproximat, a les ecografies no es veu bé del tot, també hem de saber que encarà creixerà una mica i s'ha d'acabar de desenvolupar.
Es veu que els tracks naixen força ràpid, pel que sembla el part serà al febrer.
Estic molt content, el track és molt maco, rosset i amb els ulls blaus, preciós.
És clar que jo sóc el pare i potser em deixo portar per la passió dels pares, haureu de ser vosaltres, que sou més objectius, els que digueu com n'és de guapo en realitat.
I per saber-ho, l'haureu de conèixer el dia del naixement: ja podeu començar a entrenar per pair els torrons.
Publicado: Mie 02 Ene, 2013 3:39 pmAsunto:
QUE SEA ENHORABUENA!
doncs tenim el paritori a tope
12/1 KBB amb Falcons
20/1 senderos Dojavianos
26/1 ruta a Sant Joan Despi com cada any per aquestes dates
Si és al febrer com dius molt millor, encara que les criatures venen quan venen i on cabem 500 i pico hi caben 500 i pico +1
El podem deixar a la incubadora uns dies?... o demana alta hospitalària inmediata
Com m'agrada començar l'any amb pluja de propostes!!!!
Publicado: Mie 02 Ene, 2013 10:21 pmAsunto:
Espero que no s'avanci i surti al febrer.
Procuraré descansar molt i no mirar Intereconomía, no sigui que de l'ensurt comencin les contraccions.
Per cert, em sap greu però no podré ser ni als Senderos Dojavianos ni a Sant Joan Despí: la feina em crida. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com http://elmondelacuina.blogspot.com
Publicado: Lun 28 Ene, 2013 10:35 amAsunto:
Bé, com alguns ja sabeu no ha estat un track, ni dos: han estat tres!!!!!
El primer és rodonet, rosset, amb clotets a les galtes i molt rialler: Tiana-Vallromanes-Tiana per corriols fàcils (només hi ha un o dos llocs on s'ha de posar el peu i una pujada que, tot i que hi han passat la màquina i està molt ben arreglada, és una mica forta). La resta és apta per a tothom, excepte per al Nor_bak, que s'hauria de quedar a casa fent algun briko de sellons o de cassoles o de plats de cuina.
El segon se m'ha escapat una mica de les mans. Les males companyies l'ha tornat una mica feréstec. Té molts corriols, no són tècnicament inassequibles (excepte per al Nor_baK) però com que n'hi ha uns quants de pujada la cosa es complica. L'últim tram ahir estava molt enfangat... espero que el dia de la sortida no ho estigui, sinó rondinareu (i caminareu) una mica. Li he fet uns quants canvis que el fan una mica més assequible, ja el penjaré al wiki per que el veieu.
El tercer és un track lliure i salvatge, la suma dels dos anteriors. Aquest no és apte per a tothom i requereix sortida d'un dia sencer, si ve el Nor_bak seria d'una setmana. En Manolito el faria en 3 hores, però els mortals en necessitarem unes quantes més.
Dates: 3, 10 i 17 de febrer.
Dia 3: Tiana-Vallromanes-Tiana Sortida a les 9, horari d'hivern
Corriols de Can Sant Romà, del Cementiri dels empestats, de la Font de la Mercè, de Can Girona, de l'Scott, d'en Salva (aquí n'hi ha un que als trencapedres us agradaria, però no hi passarem), de la Trinxa. Si les forces acompanyen, pujarem pel de Can Cirera, si no per la pista fàcil (pujant per la riera la primera a la dreta). Baixarem a Alella pel corriol de l'Andrés i passarem a Tiana per Can Roca.
Són corriols facilets i molt a la vora de casa. Si no els coneixeu encara, apunteu-vos, us agradaran.
La sortida és apta per a tothom: domingueros, malalts, matinés, caminaires.... Són uns 30 km i ho farem amb la calma per adaptar-nos al ritme de l'últim. Ens podem entaular a Vallromanes per menjar, ho decidim segons dieu.
He posat la sortida des de Tiana per comoditat i per estalviar-nos quilòmetres i la pujada al Dipòsit, que cansa molt. Es farà dels del Parc del Camp de Futbol Vell. Pujant per la carretera de Badalona-La Conreria, a la dreta de l'únic semàfor del poble. Si veniu per la part de dalt de BDN el més fàcil és passar per la vorera esquerra de la B-20 fins al Mas Ram i baixar pel Camí dels Francesos fins al semàfor.
Els màkines podeu sortir dissabte i fer la quilometrada. Aquesta sortida us servirà per recuperar activament.
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
Publicado: Lun 28 Ene, 2013 8:43 pmAsunto:
m'han dit que li poseu un nom català???? no sé perqué però
em dona la sensació que serà per la candelera,,,, el 23F queda
massa lluny,, la marona està molt fluixa,,, part natural a la
banyera de casa??? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Lo siento Pere ,martirio y yo esta semana nos vamos hacer una parte de la Castell de segarra _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236)
El primer me'l perdo ja que tinc guardia divendres i dissabte nit. He estat mirant el trac y el que no conec es de Sant Roma al seminari. Un dia d'aquests vaig a treure-hi el nas. Espero poder coincidir en el seguents.
Publicado: Mar 29 Ene, 2013 1:41 amAsunto:
Btv escribió:
m'han dit que li poseu un nom català???? no sé perqué però
em dona la sensació que serà per la candelera,,,, el 23F queda
massa lluny,, la marona està molt fluixa,,, part natural a la
banyera de casa???
El Track dolcet es diu Cebrià Montalegre Vall, però a casa el coneixem com a Nicolàs, ja que és molt divertit i ens ho fa passar molt bé.
El ferèstec es diu Oriol Vall Cirera, conegut com a Daniel, ens ha sortit una mica entremaliat.
El lliure i salvatge és un tal Romà Vall Oriol, nosaltres li diem Zane Huracán era del color del fuego. Su larga crin, tendida al viento, era como una llama sacudida y veteada de negro. Recortada la silueta de Huracán sobre el tajo del fondo del cañón, parecía la de un titánico, un diabólico corcel dispuesto a lanzarse a los ardientes abismos infernales. Tenía vuelta la cabeza y muy erguida, y todo en él pregonaba su instinto salvaje. De nuevo volvió a lanzar el toque de clarín agudo y penetrante de su relincho. Y Slone comprendió que era un reto a Nagger. Si este se hubiese encontrado solo en aquella situación, Huracán lo habría matado. El garañón rojo era un matador de caballos. Todas las sierras de Utah estaban llenas de sus rastros destructores. Nagger comprendió el desafío y contestó con un relincho de rabia a la vez que de espanto. Solo el brazo de hierro de Slone pudo retenerlo. Entonces Huracán pareció que se hundía en la tierra, desapareciendo así a la vista de Slone.
La sortida és apta per a tothom: domingueros, malalts, matinés, caminaires.... Són uns 30 km i ho farem amb la calma per adaptar-nos al ritme de l'últim.
Me apunto como dominguero _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Publicado: Jue 31 Ene, 2013 9:37 pmAsunto:
No és una sortida per córrer, anirem tranquils, parlant. Està pensada per a que pugui venir tothom: els més entrenats i els que no ho estan tant, els màkines i els "domingueros", els vells i els joves, els dels dissabtes i els dels matins...
Hi ha alguna pujada, però ens ho prendrem amb calma, si cal caminar es camina. Als corriols no anirem a morir tampoc: qui no pugui baixar, que ho faci a peu.
Més que res és per fer grup i per ensenyar aquesta zona tan maca a qui no la conegui. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com http://elmondelacuina.blogspot.com
Todas las horas son GMT + 2 Horas Ir a página 1, 2, 3, 4Siguiente
Página 1 de 4
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro