Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

VIP--->superMAN--->ACME
Ir a página 1, 2  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 04 May, 2013 11:28 pm    Asunto: VIP--->superMAN--->ACME Responder citando

(El títol hauria de ser: Com començar una ruta sent un VIP, sentir-se un superMAN i acabar sent un ACME qualsevol, però no hi cap)

I és que avui he començat creient-me un VIP (Vell Insuficientment Preparat), pero m'he trobat molt bé i arribant a Manresa m'he cregut un SuperMAN (estava Super Muntat Al Núvol) i he acabat a Vic tirat com el Coyote després de provar d'atrapar el Correcaminos, com un ACME qualsevol (Asmat, Congelat, Moll i Esgotat)

M'he mullat més de tres hores, pujant a més de 900 m en direcció a Vic, amb un vent fred de tempesta, baixant tenia les mans congelades i quan les movia tenia rampes. Gairebé no podia canviar.
He passat tan fred que em petaven les dents, no podia controlar-ho.

Al tren seguia tremolant i tenia la respiració com si estès pujant al Dipòsit.
Ha pujat un noi i ho ha vist i m'ha deixat la dessuadora, quedant-se ell amb tirants: moltes gràcies, estava molt fumut i m'has fet un gran favor!. El noi ha baixat a Granollers i jo he seguit tremolant.... era a Sant Adrià i encara tremolava.
La veritat és que ho he passat molt malament. M'havia passat més de dues hores somiant amb prendre dos cafès amb llet amb 6 sucres a l'estació, però quan he arribat el tren ja sortia i no m'he volgut esperar una hora...
En fi, una imprudència que em podia haver costat cara.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 8:54 am    Asunto: Responder citando

On és el seny, mai t'havia vist tan fotut,,, vols dir que no has entrat ja a una
etapa mes aviat "d'abuelito" i el teu cos ja no està per tants romansos?,, hem
passat dels 100quilòmetres???? Razz Razz Razz Razz
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 10:35 am    Asunto: Responder citando

Estic en una etapa en la que puc fer sortides llargues anant al meu aire: en companyia dels "monstres" no aguanto, però sol vaig fent.
Ahir volia fer Tiana-Manresa-Vic, però com que fins Manresa és força dur sempre pensant amb la possibilitat de deixar-ho allà.
Vaig anar ràpid i passant-m'ho molt bé des de Sant Julià d'Altura, és un recorregut PRECIÓS, i com que tenia temps i estava bé de cames vaig tirar endavant.
De Manresa a Vic són uns 60 km, unes 6 horetes. Sabia que hi havia una pujada al final, passat Anglès i per això anava tan ràpid com podia per la bona pista que m'hi portava, posant plat sempre que el terreny m'ho permetia i a velocitat alta molta estona.
Com gairebé sempre, no vaig mirar el perfil i pensava que pujaria sobre els 500 m però la cosa va anar més amunt: primer van caure els 500, després els 600, van seguir els 700 i allò no deixava de pujar i pujar fins als 800 i els 900.... i encara seguia planejant i pujant fins al Coll de Sant Pere Sad , que va ser el principi de la baixada.
En sortides llargues t'ho has d'intentar prendre tot en positiu, de manera que quan arribava als 600 pensava: bé, vaig cap als 700 i així fins que vaig arribar més amunt del 900, quan emvaig dir: arribaré a més de 1000?. No pot ser, Collformic és a 1100 i allà hi ha molta més muntanya, si segueix així no aguantaré. Afortunadament no va passar dels 920.

Amb el que no comptava és amb el fred, la pluja, la boira, el fang en alguns trams, no massa afortunadament. Les passades pel riu amb aigua per sobre dels peus ja ni les notava, jo diria que era més calenta la del riu que la que queia.

Vista la ruta, a part de la pluja, crec que no val la pena passar de Manresa: un trajecte preciós, no em canso mai d'anar-hi. La part final, baixant a Vic potser també hauria estat de passar-ho bé en altres circumpstàncies, fins i tot un tram molt ben arreglat que passa al costat del riu Mèder, però ahir no ho vaig poder ni veure amb les ulleres xopes ni apreciar gaire pel fred.

En total em van sortir uns 140 km, el desnivell deu ser d'uns 2500-3000 m.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 6:52 pm    Asunto: Responder citando

Vaja......no podies esperar una mica.... ?????

Ja només em queda la Terra de Remences la propera setmana i a partir d'aqui les llargues que vulguis.

Coneixent-te no podrás aguantar fins que no la tornis a fer i quedis satisfet. Compta amb mi per la propera Badalona-Manresa-Vic.

Arrow
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 6:56 pm    Asunto: Responder citando

Pino escribió:
Compta amb mi per la propera Badalona-Manresa-Vic.
Arrow


Y conmigo también, pero ida y vuelta ...
¡Que peligro tenéis!
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 7:07 pm    Asunto: Responder citando

Això està fet, Diesel. Quan vulguis anem a Manresa, ja saps que és una ruta preciosa. Si no vols fer tants kn, sortim de Sant Julià d'Altura, per exemple.

Pino: sol puc anar fent, però amb vosaltres crec que rebentaria.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Dojavi
***


Registrado: 24 Mar 2006
Mensajes: 976
Ubicación: Santa Coloma de Gramanet

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 7:38 pm    Asunto: Responder citando

Pere jo tinc el calendari força atapeït, la família bicicletera em treu molt de temps ...... però si tinc el dia lliure també pots comptar amb mi
_________________
Mis rutillas:
rutas
strava
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 8:22 pm    Asunto: Responder citando

quin ensurt!
recuperat aviat i a per la propera, millor sempre en companyia
sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Exteriores
\*/


Registrado: 27 Ago 2009
Mensajes: 1905
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 8:35 pm    Asunto: Responder citando

Valgui la redundància, ets la RePeRa

millorat
_________________
Arrow Punts de trobada
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 05 May, 2013 9:59 pm    Asunto: Responder citando

No exageris Pere. Tu ets un home fort.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Lun 06 May, 2013 3:46 pm    Asunto: Responder citando

I tot això amb unes cobertes The Captain barates?... ara sí que me les compro. Very Happy

Ara en serio, no se si felicitar-te o fotre't la bronca Evil or Very Mad ... hauriem de reflexionar una mica d'aquestes gestes en BTT que ens porten fins als límits... si et sembla be la repetim i en parlem sobre la marxa... Wink

¿Ja t'has recuperat? Rolling Eyes
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Sacar
\*/


Registrado: 17 Mar 2009
Mensajes: 1855
Ubicación: Llefia

MensajePublicado: Lun 06 May, 2013 7:18 pm    Asunto: Responder citando

Pere, recuperat aviat que l'hem de fer junts aquesta................tant punt tingui acabat el bany gran soc tot vostre per aquestes sortides.

Un toc d'atenció amic.
Em de anar en compte amb aquests esforços que fem.
Ja se que "en companyia dels "monstres" no aguanto" però si petes estàs en companyia i sempre es millor.

Una abraçada i millorat, campió.
_________________
CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR



Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 06 May, 2013 8:15 pm    Asunto: Responder citando

Molt de massoca suelto,, no seria millor fer-la a meitats de juliol o cap allà el gener??? tindria mes gràcia jajajajja
En qüestions de grans rutes, una mica estic amb el Pere, anant sol un porta SEMPRE el ritme que vol i s'atura quand
ho necessita, en contrapartida vas sol i mai saps el que pot passar-te,,,, suposo que el que acabo de dir és una evidència
força clara,,,,,,
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
carsabi
**


Registrado: 15 Jul 2009
Mensajes: 393

MensajePublicado: Lun 06 May, 2013 8:34 pm    Asunto: Responder citando

mi voto es que :


" TU SI QUE VALES "


Pasas a la final y tendrás que repetir la actuación, pero mejorada.
Estaré atento
_________________
SALUD QUE TENGAMOS
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 06 May, 2013 9:17 pm    Asunto: Responder citando

keoki escribió:
I tot això amb unes cobertes The Captain barates?... ara sí que me les compro. Very Happy

Al davant Captain barata, al darrere Ground Control, crec que 1.8 o bé 1.9, no ho recordo ara, però segur que no és la 2.1 que porto al davant. Fins ara no sabia com anava en fang, ara et puc dir que molt bé, no vaig tenir cap problema. Això sí, no corria massa: no m'hi veia.

keoki escribió:
Ara en serio, no se si felicitar-te o fotre't la bronca Evil or Very Mad ... hauriem de reflexionar una mica d'aquestes gestes en BTT que ens porten fins als límits... si et sembla be la repetim i en parlem sobre la marxa... Wink
¿Ja t'has recuperat? Rolling Eyes

Sí, sí, estic perfecte. Només va ser el fred.
No és una ruta complicadíssima, el problema és quan no portes roba suficient. Mira que m'he passat mesos amb un impermeable, mitjons i guants de recanvi a la motxilla, però els vaig treure un dia d'aquests que anem a caminar i faig una mica de "xerpa", amb l'aigua i els entrepans, i vaig fer la sortida amb el pantaló curt de Bttbadalona, una samarreta de Bttmania a sota, la de Bttbadalona a sobre i els manigots de Btttarragona, els meus tres amors Laughing.
Volia agafar una muda per la tornada en el tren però me la vaig deixar a casa. M'hauria anat molt bé, però sóc un despistat. La veritat és que em vaig creure al Tomàs Molina, que va dir que podria ploure a la tarda però al nord i no pensava pas que ho fes tant ni amb tant fred. A partir d'ara, l'impermeable sempre a la motxilla.


Sacarni escribió:
Un toc d'atenció amic.
Em de anar en compte amb aquests esforços que fem.
Ja se que "en companyia dels "monstres" no aguanto" però si petes estàs en companyia i sempre es millor.
Una abraçada i millorat, campió.

No va ser l'esforç, estava bé de cames, potser una mica avorrit de tanta pista i tanta pujada, però no estava apajarat. La veritat és que em vaig trobar molt bé tot el dia, tot i que últimament no he fet massa sortides en Btt, el fred sí que em va deixar tocat, però com faltava poc per arribar vaig anar tirant. d'haver estat més lluny m'hauria quedat en algun poblet esperant la Margarida...

Carsabi escribió:
Pasas a la final y tendrás que repetir la actuación, pero mejorada.
Estaré atento
Carlos, ara no estic per tornar-hi precisament, però si vols anar a Manresa, compta amb mi. Amb la teva "negrassa" t'ho passaràs molt bé: corriolets tècnics de pujada on t'hauràs de barallar amb alguna pedra posada per fer-te anar gairebé al límit, trams de caminet on ets gairebé al cel, pel paisatge i per la pau que hi ha, senderons de baixada amb algun salt, petits trams amb pedra. Hi ha un lloc on fins i tot podràs caminar (9 minuts)... En fi, un terreny molt bo per la teva "mulatona".

Btv escribió:
En qüestions de grans rutes, una mica estic amb el Pere, anant sol un porta SEMPRE el ritme que vol i s'atura quand
ho necessita
Això mateix. Quan no puc, afluixo, quan puc, poso el plat. Això no sempre es pot fer si vas amb "pros": acabes traient el fetge per la boca.

Pino escribió:
Coneixent-te no podrás aguantar fins que no la tornis a fer i quedis satisfet. Compta amb mi per la propera Badalona-Manresa-Vic.

Dojavi escribió:
Pere jo tinc el calendari força atapeït, la família bicicletera em treu molt de temps ...... però si tinc el dia lliure també pots comptar amb mi
Ara no estic per tornar-hi, no me n'ha quedat ganes.
Abans faria la BDN-Manresa, aquesta sí que no em cansa i val la pena.

Potser la BDN-Vic-Manresa sí que la faria...
Hi ha molta pujada de Vic a l'Estany, però podríem provar-ho.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com


Ultima edición por Pere el Mar 07 May, 2013 10:17 pm, editado 2 veces
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2  Siguiente
Página 1 de 2

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group