Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

PEDALS DEL VENT 2013
Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Mie 10 Jul, 2013 11:15 pm    Asunto: Responder citando

Madre mía , madre míaaaa... a cual más loco!!! Ya veo que esto de dar pedales se os queda corto.
Lo siguiente fijo que es saltar del paracaidas con la bici. Cool
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
BISONTE
***


Registrado: 12 May 2006
Mensajes: 534

MensajePublicado: Lun 15 Jul, 2013 6:14 pm    Asunto: Responder citando

YA HE PODIDO SUBIR AFOOOTOOS


Salida a las 5am


Cuando ya ha salido el sol llegamos al Coll de la Bauma


Can Cerdanyola y el PINCHAZO


Después continuamos por els Empredats Crying or Very sad Crying or Very sad




Refugí Sant Jordi


Refugí Rebost




Subiendo al Niu d'Aligá




El problema de caerse es tener que subir otra vez la bici Surprised Laughing


En las nubes


Las últimas subidas


Y la pista ASESINA DE CICLISTAS

_________________
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Lun 15 Jul, 2013 8:44 pm    Asunto: Responder citando

Molt xules les fotos Vicens. Jo no portava ni maquina, ja que amb tota la proviissió d'aigua, menjar, eines recanvis, roba, manta termica, bengales, xiulet, llanternes diverses, dobles bateries, mirall de senyals em pesava la motxila 7 kg.
En pricipi pujare el diumenge de matinada amb la intenció de fer la part que em falta.
Em sembla que deixaré el cotxe abans del tunel de guardiola de Bergada i pujare fins a Baga i d'alla al coll de Pal per carretera. Baixare per la pista que es la prolongació del coll de pal i me les em,pescare per arribar a Riu i começar la ruta en el punt en que em vaig equivocar de cami.
Si em poguesis fer arribar el vostre trac m'aniria bé ja que el original va una mic escas de punts pel meu gust. Entenc que apart del cansament el problema gruixut del dia serà baixar els empedrats des del Sant Jordi carregat amb la bici. Que calculo 2-3h?
Pel que deies de la baixada del coll d'Escriu, m'imagino que em tocara pujar-lo practicament a peu, no?. Se't acut algun altre problema amb el que no hagi pensat.
La idea es arribar al parking del Pedraforca on vaig deixar el cotxe l'altre dia i deixarme caure fins a on hagi aparcat.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Vie 19 Jul, 2013 8:02 pm    Asunto: Responder citando

El domingo voy a probar la segunda parte.

Empezaré muy temprano subiendo el Coll de Pal parte por carretera, parte por camino.
He de acabar de decidir la ruta de abajada a la Cerdanya (hay varias opciones). Cuando llegue al valle me acercare a Riu de Cerdanya y desde allí repetiré la jugada, intentando, esta vez, tomar el camino correcto.
Subida al Niu de l'Aliga, bajada carenera, El Rebost y si la hora lo permite: Coll d'escriu, Refugi Sant Jordi, usaré una ruta alternativa que me permirira eludir la bajada por Els Empedrats (realmente no tiene sentido en bici), ruta que muy amablemente me ha facilitado el amigo Bisonte.
Subir a Can Cerdanyola y de aqui creo que me queda otra subida hasta el parking del Pedraforca.
Como esta vez opto por dejar el coche abajo, cerca de Guardiola de Bergueda, ya tomado el desvio de la carretera a Saldes, me tocará dejarme caer unos ventipico kilómetros por asfalto. Hay opcion de hacerlo por montaña, pero no creo que a esas alturas este de humor para más piedras.
Si alñgun loco quiere venir tengo sitio para uno en el coche.

Prometo un madrugon infernal, no sé los kilometros; 100 como poco 140 como mucho, no se el desnivel, no sé cuanto tiempo de pateo, pero seguro que bastante. Acabare aproximadamente entre las 17 y las 23.

¿Alguien da mas?
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Vie 19 Jul, 2013 8:02 pm    Asunto: Responder citando

Esta vez prometo hacer alguna foto.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Vie 19 Jul, 2013 10:44 pm    Asunto: Responder citando

Co.... ¡Una oferta tan tentadora y no pica nadie!
Que raro.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Vie 19 Jul, 2013 11:48 pm    Asunto: Responder citando

Mucha suerte fenómeno!!!!

Rolling Eyes
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 22 Jul, 2013 8:23 am    Asunto: Responder citando

Shocked Shocked Shocked
Has arribat?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
BISONTE
***


Registrado: 12 May 2006
Mensajes: 534

MensajePublicado: Lun 22 Jul, 2013 8:26 am    Asunto: Responder citando

Como fue ¿pillastes mucha lluvia?
_________________
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Lun 22 Jul, 2013 10:06 am    Asunto: Responder citando

Gracies. Si, esti bé.
Quan se'm asequi l'anima penjo unes fotos i dic quatre tonteries
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
BISONTE
***


Registrado: 12 May 2006
Mensajes: 534

MensajePublicado: Lun 22 Jul, 2013 11:07 am    Asunto: Responder citando

Me alegro leerte, después de sobrevivir a lo que ha caido.

Secate bien Laughing Laughing
_________________
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Mar 23 Jul, 2013 12:21 am    Asunto: Responder citando

Vaig sortir per la carretera des de Guardiola, a les 8 no hi havia gens de trànsit. Vaig pujar els primers quilòmetres del coll de Pal per la carretera fins al trencall de la pista que puja al coll passant pel refugi del Rebost.



A continuació em vaig deixar caure a la Cerdanya pel Bike park de la Molina (naturalment vaig triar l'opció només per a covards). Vaig fer un tros per la vall sense més interès i vaig començar a pujar el verdader monstre del dia, la pujada al refugi el Niu de l'Àliga, des de Riu de Cerdanya.









La vegada anterior em vaig equivocar fent aquesta pujada i aquesta vegada no. No em pregunteu si és millor equivocar-se, o no. Ciclistament ve a ser com comparar guatemala amb guatepeor.

Molt interessant paisatgísticament i una prova física considerable. Unes 5 hores per fer el que el GPS va concloure que eren uns 10 km. Jo crec que era més perquè em va contar només com a caminats 4 km i jo juraria que vaig caminar més, molt més...













Dels 1000 – 1100 metres de desnivell que hi ha des de Riu al refugi del Àliga calculo que entre 700-800 es fan empentant la bici. És clar que els últims 400-450 no es poden suprimir a no ser que sigui no pujant, o sent una bèstia inhumana, que també n'hi ha d'aquests. Així que el proper intent ja tinc decidit que pujaré des de la Cerdanya per pista forestal fins a peu de l'estació de la Masella, cosa amb què es pot estalviar fins a una hora.

Una vegada superades les rampes de les pistes d'esquí, caminant en ziga-zaga bona part de la pujada amb només alguns DESCANSOS PEDALANT s'arriba al refugi.

Després de consultar amb els del refugi vaig decidir baixar per un trac que m'havia facilitat en Bisonte (ells el van fer de pujada), jo en devia fer una mica mes de la meitat caminant, però els que em coneixeu ja sabeu que baixo com baixo i més anant sol no et pots permetre fer-te mal. És com allò del autonoms. Jo diria que algú que baixí mig bé, la pot baixar llevat d'alguns passos compromesos.





Mai sabré si hauria tingut nassos de posar-me a fer la darrera part,devien quedar de tres a quatre hores amb 3 pujades, tot terreny desconegut per a mi. Sent com és que hauria començat aquesta darrera part poc abans de les 8, o sigui que hauria representat fer unes dues hores i mitja amb les llanternes (anava ben preparat) i després encara m'hauria tocat deixar-me caure per carretera uns 25 km. Fins al cotxe. Però com dic no ho sabre mai.


El temps va decidir per mi!

Va fer una tempesta impressionant, va començar a ploure a bots i barrals, feia un vent que et tirava de la bici i queien llamps per tot arreu. Només en recordo una d'aquest calibre al Montseny, però és clar estem parlant de 1000m. Menys i la cosa canvia.

Hop vaig passar malament tot i posar-me 2 xubasqueros l'un damunt l'altre i d'haver fugit com una nena per un trencall cap a la carretera; i sort d'això perquè entre que no hi veia de l'aigua que arribava a caure i els tremolors pel fred, feines tenia per no anar a terra; Si arribo a baixar per camí, les hauria passat bastant més magres encara...

Arribant a Baga vaig ser el típic ciclista que en aquests casos bar obert que enganxem ens hi fotem en troba. Mentre em prenia un cafè amb llet em va explicar l'amo que feia un parell de setmanes a un americà li havia passat el mateix; i es veu que es va beure 5 cacaolats calents l'un darrere l'altre. I entre que parlava angles i tremolava sense parar no va haver-hi manera d'entendre'l. Al final es veu que va aconseguir un taxi per marxar.

Vaig passar molt fred, però el que de veritat em va fer patir va ser la tempesta elèctrica amb aquells trons i els llamps caient per tot arreu, sempre patint per veure on queia el següent (si ja sé que has de trobar un clar sense arbres, deixar la bici plana a terra, apartar-te uns metres i estirar-te pla a terra fins que passi, però encara no conec a ningú que hagi tingut collons de fer-ho)...


Res, que la sortida segueix pendent. Jo aquest la veig una sortida d'anar-la intentant una o dues vegades l'any i en una d'aquestes, si els deus et són favorables, l'aconsegueixes.

Molt probablement Manolitos i similars, normalment amb una mitjana 3 o 4 km més alta, l'haurien de fer d'una tacada sense massa problemes.

Els que juguem a segona necessitem començar molt, molt d'hora i tenir sort que tot surti rodat. Fins a les vacances tinc els caps de setmana més o menys programats; No sé si aquesta temporada se'm tornarà a presentar un dia prou llarg; no ho descarto però.

El que si veig més possible,és que munti una ruta més curta per acabar de descobrir el que em falta i potser explorar alguna variant facilitadora, però que no esborri de la ruta el pas dels Gosolans, ni la zona del Niu de l'Àliga els dos punts estel·lars d'aquesta èpica ruta.


La zona, bastant desconeguda per a mi fins ara, és d'accés ràpid i dona per a molt això és indiscutible.









Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 23 Jul, 2013 12:31 am    Asunto: Responder citando

Shocked Shocked Shocked
Quin perill, Jordi!
Pensava que només t'havies mullat.
I sol per aquests mons de Déu.
Cita:
Així que el proper intent ja tinc decidit que pujaré des de la Cerdanya

Això és el pitjor de tot, que encara hi vulguis tornar. Suposo que ho faràs acompanyat d'algú.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Mar 23 Jul, 2013 7:52 am    Asunto: Responder citando

sou una colla de mascles alfa
pero...
qui no s'arrisca no pisca
qui no pren decissions i no es mulla no gaudeix...però tampoc calia que et mullessis tant Wink

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
manolo
-


Registrado: 17 Oct 2007
Mensajes: 32

MensajePublicado: Mar 23 Jul, 2013 9:23 pm    Asunto: Responder citando

Shocked Para quitarse el sombrero. Creo que es una ruta para dos jornadas, hacerlo en una es complicado aunque estés muy fuerte, ya que empujando la bici las fuerzas se igualan y hay mucho de eso.
Bisonte y yo lo volveremos a intentar, espero ser capaz de mantener la verticalidad la próxima vez.

Si te gusta la zona, mírate este trak de Bisonte, cien por cien ciclable y con lo mejor del Alt Berguedà.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1612814

(No había pegado el link)

Saludos para todos.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
Página 2 de 3

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group