Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

El meu primer -i probablemet últim-Turó de l'Home
Ir a página 1, 2  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 27 Jun, 2013 12:04 am    Asunto: El meu primer -i probablemet últim-Turó de l'Home Responder citando

Diumenge a TV3 van dir que faria fresca, hi hauria algun núvol i o bé no plouria o bé només caurien algunes gotes. S'ajuntaven dues de les condicions que necessitava per poder fer aquesta sortida: un dels dies més llargs de l'any i poca calor. Com que no sóc massa de revetlles, i a més aquest any no podia celebrar res, vaig pensar "o demà o mai" i em vaig decidir a provar-ho. Com que són molts quilòmetres, vaig fer la ruta clàssica, la més pistera, pujant per Mosqueroles i baixant pel GR-5 fins l'estació de tren de Sant Celoni, les alternatives corrioleres són molt més divertides però castiguen més les cames i no es tractava de cridar la Margarida amb algun problema físic i perdut al mig de la muntanya.

Vaig sortir a les 5h20', aproximadament. Alguns tornaven de la revetlla, això em va fer perdre una de les fotos del dia: un gat "jugant" amb un ratolí de bosc que es va poder escapar quan va arribar un cotxe amb uns joves una mica perjudicats. Per pujar a la pista carenera vaig agafar el Camí de Baix d'Alella, on em vaig trobar altres cotxes que no anaven massa del dret, per cert. A Alella no hi vaig veure massa restes de petards, només alguna malifeta, com aquesta tapa trencada i rebentada per dalt


Encara era fosc, els núvols que tapaven la lluna plena no ajudaven gaire i feia un vent fins i tot una mica massa fresc.


Tot i anar ràpid no vaig entrar en calor fins la pujada de la Coma Clara, que vaig fer tallant pel dret en alguns dels revolts del camí. Un cop més, vaig trobar llaunes abandonades. Si s'ha pogut portar fins allà plena, no es pot tornar a casa buida?


Una mica més amunt, al Mirador de Premià, sortien uns tímids raigs de sol


No vaig fer foto del Dolmen, ja el teniu molt vist. Anava per feina, volia mantenir una mitjana superior a 6 km/h i per fer-ho havia de trotar al pla i les baixades, caminar ràpid a la pujada i no badar massa. Però com que quan es camina es veuen coses que no es veuen en BTT, em va cridar l'atenció aquesta alzina (crec) que hi ha a la vora de Ca l'Arcís o de Ca la Mort, ara no ho recordo i em vaig aturar per fer-li la foto


El bosc estava preciós, amb els colors de la primavera, els núvols al cel i el sol que anava fent clapes daurades. A la foto no es veu, és clar


A Sant Bartomeu no em vaig aturar ni per centrar la foto, encara em quedava molt i havia d'apujar la velocitat


Per anar a Parpers vaig passar pel caminet de la trialereta que porta a la pista de la Pedrera i després pel corriolet lateral que em va distreure una mica
Passat el coll vaig agafar també els corriolets laterals i tant em van agradar que em vaig passar i no vaig tornar a la pista per on ho havia de fer sinó pel camí que puja de l'altra banda de la urbanització Sant Carles. Sense ganes d'improvisar més, em vaig centrar en el track que portava, pensant que no era dia d'aventura, i així vaig arribar on la família d'aquest noi el plora amargament


Sense més novetats, i menjant-me un entrepà de truita boníssim, vaig arribar a Can Bordoi. Portava aigua, gairebé no l'havia tastat des que n'havia posat una mica a la Font del Botxer, i només em vaig aturar uns segons per treure'm una pedra de la sabata


Anava bé de temps, però em quedava la pujada al Santuari del Corredor, uns set quilòmetres, tot i que amb alguns descansos com el que hi ha a l'església/restaurant de Sant Andreu del Far




i a la Casa del Bosc, on hi ha una font que no coneixia, tot i que no vaig veure si és potable , queda pendent per un altre dia




A L'Àrea de Lleure hi havia esclatat una bomba de neutrons i tots els cossos dels lleuristes estaven desintegrats


I al Santuari, també






No m'hi vaig entretindre massa, només el temps just per omplir una mica d'aigua, la suficient per poder arribar a Mosqueroles. Fins Santa Maria gairebé tot és baixada i això em permetria anar ràpid. Vaig deixar la pista que porta a Vallgorguina una mica més avall de les teules plenes de líquens de Can Trull


Com que no sabia si hi hauria molta aigua al riu, vaig passar per la variant de Can Calces. Es fa una mica més de volta, però és més segura i hi ha un tram amb uns xiprers preciosos


Em vaig perdre una mica a la urbanització, no portava el track i la memòria falla, vaig estar de sort i quan ja creia que aniria a parar a la carretera molt abans del poble vaig trobar el bon camí. Després de planejar una mica entre camps i horts vaig arribar a la vora de Santa Maria, on si hi aneu heu de vigilar no us facin una foto


De sempre que he volgut passar per aquest pont sobre la Tordera, que queda una mica més baix que el de la carretera. Anant en bici no havia pogut, dilluns m'hi vaig atansar. No és gran cosa, però és molt millor que el dels cotxes


Passat el pont vaig enfilar la pista que puja fins Mosqueroles. Ara ja feia calor i aquesta pista és una mica feixuga de fer. Encara portava bé la velocitat, per sobre de 6 km/h, però potser per la calor, pel cansament o per pensar que encara em quedava molt, la mitjana va començar a baixar. Em vaig intentar empassar un entrepà de xocolata, però se'm feia una bola. Amb paciència i glopejant aigua vaig aconseguir gairebé acabar-me'l. Havia de menjar, més endavant em faria falta. Després de passar força calor i de fer una clara a l'atapeït restaurant Cal Net de Mosqueroles i d'omplir amb una mica de feina el camel a la font envaïda pels cotxes, vaig començar la pujada final amb una mitjana de 6 km/h pelats


Amb tanta pluja hi havia trams de la pista ben verds i l'estany d'en Viada era ben ple




Aquí vaig perdre la segona foto del dia: una guineu que va travessar apressada el camí molt a la vora d'on estava passant. A part d'això, també em va sorprendre una mica que la pista del GR-5 estigués força malmesa en alguns punts, sobretot abans i després de l'estany, es veu que hi ha plogut molt. Dilluns no plovia, però hi havia una boira que s'anava fent cada cop més espessa, de manera que a Les Guaitadores no em vaig aturar ni a mirar.

Els 6.2 km finals asfaltats es fan millor a peu que amb bici, i vaig anar pujant-los tan ràpid com podia, passant una mica de fred fins que em vaig posar els manigots, que va ser quan va sortir una miqueta de resol




Tot el dia havia fet vent, i fresc. Pensava que a dalt en faria molt més però vaig estar de sort i no en vaig haver de patir gaire




Tot i tanta estona de pujada, la velocitat mitjana no havia baixat massa, al cim portava 5.7 km/h, això em va animar a córrer a la baixada per veure d'augmentar-la una mica. Com el dia de Sitges, em vaig haver d'aturar a fer una mena de mousse allà al mig, abans de l'aparcament, es veu que hi he agafat costum. En fi, un cop ben descansat vaig reprendre la marxa, passant per trams de GR-5 molt macos


i per l'antiga casa d'en Pitarra


Fins aquí havia trotat gairebé sempre, ja que pràcticament tot és baixada, a partir d'aquí ja hi ha algun pla i pujada i vaig caminar una mica. La velocitat només havia pujat a 5.8, i ja estava força cansat. Però havia d'agafar el tren de les 21:30, que era l'últim amb correspondència amb un rodalies de la costa i havia d'afanyar-me, encara em faltava força per arribar. Aquí no portava track, vaig anar seguint els indicadors del GR fins que ja molt a la vora de Sant Celoni vaig veure que el camí s'enfilava muntanya amunt. No estava preparat per pujar per un corriol i fer qui sap quin itinerari, vaig anar pel camí clàssic que porta a la via del tren i que va baixant tot i que es desvia una mica de Sant Celoni. A les 21:15 ja era dins del poble, però a l'estació no hi acabava d'arribar mai. Vaig haver de córrer tot el que podia i a les 21:25 aproximadament ja era a l'andana, cansat però content. Crec que va ser aquesta correguda final la que em va fer passar a 5.9 km/h, que no està gens malament després de fer 93 km.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
rapyd74
***


Registrado: 26 Ago 2007
Mensajes: 701
Ubicación: Santa coloma

MensajePublicado: Jue 27 Jun, 2013 8:08 am    Asunto: Responder citando

Salir a las 5:20 y estar de vuelta a las 21:25 despues de 93 km ya es toda una proeza, pero si encima subiste hasta el corredor y hechaste tantas fotos...

dejate de "medias" que estas hecho un monstruo!!

Por mi parte esto de correr se ve que no es compatible con haber fumado tantos años, y he cogido anginas 4 veces en menos de 3 meses, segun dicen estoy acostumbrado a respirar por la boca y por eso se me inflaman las amigdalas; puede ser que me tenga que operar, ya veremos porque dicen que duele muchisimo la recuperación!

Saludos. Wink
_________________
Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 27 Jun, 2013 1:49 pm    Asunto: Responder citando

Ho has deixat?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Jue 27 Jun, 2013 11:09 pm    Asunto: Responder citando

Madre mía Pere, vaya ruton!!!

Viendo tus proezas, una detras de otra, cada vez tengo más claro que eres una de las personas que conozco que más fuerza de voluntad tiene. Eres incansable y siempre tienes un reto superior preparado. Me maravillo de tu capacidad.

Felicidades por semejante esfuerzo.


_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
rapyd74
***


Registrado: 26 Ago 2007
Mensajes: 701
Ubicación: Santa coloma

MensajePublicado: Jue 27 Jun, 2013 11:31 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Ho has deixat?


para nada! pero el trabajo manda y el poco tiempo que me queda lo paso en familia; a correr y caminar voy por las mañanas un par de horas, que es lo que me queda libre de momento!! Rolling Eyes

Saludos. Wink
_________________
Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 27 Jun, 2013 11:52 pm    Asunto: Responder citando

No, el que et preguntava és si has deixat de fumar, ja sé que segueixes corrent
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Vie 28 Jun, 2013 9:57 pm    Asunto: Responder citando

Pere ,fijo que tu mochila es como la Dora la exploradora y llevas de todo en ella (el mapa, un patín para las bajadas Wink , una cámara de fotos, comida, bebida...) y aun solo llevando eso a tus espaldas eres capaz de hacer una rutita así en un día???
Ahora entiendo porque pasamos tanto por la piedra del extraterrestre... estas esperando que te vengan a recoger!!! Seas o no uno de ellos, como uno ya está acostumbrado a esto de la integración, sólo me queda felicitarte.
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
rapyd74
***


Registrado: 26 Ago 2007
Mensajes: 701
Ubicación: Santa coloma

MensajePublicado: Vie 28 Jun, 2013 11:05 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
No, el que et preguntava és si has deixat de fumar, ja sé que segueixes corrent


ojala!! creo que antes me operaran...
pero fumo muchismo mnenos!

Saludos. Wink
_________________
Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
SONIC
***


Registrado: 06 Abr 2006
Mensajes: 536

MensajePublicado: Sab 29 Jun, 2013 10:57 pm    Asunto: Responder citando

Impresionante.

Un abrazo,

Sonic.
_________________
No te haces viejo y dejar de pedalear.
Cuando dejas de pedalear te haces viejo.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Martirio
****


Registrado: 06 Ene 2009
Mensajes: 1424
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 30 Jun, 2013 5:07 pm    Asunto: Responder citando

impresionante!
felicidades, sin palabras me dejas con estas pedazo de rutas que nos explicas en tus crónicas.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 01 Jul, 2013 4:58 pm    Asunto: Responder citando

Vist el reportatge de la ruta, no cla que et digui res, ja saps el que penso.
Ara potser et tocaria uns quants dies seguits fent el camí de Sant Jaume?
suposo que no deus tindre tants Bp's,,,,,,,, "un crack migbadaloní"
Quin recital tant maco a can Barça,, aquell per quelcom de LLIBERTAT!!
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Lun 01 Jul, 2013 10:51 pm    Asunto: Responder citando

Lo tuyo es más grave de lo que pensaba, ¿cual será la próxima?

¡P'habernosmatao!
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
keoki
***


Registrado: 11 Mar 2009
Mensajes: 810

MensajePublicado: Lun 01 Jul, 2013 10:55 pm    Asunto: Responder citando

Pere, fins al Turó de l'Home es impossible. Per això ho has fet, crack Wink
_________________
"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 01 Jul, 2013 11:38 pm    Asunto: Responder citando

Un impossible que tinc és la "Pels camins dels matxos". És molt més curta que la del Turó, però de muntanya de veritat. La del Turó és tota per bona pista i això no "casca" tant les cames com la dels matxos.
M'agradaria que aquest "impossible" fos "possible", i si pogués fer-la en companyia millor encara.
Hauríem de buscar un dia sense massa calor i, a poder ser, amb el terreny no massa moll.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Mar 02 Jul, 2013 9:25 am    Asunto: Responder citando

pere
els de la bici et trobem a faltar Rolling Eyes

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Caminante, se hace camino al andar Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2  Siguiente
Página 1 de 2

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group