Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Quina calor!

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 07 Jul, 2013 7:06 pm    Asunto: Quina calor! Responder citando

Avui havia de fer un Burriac, però finalment he anat pels voltants. L'esquena no s'ha queixat massa, però les cames....
Primer he pujat al Mas Ram, per asfalt. Després he baixat a Canyet i he pujat corriolejant fins Sant Jeroni i l'ermita. He fet les antenes i la del 33%, per les dues cares. He baixat al riu per pujar al Vigia B per la cara nord, molt relliscosa, i després al poblat ibèric, des d'on he baixat per la trialereta de la pedrera per pujar al vigia via dipòsit. Corriol DDD, Seminari i, ja molt acalorat, Vigia A (Galzeran). Baixo per vinyes i tallafocs fins l'Alegria i pujo als 9 Pins per les zetes. Volia pujar de nou al vigia. per la vinya, però no tenia força i he baixat a casa per la Cartoixa i Can Sentromà.
No sé si em servirà per la VipExtrem, però ja estic resant perquè no faci calor. Si fa la d'avui, ho passarem malament


_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Dom 07 Jul, 2013 8:45 pm    Asunto: Responder citando

Les sortides a peu no van aquí no Pere?
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 07 Jul, 2013 8:47 pm    Asunto: Responder citando

Pues si Pere, pues sí.

Yo ayer también salí y al final no pude acabar lo que quería. Entre que iba solo y sobre todo la calor, me acabé agobiando. Mira que yo no suelo beber mucho y me bebí el camelbak, varios bidones, además de las fuentes que encontraba, una cocacola en un bar, en fin, me deshidrataba por momentos.

Desde luego, que como dentro de un par de semanas haga esta calor, sufriremos un poquito.

En cualquier caso, una buena salidita la que te has marcado. Buen desnivel en tan pocos kms.... y menos mal que no te encuentras fino !!!!


Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 07 Jul, 2013 10:24 pm    Asunto: Responder citando

manolito escribió:
Les sortides a peu no van aquí no Pere?

Molt agut, Manolito.
Es veu que has vist la paupèrrima velocitat mitjana. No he anat a peu, he anat en BTT.
I és que pujo lent i baixo malament, la velocitat sempre és baixa.
Ja m'aniràs ensenyant com fer-ho per millorar una mica i si mantinc la capacitat de rodar hores i hores podré fer coses com la Tracks del Diable.

Pino: al Seminari m'he begut un bidó llarg, l'he omplert i quan he acabat les zetes ja no em quedava aigua. I això que he ant bevent bé tot el dia. Feia molta calor, encara la tinc a sobre.
Em preocupa això per la Vip: allà hi fa més calor que aquí i com que ho farem per lliure sense els avituallaments ho passarem molt malament.
T'hauria acompanyat ahir però vaig anar a caminar pel Cabrerès amb la Margarida, que no ho podia fer avui. Ja penjaré la crònica, ens va sortir una ruteta força maca.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 08 Jul, 2013 4:54 pm    Asunto: Responder citando

Jo li dono una mica la raó al Manelet, mes que res perque vaig llegir no sé si dijous

o divendres que faria Burriac, em penso que parlava en un post de caminar,,, bé
que al llegir la crònica tamb he pensat que era caminant,, i de les velocitats del Gipi
ja no en faig cas,,,,,,,,, Pere hauries d'entrenar com ho fa el lisionat manelic, amb
els rulos,,,,, que n'aprenguin!!!!!!1
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Sacar
\*/


Registrado: 17 Mar 2009
Mensajes: 1855
Ubicación: Llefia

MensajePublicado: Lun 08 Jul, 2013 7:01 pm    Asunto: Responder citando

Per el que sembla tots vam sortir sols i tots vam passar calor.

Jo també vaig sortir, però amb l'idea de tornar a a les 11:00 i així va ser.

Baix arribar fins a San Bartomeu i tornada per pista. Amb punxada a la segona part de Andrés.

LLEFIA-SAN BARTOMEU
_________________
CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR



Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group