Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Tiana-Vic-Manresa

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 12 Jul, 2013 12:22 am    Asunto: Tiana-Vic-Manresa Responder citando

Després de fer la Tiana-Manresa-Vic i de pair bé la fredorada que vaig passar, em vaig posar en marxa per fer aquesta ruta. Ja fa gairebé un mes i fins avui no havia vist les fotos; com que algunes no estan malament m'he decidit a penjar la crònica.
La primera part del camí, fins a Vic, és la clàssica que fem sempre però sortint des de Tiana. Per pujar a la pista carenera vaig anar a Alella pel Camí de Baix d'Alella, des d'on vaig pujar per la pista que surt de la riera de la Coma Clara. Sense cap concessió corriolera vaig anar enllaçant fites: mirador de Premià


Font del Botxer


Creu d'en Boquet


Dolmen


Ermita de Sant Bartomeu



Aquí forta baixada també pistera seguint el Meridià Verd fins La Roca del Vallès, passant per restes prehistòriques, com la Pedra Foradada


el Dolmen de Can Planes



A partir de La Roca






es planeja bastant fins Cànoves, passant per on en Manolito ve a recarregar les piles


i jo bado mirant el color d'aquest ordi


Cànoves és un punt d'avituallament


La font de la plaça no funciona, però no m' amoïno ja que més endavant, a mitja pujada cap al Pla de la Calma trobaré la Font de l'Avi. Mentre m'atanso al Pantà de Vallforners fa fresca, cauen gotes, penso que sembla mentida, quin any portem sense gens de calor i que em tornaré a mullar com l'últim dia que vaig anar a Vic. Afortunadament només és un cap de broma i surt el sol




Passo per la Casa Vella de Vallforners, a una cota d'uns 700 m


segueixo pujant lentament fins la font, trepitjo la neu que havia caigut uns moments abans Wink


La font és a uns 800 m i m'aturo per omplir el bidó, però ja n'hi ha un que recull les gotetes que s'hi escolen


Sort que m'he guardat una mica d'aigua: tot i les pluges la font està gairebé estroncada. No passa res, puc omplir a Collformic o a la Font Pomereta, aquella no fallarà, la van netejar fa poc. M'aturo a la cota 1000, amb precioses vistes del camí que he fet i del que volia fer diumenge


Faig la foto i segueixo endavant, passo per la Casa Nova de Vallforners


Pujo fins al Pla de la Calma, que no és pla, però avui sí que està en una calma preciosa i màgica. Baixo a Collformic i passo de llarg per pujar cap al Matagalls Xic, on trobo la trialereta del dia: divertida, amb pedra però sense cap problema i al bell mig d'un paisatge preciós, amb Sant Segimon a la dreta i la vall al davant i a l'esquerra




A partir d'aquí i d'aturar-me a la Font Pomereta


comença la gran baixada, que em porta molt a la vora de Vilalleons, on torno a menjar una mica i a carregar d'aigua ben assegut a l'ombra de l'església. Uns quilòmetres més o menys planers i ja seré a Vic


que travesso passant pel mig d'un mercat que no és el del centre, però que és ple de gent. M'atanso al riu Méder, on passo per un corriol que tot i la calor em sembla molt maco, llàstima que sigui tan curt




Deixo enrere Santa Eulàlia de Riuprimer i començo a pujar, guanyant altura fins passar dels 900 m; baixo una mica fins l'Estany, on m'aturo a fer una clara zero-zero que em surt força cara però em refà una mica, faig unes fotos als bonics edificis i carrers del poble






i segueixo pujant una mica, fins al Coll de Sant Pere. A partir d'aquí, una rapidíssima baixada passant per algun camp segat on trobo aquesta llebre que puc dir que corre més o menys com el Pino


També trobo camps a punt de sega, preciosos


Arribo a Artés, on menjo una mica assegut a un dels banc d'una placeta deserta, suposo que els nens estarien a casa jugant amb el mòbil


A partir d'aquí la ruta se'm fa una mica llarga, he d'anar fent procurant no malgastar massa energia, mirant el paisatge humà i natural








i a ritmet arribar sa i estalvi a Manresa


on passo pel Pont per anar a l'estació


Com que és festiu, m'he d'esperar més d'una hora per agafar el primer tren, m'ho prenc amb calma, descanso i penso que potser no tenia sentit fer aquesta segona part. Potser no cal passar de 100 km, amb 100 ja n'hi ha prou, tot el que hi afegim només ens dóna insatisfacció. Però suposo que ben aviat ja estaré pensant en la propera....
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com


Ultima edición por Pere el Vie 12 Jul, 2013 9:11 am, editado 1 vez
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
super
**


Registrado: 22 Ene 2011
Mensajes: 329
Ubicación: barcelona

MensajePublicado: Vie 12 Jul, 2013 8:12 am    Asunto: Responder citando

Tas hecho un trotamundos..hacer una ruta de este nivel solo y haciendo un repotaje fotografico tiene mucho merito..felicidades Pere
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Racing
-


Registrado: 18 May 2012
Mensajes: 35

MensajePublicado: Dom 14 Jul, 2013 12:44 am    Asunto: Responder citando

Com siempre és un plaer llegir les teves aventures. També és una inspiració!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 14 Jul, 2013 7:07 pm    Asunto: Re: Tiana-Vic-Manresa Responder citando

Pere escribió:
i segueixo pujant una mica, fins al Coll de Sant Pere. A partir d'aquí, una rapidíssima baixada passant per algun camp segat on trobo aquesta llebre que puc dir que corre més o menys com el Pino



Doncs Pere, ara que ja he arribat de Vic, dir-te que ens hem trobat i ens hem retat. Hem fet dos proves, una ha guanyat ell i una altre jo. Ell es més ràpid, ho reconec, pero jo li he guanyat en resistencia, al final l'acabat atrapant i m'he fet un arros amb ell bonissim !!!!


Molt bona sortida màquina, ets un pu....... puro màquina !!!!

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Dom 14 Jul, 2013 10:35 pm    Asunto: Responder citando

Pino, has vist que no és un conill? És una llebre, que és força més complicada de veure.
Si t'has trobat amb un simple conill, hi hauràs de tornar per buscar-la, són força més ràpides.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Dom 14 Jul, 2013 11:27 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Pino, has vist que no és un conill? És una llebre, que és força més complicada de veure.
Si t'has trobat amb un simple conill, hi hauràs de tornar per buscar-la, són força més ràpides.



Pere, que sàpigues que encara no fas tanta por com en Pino, però que ja et tinc a la llista grisa.
Per cert que la meva gosa té localitzada una llebre a Tiana, deu tenir el cau molt a la vora del corriol que ve desprès de la pujada al coll de Vendrans.

No em preocupa gens ni mica que la gosa hi surti corrent darrere, és impossible que l'agafi; en 5 segons ja li porta més de 10m. d'avantatge; i no menteixo si dic que la gosa és capaç de córrer moltíssim. En canvi amb els conills em fa patir, alguna vegada l'he hagut de fer un placatge. M'imagino que quan és fora del meu abast en deu haver fet patir més d'un, perquè és molt ràpida i els enganxa fàcilment.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group