Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Contra-rellotge Corredor (PUJAREMCOMAMICS) pel 15-08-2013
Ir a página 1, 2  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 13 Ago, 2013 8:33 pm    Asunto: Contra-rellotge Corredor (PUJAREMCOMAMICS) pel 15-08-2013 Responder citando

Doncs això, el dia 15 vaig al Corredor seguint el track de Pujarem.
Intentaré no aturar-me massa.
Sortiré a les 7 del matí, que si no fa molta calor.
Si algú s'hi vol afegir passaré per la Plaça, si no ve ningú sortiré des de casa.

Fins dijous o fins dissabte.


P.S.: molt bé el canvi del fòrum. Gràcies. Crec que hi guanyarem.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Mar 13 Ago, 2013 8:53 pm    Asunto: Responder citando

Aquest darrer diumenge la vaig repetir. Estava una mica més cansat, ho vaig fer amb la doble i feia mes calor. Fins a Sant Mateu (Cool de tornada les referencies son comparables. Després ja no perque em vaig tirar avall pel corriol del Andres per anar a Alella a comprar un pollastre per dinar (si hagues anat al ritme de la sortida anterior l'hauria acabat i hauria anat a buscar el pollastre en cotxe.

T'enganxo les referencies per si et fa gracia:

Contra rrelotge Tiana – El Corredor

Punts de referencia:

1: Coll de'n Galzeran
2: Sant Mateu
3: Cruilla Carretera Cabrils
4: La cornisa . Can Bruguera
5: El Corredor
6: El Collet
7: Sant Bartomeu
8: Sant Mateu
9: Nou Pins
10: Casa



Distancies:

1: 6,54
2: 7,26
3: 5,98
4: 12,41
5: 11,86
6: 12:31
7: 8,47
8: 7,07
9: 7,48
10: 6,03


04/08/13 11/08/13

1: 41': 20'' 45': 00''

2: 29': 01'' 33': 12''

3: 18': 39'' 19:00:00

4: 50': 28'' 49:58:00

5: 51': 03'' 55:15:00

6: 31': 08'' 35:22:00

7: 33': 39'' 37:39:00

8: 26': 13'' 33:23:00

9: 27': 49´´

10: 15': 21''

Total: 5h 24' 55'' (84,99km) 5h 47' 12'' (81,56km)
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Mar 13 Ago, 2013 8:56 pm    Asunto: Responder citando

M'hauria agradat venir, però, si el temps no m'ho soluciona, em temo que seré a la platja.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 14 Ago, 2013 7:32 am    Asunto: Responder citando

Gràcies, Jordi. Intentaré (m) repetir el temps del teu segon dia, el del primer és massa bo.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Diesel
Moderador


Registrado: 25 Nov 2004
Mensajes: 3103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Mie 14 Ago, 2013 4:31 pm    Asunto: Responder citando

¿No conocéis el Strava?
¡A ver quien marca un KOM!
_________________
Saludos.
https://www.bttbadalona.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 14 Ago, 2013 8:40 pm    Asunto: Responder citando

En tinc alguna referència, una mica per sobre, però em sembla que m'estressaria. A més, no tinc un mòbil modern i oi que és una app de mòbil?

No sóc massa de planificar i de mirar el rellotge, precisament per no estressar-me, però per buscar una cosa nova i a més intentar guanyar una mica de forma em sembla que està bé fer-ho de tant en tant. Demà m'anirà bé ja que no tinc tot el dia per sortir i he d'aprofitar el poc temps que tinc, que aquests dies treballaré dissabtes i algun diumenge.

Si més no per treure'm la son de les orelles anirà bé.

Com que no s'apunta ningú, faré el track exacte d'en Jordi. Em copiaré els temps i em serviran de referència. Gràcies, Jordi.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 15 Ago, 2013 6:25 pm    Asunto: Responder citando

Doncs finalment no he seguit fil per randa la teva ruta, Jordi.
A la sortida en comptes de pujar a l'Alegria, he passat per on vas tornar, tot i que a la tornada sí que he passat per l'Alegria. La veritat és que quan vaig mirar el teu track no m'hi vaig fixar i avui quan he vist que es dividia he hagut de triar i, com sempre, ho he fet a l'inrevés.
Una altra infidelitat, aquesta més greu, l'he fet tornant per la pedrera a Sant Bartomeu. Pensava que no es podia passar per on vas passar tu i ho he fet pel corriol per on baixem habitualment. Quan me n'he adonat ja era força amunt i m'ha fet mandra refer el camí. Crec que he retallat una mica passant per aquí.
La resta de l'itinerari, el mateix que tu, fins i tot la "frivolité" al Pla després de la pujada passat Can Bordoi.
He trigat 6h (i 40 segons) i estic molt content ja que pensava que trigaria més. Ara, la matxucada és de campionat, s'ha de ser una mica masoquista per fer aquestes coses, espero que el masoques que ho llegeixen vagin sortint de l'armari i facin la crono també Wink

Després miraré el GPS per fer el resum al Perfils i posaré algunes fotos, ara vaig a tallar la gespa que sembla una selva.

M'ha anat molt bé tenir el resum amb els teus temps, segur que si no els hagués tingut hauria trigat una hora més, com a mínim.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 15 Ago, 2013 10:41 pm    Asunto: Responder citando

He sortit una mica més tard de les 7 del matí i he anat al punt de sortida, a La Virreina de Tiana. Amb els temps de pas d'en Jordi ben a mà, he començat a pedalar disposat a anar tan ràpid com pogués. Aviat he vist que Pujarem puja molt, m'ha costat molt no perdre massa minuts en les dues primeres referències. Pujant a la Cornisa he fet aquesta foto, ben apressada


Si feu la ruta veureu que es puja al Turó d'en Galzeran pel darrere i es baixa a Alella passant per la trialera que és la única del dia i està força complicada. Passat el Coll de la Font de Cera he anat al gairebé al màxim i he pujat al Mirador de Premià molt ràpid


Creia que la baixada a Argentona la feia ràpid també, però quan he arribat a la carretera m'he adonat que Pujarem no només puja molt bé, també baixa molt ràpid: havia perdut una minutada.
Passat Argentona s'ha de pujar força i després es baixa una mica, amb vistes de Mataró


M'he saltat Can Bruguera, portava l'aigua una mica justeta però com que no faltava massa pel Corredor, m'he estimat més no girar. Passat Can Bruguera m'he menjat el primer entrepà, assegut sota un pi en una pedra plana perfecta. Vaja, com un rei. L'entrepà, boníssim per cert, m'ha donat força per pujar fins la Creu de Rupit


I després fins al Santuari del Corredor, on he arribat una mica cansat però no m'he aturat per omplir, només per fer la foto


Encara em quedava un culet d'aigua i he anat fins Can Bordoi, on feia aquesta cara d'asmat perdut i on m'he menjat el segon entrepà del dia, també boníssim


A Sant Bartomeu m'he desviat una mica de la ruta com he explicat abans, he suat força empenyent la bici per la trialera, però la resta l'he passat molt bé


Fins el Coll de Cera he anat fent, una mica lent a la pujada i intentant anar ràpid baixant. A partir del Coll he patit una mica. La primera pujada he agut de caminar i allà m'he trobat amb el Pere Garcia, que potser vindrà al Turó. La segona pujada l'he pogut passar, però arribar als Nou Pins se m'ha fet una mica llarg, he notat força la calor i el cansament


A partir d'aquí, baixada ràpida i sense problemes fins La Virreina, com podeu veure al Perfils

_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Vie 16 Ago, 2013 6:59 pm    Asunto: Responder citando

21 minutos parado, para haberte comido dos bocadillos y echar una charla con otro biker, me da que los bocatas, o eran muy pequeños, o en vez de comertelos te los has tragado !!!! Seguramente es que si que estaban tan "bonissims" como dices!!!!

Buena ruta. Esa relación de kms y desnivel es óptima para mantener un buen nivel de forma como quieres.

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Vie 16 Ago, 2013 8:06 pm    Asunto: Responder citando

Ahir ja vaig publicar un comentari des de la mateixa màquina de monedes des de la que escric avui. Es veu que se m'acabaven els calers i no es va arribar a publicar. Vegem si avui hi ha més sort...
Jo ja ho sabia, ara ho has pogut comprovar; Estem molt igualats.

Estic d'acord amb què aquesta ruta val pel dia que vols fer kilòmetres i no disposes de tot el dia. Alçant-te moderadament d'hora arribes bé a dinar a casa.

Per perfeccionar-la potser cal tovar algun petit tram una mica trialer de baixada. El que vas fer tu arribant a Sant Bartomeu en pujada està molt bé, però segur que et va fer baixar la mitja (fas menys distancia i desnivell, però més lent.
El cas és que recordo perfectament baixar des de la Torrassa fins a travessar l'asfalt al Collet, ja arribant a Sant Carles, per un camí no molt difícil, però si interessant. Més que res és per donar-li un toc divertit a la tornada.
El que passa és que fins que no l'hagi fet tres vegades amb cada bici no el vull canviar.

Estic intentant comparar el rendiment de la rígida amb la doble i penso que per poder saber-ne alguna cosa he de tenir tres sèries de temps amb cada una.
Tonteries que m'agafen, però amb tot això també vaig fent kilòmetres.

Em torno a quedar sense temps...
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 16 Ago, 2013 11:35 pm    Asunto: Responder citando

Jordi, fins i tot podem evitar la urbanització passant pel corriol que surt a la dreta només travessar la carretera. I a la pista de la Pedrera també es pot passar pel corriol de l'esquerra, que és força divertit i assequible.
Si no haguessis tingut el problema amb la cadena i jo no hagués retallat a Sant Bartomeu m'hauries tret una mitja hora, però això dels temps no importa massa, només per saber que podem millorar-lo algun dia.


Pino, no sé si era per la gana que tenia o perquè hi vaig deixar el tomàquet a dins, el cas és que em van semblar deliciosos i me'ls vaig menjar molt ràpid. Amb el Pere Garcia no hi vaig parlar massa, uns segons escassos.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Dom 18 Ago, 2013 1:01 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Jordi, fins i tot podem evitar la urbanització passant pel corriol que surt a la dreta només travessar la carretera. I a la pista de la Pedrera també es pot passar pel corriol de l'esquerra, que és força divertit i assequible.
Si no haguessis tingut el problema amb la cadena i jo no hagués retallat a Sant Bartomeu m'hauries tret una mitja hora, però això dels temps no importa massa, només per saber que podem millorar-lo algun dia.


Pino, no sé si era per la gana que tenia o perquè hi vaig deixar el tomàquet a dins, el cas és que em van semblar deliciosos i me'ls vaig menjar molt ràpid. Amb el Pere Garcia no hi vaig parlar massa, uns segons escassos.



Gràcies Pere per veure'm amb tan bons ulls ciclistes.
El problema de la cadena el vaig tenir fent la del Burriach; I, repeteixo, la trialera de pujada que vas fer més que una retallada va ser perdre temps, segur que per la pista n'hauries fet més via, tot i ser una miqueta més llarg.
Ara ja sóc a casa, però he tornat amb mal d'esquena (tant descans no pot ser bo), i no sé si aquests dies em decidiré a fer alguna cosa. Avui provaré a fer una sortideta per estirar les cames i veure que.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Sab 24 Ago, 2013 3:32 pm    Asunto: Responder citando

Esteu ben penjats!

Veniu amb mi que ja us espabilaré i se us passaran les tonteries, amb 4 o 5 horetes per la muntanya
ja us deixaré sense ganes de parlar més. Smile
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 26 Ago, 2013 2:49 pm    Asunto: Responder citando

Fins el Coll de Cera he anat fent, una mica lent a la pujada i intentant anar ràpid baixant. A partir del Coll he patit una mica. La primera pujada he agut de caminar i allà m'he trobat amb el Pere Garcia, que potser vindrà al Turó. La segona pujada l'he pogut passar, però arribar als Nou Pins se m'ha fet una mica llarg, he notat força la calor i el cansament

Un restaurant molt interessant, de jove hi anava sovint,,,,,,, el Manolito està en baixa forma jjajaaj
Avui, aketa tarda debuto després de fer vacances Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 26 Ago, 2013 8:33 pm    Asunto: Responder citando

Sabia que la trobaries!
Vaig veure-la quan ja ho havia penjat i em va fer mandra editar-la.
Bentornat, Xavi.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página 1, 2  Siguiente
Página 1 de 2

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group