Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

26-10-2013 Seleni-K Replay.
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Vie 25 Oct, 2013 8:38 pm    Asunto: Responder citando

Sacarni escribió:
Pino, me he estado esperando hasta última hora, a ver si podía ir, pero al final me es imposible.

Pasarlo bien, campeones.


Pues nada, tendrá que ser otra ocasión.... mientras hayan propuestas de salidas, no hay problema, más pronto o más tarde coincideremos !!!!

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Juan Ferrera
-


Registrado: 10 Dic 2012
Mensajes: 60
Ubicación: Vilanova del Valles

MensajePublicado: Vie 25 Oct, 2013 10:04 pm    Asunto: Responder citando

Bueno....pues yo creo que me voy a la cama....a mi edad he de dormir las horas pertinentes........( NO ES PAIS PARA VIEJOS)..
creo que mañana me van a matar estos dos..(Pino y Pere).........todo por las prisas del maldito futbol.......jejejejejejeje


Hasta mañana compañeros. Juan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 25 Oct, 2013 10:33 pm    Asunto: Responder citando

T'asseguro que jo no et mataré, Juan. Bé, potser si xerro massa, del mal de cap....
Jo també me'n vaig a dormir.

Cita:
Pere no m'ha quedat clar si el pobre Pinaster and company podran veure el partit,, una micona
de musculina i a les 3 a casa,,, que vagi bé i disfruteu un munt.
Potser la repetició dels gols, en cas que guanyin, és clar. Gràcies.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Sab 26 Oct, 2013 1:28 pm    Asunto: Responder citando

Como van esas palomitas, los pompones y las cervecitas??? Que el partido ya esta casi al caer...
Y vosotros por donde parais??? Wink
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 26 Oct, 2013 10:19 pm    Asunto: Responder citando

Ara estem arribant.
Algú ens pot dir com han quedat?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Juan Ferrera
-


Registrado: 10 Dic 2012
Mensajes: 60
Ubicación: Vilanova del Valles

MensajePublicado: Dom 27 Oct, 2013 2:44 pm    Asunto: Responder citando

Ha sido toda una experiencia para mi.......gracias Pino y Pere por vuestra paciencia, ha sido todo con placer pedalear en vuestra compañia.
un cordial saludo

Juan F.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Dom 27 Oct, 2013 7:37 pm    Asunto: Responder citando

Juan, Pere, el placer fue mío ayer compartiendo esta ruta con vosotros.

Desde luego que pasamos un gran día de bici y de montaña. Como bien nos advirtió Linneo, con Pere no nos faltó conversación durante las más de 10 horas de ruta, y si en algún momento daba muestras de fatiga en su charla, ahí estabamos Juan y yo para darle algún relevo, jejejejeje.

La ruta en sí, la que todos ya conocéis, este año con casi todo el recorrido por pista. Al final nos salieron 118 kms y 2.600m de desnivel acumulado.

Juan ayer se ganó su carnet de ciclista, ya que demuestra muy buenas maneras. Este ya mismo nos estará dando un repasito a más de uno.

El tiempo nos fue muy favorable, con sol pero sin excesivo calor durante toda la jornada. También la mecánica, salvo algún pinchazo y poco más también nos respetó a todos. Lo peor, la falta de agua durante el recorrido, ya que el track no entraba en los pueblos y no había fuentes durante el recorrido. Suerte que nos desviamos alguna vez un poco del recorrido y pudimos ir cargando un poco.

En fín, que una gran salida con una gran compañía, si señor. Algunas fotillos de la ruta que hice con mi móvil.























Por último, el perfil de la ruta:






Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Juan Ferrera
-


Registrado: 10 Dic 2012
Mensajes: 60
Ubicación: Vilanova del Valles

MensajePublicado: Dom 27 Oct, 2013 11:09 pm    Asunto: Responder citando

Pere........alguna "afoto" de ayer....?

saludos Juan. F
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 28 Oct, 2013 9:03 am    Asunto: Responder citando

Juan, n'hi ha unes quantes. Les acabo de retallar i editar una mica per salvar-ne alguna i ara les estic passant pel Resize per reduir-les i després les penjo a l'Imageshack. A la tarda o a la nit ho acabo tot. No han quedat massa bé, la màquina ja fa temps que està per ser jubilada i el fotògraf no dóna més de si. No sé si comprar-me una màquina nova barateta o un mòbil amb una càmera relativament bona, ja m'aconsellareu què fer.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Lun 28 Oct, 2013 10:19 am    Asunto: Responder citando

segur que ni us vau enrecordar del partit

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 29 Oct, 2013 1:32 am    Asunto: Responder citando

La veritat és que hi va haver un moment que vaig pensar que arribaríem sobre les 5:30, però allò no s'acabava mai (al track sortien 111 km, i en vam fer 118) i la part final era força més dura del que semblava mirant el Perfil. Mentre els minuts del rellotge corrien vertiginosament, nosaltres avançàvem cada cop més a poc a poc i al final vam estar 9 hores pedalant i gairebé 2 hores aturats, quan vam arribar a Navarcles ja s'havia acabat la primera part.

Aquesta és la gràfica del meu GPS, amb el desnivell una mica infladet



Quan en Pino va proposar la sortida i em vaig apuntar desconeixia com seria, la veritat és que pensava que hi hauria molts corriols, alguna trialera bèstia i poca pista. De mica en mica alguns em vau fer veure que no, que era molt pistera i quan vaig entrar al web ho vaig acabar de comprovar.
Com que quan em vaig apuntar també pensava que no estaria gaire bé físicament, tenia l'esperança que a la sortida passés el mateix que amb el recorregut i estès equivocat, però no va ser així i ràpidament vaig veure que en Juan i en Pino em despenjaven sempre quan la pujada s'enduria i no podia seguir el seu ritme; d'haver-ho intentat hauria acabat petant i vaig haver de regular una mica.

Aquí estem a l'església de Sant Pere de Viladecavalls


Des que havíem sortit de Navarcles passàvem per pista en bon estat gairebé sempre i els corriols de la zona els vam deixar per un altre dia. Vam trobar moltes cabanes de pedra seca, ara perdudes al mig del bosc i abans refugi dels pagesos




Aquesta ermita també s'ha quedat oblidada enmig del no resS


Som al Mas La Careta, a uns 600 m d'altura i portem uns 25 km. Havíem hagut de pujar fort per arribar-hi i amb l'excusa de la foto amb les muntanyes de Montserrat al fons ens vam aturar una mica


Aquest tram de ruta el coneixia ja que aquesta primavera l'he fet en els dos sentits de marxa. Segueix el Camí català de Sant Jaume de Vic a Manresa i va pujant en direcció a la Serra de L'Estany sempre per bona pista. Pujant, pujant, vam arribar als 800 m, cota en la qual vam deixar el Camí per anar en direcció a Olost.
Després d'uns quants quilòmetres de pujades i baixades, ens vam aturar per menjar una mica al costat d'aquest mas en obres


I aquí tenim el resultat d'una hibridació natural, sense coses de transgenètica, un Pinus carica o un Ficus pinaster, encara no ho sé del tot


Després d'assaborir les figues, ens vam trobar la primera trialera en baixada del dia, ben senyalitzada ja que encara no han tret els cartells. De fet, en vam trobar uns quants, sobretot als corriols, i vam intuir com de ben senyalitzada estaria la cursa




No portàvem massa aigua i ens vam desviar una mica fins Olost, on vam trobar una font que no ha sortit a la foto però que ens va anar molt bé per omplir el bidó. Després de passar pel costat d'Oristà, vam anar pistejant per un terreny que picava cap avall i que ens feia creure que arribaríem d'hora a Navarcles. Teníem temps fins i tot de fer fotos a les oques que esbufegaven al Pino mentre els feia la foto pel damunt del filat




Molts cops anàvem veient ermites a banda i banda de la ruta, potser quan fem La Romànica en Btt (o a peu) ens hi podrem acostar una mica més, diumenge passàvem de llarg




Ui, això s'està fent més llarg que la Selenika, demà acabaré de posar les fotos.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Sacar
\*/


Registrado: 17 Mar 2009
Mensajes: 1855
Ubicación: Llefia

MensajePublicado: Mar 29 Oct, 2013 9:58 am    Asunto: Responder citando



Vaya tres máquinas
_________________
CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR



Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mar 29 Oct, 2013 3:32 pm    Asunto: Responder citando

un Pinus carica o un Ficus pinaster,,,,, per a mi era un PINUS DISASTER!!! però
no pidia ser un PYRUS MALUS(barreja de pera i poma?)
llàstima de la qualitat de les fotos, molt ben fetes però AKETA CAMERA.....
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 29 Oct, 2013 10:18 pm    Asunto: Responder citando

Sí, la pobra ja no va bé. No puc fer servir el zoom (s'apaga), a vegades no es tanca o no s'obre, quan faig la foto es queda negra i l'he de repetir. En fi, que tot té una vida. Què faig, passo amb un mòbil o em compro una màquina barateta?

Espera, que quan acabi la crònica veuràs un Punica pinea o un Pinus granatum, un altre híbrid.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4305
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 31 Oct, 2013 12:32 am    Asunto: Responder citando

Després de molts quilòmetres de pista s'agraïen els petits trams de corriol que trobàvem


Però ràpidament tornàvem a la pista seca, que no era tan de baixada com ens pensàvem. Abans d'arribar al Coll de La Gallinera, on vam aturar-nos per menjar un entrepà, vam haver de passar a peu per un dels trams, ja que a més de la forta pujada hi havia molta pedra i no calia malgastar les forces inútilment. Passada aquesta pujada la ruta seguia pujant i baixant enmig del bosc, passant molt de tant en tant per algun mas com aquest


Potser per la calor o potser per un sobre de carbohidrats que m'havia posat al bidó i que em va fer venir molta sed, el cas és que em vaig quedar pràcticament sense aigua. Normalment bec poc i no tinc aquest problema, però diumenge tot i portar camelbag vaig haver de fer molts quilòmetres pràcticament sec, sort en vaig tenir de la que li vaig "pispar" al Pino, que com tothom sap ni beu ni sua.
Aquí el tenim, menjant-se una magrana amb pell i tot


Després d'uns trams de corriol en pujada que s'havien de fer a peu i que crec eren una mica innecessaris a aquelles alçades de la ruta, vam passar per sobre d'aquest pont tan bonic però tan mal fotografiat




I per algun corriolet ciclable, ara sí


Aquí en Pino va provar d'arreglar una punxada amb cinta americana, però no n'hi va haver prou i finalment va haver de posar una càmera. Pensava que seria molt complicat i brut, però ho va fer tan polidament, amb l'ajut del Juan, que no es va ni perdre una gota de latex


Entre la punxada i la duresa inesperada de la ruta ja vam veure que arribaríem a misses o a partits dits i com que de força tampoc és pot dir que n'estiguéssim sobrats, vam abaixar una mica el ritme i ho vam deixar per perdut.
Havent fet tants quilòmetres, quan vam passar per aquest mas ens va fer la impressió que ja hi havíem estat al matí, però no era veritat: al GPS només hi havia una línia


Després de passar pels defores d'Artés, on no vam trobar aigua, vam tornar a enllaçar amb la pista del Camí de Sant Jaume. Aquí estem a Les Tàpies, ja amb el sol força baix




Encara havíem de trobar algun corriol trencat en pujada, força divertit de fer tot i que potser una mica mal situat en una ruta d'aquestes característiques, el cas és que vam anar fent la viu viu fins que vam tornar a Sant Pere de Viladecavalls, on l'aigua de la font que a l'anada no havíem ni mirat ens va anar molt bé per omplir els bidons i refrescar-nos una mica.


El cel era ben maco, tot i que no es veu massa bé potser us en podeu fer una idea, sempre que sigueu imaginatius




I aquí el detall naïf del dia. No sé què és, potser algú m'ho podrà dir


I després d'un bonic tram al costat de la riera


i de fer uns quants quilòmetres més dels previstos


vam arribar a Navarcles, on ens vam asseure per fer un beure abans d'anar cap a casa ben portats pel Pino, que condueix amb guants de seda, i escoltant els gols i els penaltys a la ràdio.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3, 4  Siguiente
Página 3 de 4

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group