Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Pere que diu el Digi que no se que del Montseny
Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca.
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Mie 12 Mar, 2014 8:49 am    Asunto: Responder citando

Pere, com diu el linneo, has d'anar amb el Bétulo ya, no estàs verd per fer-ho.

Quant al manillar, el 90% dels ciclistes que no competeixen haurien de portar-lo pla, si t'hi fixes
veuràs que gaire bé ningú s'agafa a baix i frenar amb les mans a les manetes
no és una bona opció si es va ràpid.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Mie 12 Mar, 2014 1:46 pm    Asunto: Responder citando

Pere hi ha un motiu perquò els matats portem, també, manillar de dos alçades: El maleit vent. Si no vas en bici gairebe no es nota, però el vent forma part del microclima del maresme. Tenim sort perque tenim uns hiverns magnifics pel aire lliure, però vent en tenim gairbé sempre i amb la de carretera emprenya, com a poc, el doble.

Encara que siguis dels que no s'ajup gaire, en un dia de vent fort, o si vas en grup, es roda ràpid (la definició de rapid es personal, per mi anar a més de 37 ja es anar rapid) i et toca passar davant, ja veras com si que t'hi agafas.

Et recomanaria una mica de paciencia, el que passa es que fa molt que no vas en bici de carretera i ja no hi estas acostumat. Jo optaria per pujar el manillar que portes el màxim que t'ho permeti i anar baixant de mig en mig centimetre a mesura que t'adaptis. No cal tampoc acabar en una posició de competició, però t'aseguro que tenir una posició baixa en un dia de vet es una cosa que s'agraeix i molt.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Mie 12 Mar, 2014 1:49 pm    Asunto: Responder citando

Un altre aspecte es que el manillar pla acostuma a ser mes ample i això rodant amb més gent significa tenir que separar-se més dels altres per passar i apropar-nos mes als nostres ben volguts amics els cotxes.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mie 12 Mar, 2014 3:21 pm    Asunto: Responder citando

pujaremcomamics escribió:
Pere hi ha un motiu perquò els matats portem, també, manillar de dos alçades: El maleit vent. Si no vas en bici gairebe no es nota, però el vent forma part del microclima del maresme. Tenim sort perque tenim uns hiverns magnifics pel aire lliure, però vent en tenim gairbé sempre i amb la de carretera emprenya, com a poc, el doble.

Encara que siguis dels que no s'ajup gaire, en un dia de vent fort, o si vas en grup, es roda ràpid (la definició de rapid es personal, per mi anar a més de 37 ja es anar rapid) i et toca passar davant, ja veras com si que t'hi agafas.

Et recomanaria una mica de paciencia, el que passa es que fa molt que no vas en bici de carretera i ja no hi estas acostumat. Jo optaria per pujar el manillar que portes el màxim que t'ho permeti i anar baixant de mig en mig centimetre a mesura que t'adaptis. No cal tampoc acabar en una posició de competició, però t'aseguro que tenir una posició baixa en un dia de vet es una cosa que s'agraeix i molt.


I per a mi 37 és la franja on comença la febra del saturday night,,, veig que el Manolito també ho veu
com jo,,, molta mes comoditat amb manillar pla, però els que et vegin li diran que és un dominguero.
Pere el pujarem et parla, imagino jo, de la N-2,oins??? un lloc que a mi no m'agrada massa.
Ara va de consells, no surtis mai a la hora dels Manolitos,, molt jovent torna cap a casa i van tocats,, peligro-peligro
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Mie 12 Mar, 2014 4:27 pm    Asunto: Responder citando

El tema de la aerodinàmica no és tant senzill, estic d'acord amb el Puja en el cas d'un ciclista
en forma, atlètic i amb una flexibilitat extraordinària.

Si us agafeu a baix del manillar, la superficie que oferiu al vent només serà inferior en el
cas de que els braços estiguin en angle recte, aquesta posició només la pot mantenir un ciclista
amb les qualitats que esmentat -potser un 5-10%-

Contrariament al que penseu, amb les mans a la creueta o amb un manillar pla i amb els braços
flexionats fins a l'angle recte oferireu menys resistència al vent que amb els braços a baix i estirats,
que és com els porten la majoria.

Veureu que ara s'han inventat manillars anomenats 'compac' justament per satisfer als que volen una estètica
de carreres, però no hi arriben...

Justament acabo de fer-me les proves per veure si 'encara' puc anar de veritat amb la geometria de carreres,
bé, us asseguro que quan no pugui posaré manillar pla.

No fa massa no hi havia material de qualitat com manetes i polsadors però ara ja tenim ultegra per 'flat bar',
endevineu per què?

I per acabar, em sembla més còmic veure un ciclista amb una màquina de carreres i 30 anelles a la pipa de direcció
que un amb un manillar pla.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 13 Mar, 2014 12:58 am    Asunto: Responder citando

Ultegra per flat bar?
Manillars compac?

Ja m' agradaria poder anar a 37, ja.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Jue 13 Mar, 2014 8:17 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Ultegra per flat bar?
Manillars compac?

Ja m' agradaria poder anar a 37, ja.


Dins d'un pilot pel pla amb vent a favor s'hi va amb facilitat.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
SONIC
***


Registrado: 06 Abr 2006
Mensajes: 536

MensajePublicado: Vie 14 Mar, 2014 8:37 pm    Asunto: Sabios consejos Responder citando

Sabios consejos de los amigos Puja y Manolito.

No hace mucho que salgo con flaca, al principio me sentía inseguro
cuando me cogía en la parte baja del manillar, incluso la dirección era inestable, me movía hacia los lados. A base de horas de practica ya comienzo ha acostumbrarme.
A este respecto tengo una duda: ¿cuando tienes las manos abajo, cuantos dedos se utilizan para frenar, uno o dos?.

Tras leer lo que ha indicado Manolito lo he probado y estoy de acuerdo. La posición arriba y flexionado es más aerodinámica que la de abajo y brazos estirados.

Otra curiosidad. He visto imágenes del manillar "compact", y no aprecio diferencia alguna a los típicos de carretera.

A ver si un día coincidimos por esas carreteras y me ofrecéis mas sabios consejos

Un abrazo,


Sonic.
_________________
No te haces viejo y dejar de pedalear.
Cuando dejas de pedalear te haces viejo.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 14 Mar, 2014 9:31 pm    Asunto: Responder citando

Sonic escribió:
A base de horas de practica
Hi vas molt, Sonic? T'has enganxat?
Cita:
¿cuando tienes las manos abajo, cuantos dedos se utilizan para frenar, uno o dos?
Jo crec que es frena amb quatre... sinó no s'atura Wink
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
SONIC
***


Registrado: 06 Abr 2006
Mensajes: 536

MensajePublicado: Vie 14 Mar, 2014 11:26 pm    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Sonic escribió:
A base de horas de practica
Hi vas molt, Sonic? T'has enganxat?
Cita:
¿cuando tienes las manos abajo, cuantos dedos se utilizan para frenar, uno o dos?
Jo crec que es frena amb quatre... sinó no s'atura Wink


Hola Pere, "com va tot".

A tu pregunta te aclaro que no salgo mucho, aunque no es por ganas.

Un abrazo,

Sonic.
_________________
No te haces viejo y dejar de pedalear.
Cuando dejas de pedalear te haces viejo.


Ultima edición por SONIC el Sab 15 Mar, 2014 1:23 am, editado 1 vez
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Vie 14 Mar, 2014 11:42 pm    Asunto: Re: Sabios consejos Responder citando

SONIC escribió:
Sabios consejos de los amigos Puja y Manolito.

No hace mucho que salgo con flaca, al principio me sentía inseguro
cuando me cogía en la parte baja del manillar, incluso la dirección era inestable, me movía hacia los lados. A base de horas de practica ya comienzo ha acostumbrarme.
A este respecto tengo una duda: ¿cuando tienes las manos abajo, cuantos dedos se utilizan para frenar, uno o dos?.

Tras leer lo que ha indicado Manolito lo he probado y estoy de acuerdo. La posición arriba y flexionado es más aerodinámica que la de abajo y brazos estirados.

Otra curiosidad. He visto imágenes del manillar "compact", y no aprecio diferencia alguna a los típicos de carretera.

A ver si un día coincidimos por esas carreteras y me ofrecéis mas sabios consejos

Un abrazo,


Sonic.



Yo uso dos. Si quieres mañana toca Montseny. No se si subiremos, Collsacreu, Coll de n'Orri, Coll del Ravell i Collformic por detras. O bien Collsacreu, Santa Fê ( o Campins. Las costas, Santa Fè {Sin Turó}) i Collformic por detras. A las 9:30 frente a la estació de Montgat Nort.
En cuanto a la flexión de los brazos estando en el piso de abajo: Ir estirado es incomodo directamente. Ir a 90º para mozalbetes. Estre esos dos extremos hay una amplia gama de grises. Ahí vivo yo.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
SONIC
***


Registrado: 06 Abr 2006
Mensajes: 536

MensajePublicado: Sab 15 Mar, 2014 1:30 am    Asunto: Re: Sabios consejos Responder citando

pujaremcomamics escribió:
SONIC escribió:
Sabios consejos de los amigos Puja y Manolito.

No hace mucho que salgo con flaca, al principio me sentía inseguro
cuando me cogía en la parte baja del manillar, incluso la dirección era inestable, me movía hacia los lados. A base de horas de practica ya comienzo ha acostumbrarme.
A este respecto tengo una duda: ¿cuando tienes las manos abajo, cuantos dedos se utilizan para frenar, uno o dos?.

Tras leer lo que ha indicado Manolito lo he probado y estoy de acuerdo. La posición arriba y flexionado es más aerodinámica que la de abajo y brazos estirados.

Otra curiosidad. He visto imágenes del manillar "compact", y no aprecio diferencia alguna a los típicos de carretera.

A ver si un día coincidimos por esas carreteras y me ofrecéis mas sabios consejos

Un abrazo,


Sonic.



Yo uso dos. Si quieres mañana toca Montseny. No se si subiremos, Collsacreu, Coll de n'Orri, Coll del Ravell i Collformic por detras. O bien Collsacreu, Santa Fê ( o Campins. Las costas, Santa Fè {Sin Turó}) i Collformic por detras. A las 9:30 frente a la estació de Montgat Nort.
En cuanto a la flexión de los brazos estando en el piso de abajo: Ir estirado es incomodo directamente. Ir a 90º para mozalbetes. Estre esos dos extremos hay una amplia gama de grises. Ahí vivo yo.



Gracias Puja. Mañana no es posible, pero si me gustaría acompañaros en otra ocasión.

Un abrazo,

Sonic.
_________________
No te haces viejo y dejar de pedalear.
Cuando dejas de pedalear te haces viejo.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Sab 15 Mar, 2014 9:50 am    Asunto: Responder citando

stiaputa
això sembla un Casal

que quan quedem per anar a fer una volta pel Montseny.
Proposeu dates please

sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 15 Mar, 2014 3:32 pm    Asunto: Responder citando

Avui millor que dissabte passat. Més còmode (el clatell
Digi escribió:
Podemos hacer una salida por el Montseny algún Domingo de Mayo (4 - 11 - 1Cool yo el 25 no puedo

En principio saldríamos de Sant Celoni y subiríamos hacia Santa Fe del Montseny - Viladrau - Seva y volveremos a subir por el brull

Salen unos 83km y 1900 d.a
Al maig no treballo cap cap de setmana. Em van bé tots els dies.

Avui m'he trobat millor que dissabte passat, cosa natural per altra banda. He pujat al Seminari on hi havia en Xavi5, hem baixat junts per anar al Mas Ram i després al Tanatori, on ens hem acomiadat.
He seguit cap a Can Ruti i he pujat per la carretera de Montcada.
Com que em trobava bé, he baixat fins la carretera de La Roca i he tornat a pujar.
Creia que pujava molt bé fins que m'ha passat un noi que se m'ha emportat la perruca i tot Rolling Eyes .
He seguit al meu ritme (ja et caçaré un altre dia Cool ) i he tornat a pujar a Can Ruti per tornar a la carretera de la Conreria.
Ja amb massa cotxes pel meu gust, he baixat fins Sant Fost i he tornat pel mateix lloc. Aquí també m'han passat dos ciclistes a una velocitat que ha servit per fer-me tocar de peus a terra, just també en un moment en què creia que pujava molt bé.
Per aprofitar el temps, en flaca en sobra més que en BTT, m'he atansat al Mono de la platja i he tornat a pujar a Tiana per on ho vaig fer l'altre dia. Potser perquè portava només la meitat de km no m'ha semblat tan complicat i he arribat més content a casa.

O sigui que m'haureu d'esperar però no tant com em pensava.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Sab 15 Mar, 2014 4:02 pm    Asunto: Responder citando

Ostres Pere, et felicito, tan sols tan tret les enganxines 3 flaquers,,, segurament
a mi mai m'ha passat això, de la dotzena no baixo.
Xevi5,,, la leñe que te dieron, peazo de ................... Twisted Evil
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca. Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3  Siguiente
Página 2 de 3

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group