Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Maratón de los Monegros
Ir a página Anterior  1, 2, 3
 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Lun 28 Abr, 2014 10:29 am    Asunto: Responder citando

linneo49 escribió:
Jo dec ser una "rara avis", no m'importa el temps ni la classificació, busco sensacions.



Això no t'ho creus ni tú mateix. Si poguessis fer 4 hores ja ho veuriem.
Fixa't que fins i tot l'humil Pino ho ha publicat (si no, ja ho faig jo que sóc el seu descubridor), és normal, jo també ho faria,
la vanitat ens pot.

AH! amb la bici de 26 vaig fer almenys mitja hora menys, potser és més important el genet que el cavall no?
Per cert amic, gaire bé em 'pilles' i em passes per sobre Smile
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
anzony
*


Registrado: 18 Oct 2012
Mensajes: 103
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Lun 28 Abr, 2014 11:23 am    Asunto: Responder citando

Felicitats a tots 3. Lo de Pino és estratosferic. Manel, llastima lo de les rampes...

Jo estic bastant d'acord amb el que diu el Manel. Jo no pensava ni mirar temps ni mitjes ni hosties, perque prou tenia pensant si la podira fer...pero al final vaig acabar-la i millor del que esperava. Temps total: 6:36h. No és cap record, pero per a mi, que era la meva primera participació donada les meves condicions físiques, és prou digne. El que passa és que no sé si és el temps total o el net qui marca si fas plata o bronze. Temps net: 6:28 (amb aquest temps estaria en plata pero per poc). Embarassed

Per cert, deixo un enllaç d'unes primeres fotos que he trobat. Aquí surt el Pino en plena batalla contra el temps:

Fotos Monegros 2014
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Lun 28 Abr, 2014 6:59 pm    Asunto: Responder citando

Enhorabuena a todos!!!
No os peleeis por los tiempos. Lo importante es haberla disfrutado, ya sea por haber hecho un buen tiempo, o por haber acabado con buenas sensaciones. Cada uno lo disfruta a su manera, que es de lo que se trata. Wink
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Lun 28 Abr, 2014 7:18 pm    Asunto: Responder citando

martin escribió:
Enhorabuena a todos!!!
No os peleeis por los tiempos. Lo importante es haberla disfrutado, ya sea por haber hecho un buen tiempo, o por haber acabado con buenas sensaciones. Cada uno lo disfruta a su manera, que es de lo que se trata. Wink


¿Dónde está la pelea? que voy, con lo que me gustan a mi las peleas... puto Pino.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
DROPE
*


Registrado: 23 Abr 2006
Mensajes: 233

MensajePublicado: Lun 28 Abr, 2014 7:28 pm    Asunto: Responder citando

Vaya tela 29 de media!! no me sale eso a mi ni con la flaca con el aire a favor
Por cierto por lo que veo habeis encontrado patrocinador de la Monbike vaya lujo
saludos
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Lun 28 Abr, 2014 10:34 pm    Asunto: Responder citando

linneo49 escribió:
Jo dec ser una "rara avis", no m'importa el temps ni la classificació, busco sensacions.

Per cert, vaig fer 5h 9min. Cool


Molt be Jesús, tal i com diu Marti, cada un gaudeix la marxa a la seva manera. Jo trobo que aquesta marxa esta mes enfocada a la velocitat i procuro adaptarme al que veig. Altres van en grups i fent fotos, a altres que arriben de molt lluny, les hi fa il.lusio simplement ser-hi allá,..... es perfecte!!!


Manolito escribió:

Això no t'ho creus ni tú mateix. Si poguessis fer 4 hores ja ho veuriem.
Fixa't que fins i tot l'humil Pino ho ha publicat (si no, ja ho faig jo que sóc el seu descubridor), és normal, jo també ho faria,
la vanitat ens pot.


En aixó no estic d'acord amb tu Manel. Al Jesús mai li ha agradat la competitivitat i no tinguis dubte que ell podría fer molt millor temps si s'ho proposés, pero ni l'interesa ni l'interesará mai. No a tothom li pot la vanitat. Per aixó també m'agrada molt sortir de rutes amb ell, i amb el Pere, i amb el Jordi, i amb tants de vosaltres, perque puc gaudir de recorreguts d'una altre manera diferent de la competitivitat.

Arrow

Per cert Manel, t'has fixat que ja estem a punt de entrar al TOP 10 en el ranking de missatges del foro de BTTBadalona??? A mes, ¡¡¡ estas davant meu !!! ........ Es una broma competitiva !!!!

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
pujaremcomamics
**


Registrado: 14 Dic 2006
Mensajes: 461
Ubicación: Tiana

MensajePublicado: Mar 29 Abr, 2014 8:45 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Quines bicis més brutes.


Mande?











Em vaig quedar amb una sensació ambivalent.
Començar, va començar força ve. Esmorzar anticiclista a les 11.





Jo soc d'aquells que quan toca estar bé, rarament no ho estic. Així que em despreocupo del temps, però una mica l'hi de donar la raó a en Manolito. Si cregues que ho puc fer bé no me'n despreocuparia...

El cas es que no esperant res em vaig posar al calaix 20 minuts abans de la sortida. No sé, parlo per parlar, però darrere tant pot ser que en quedessin més 300 que 500. Vaig trigat 15 minuts en arribar a la sortida i a partir d'allà caminant fins sortir del poble, després un munt d'aturades a pas de tortuga, o caminant pels bassals, amples, però poc fondos, d'aquells que es passen perfectament pel mig. Després la cosa millorava. però les aturades eren sobtades i freqüents. La última que recordo era ja el km. 27. En aquesta part n'estava ja una mica fart, a ningú li agrada anar tant emboçat, però el que era pitjor es que, no sé si el esmorzar hi tenia res a veure, o no, però penso repetir-lo, es que em trobava amb bones cames. Em vaig haver de contenir bastant per no començar a avançar a la brava, que es el que feien els xavals, però si ho fa un iaio es molt pitjor, imagina que fas caure a algú i es fa mal. No pot ser.
Vaig anar tirant i vaig parar un moment al 2n avituallament que devia ser cap el km. 60 i vaig trigar 3h 11´. A partir d'allà. hi havia gent, però no emboços. Els 55km restants els vaig fer amb 2h i 5´. Amb molt bones sensacions i anat més ràpid del que pensava que podia.
El temps total va ser de 5h. 16'. Però amb la desagradable sensació de que si no arriba a ser per la primera part hauria pogut fer or amb facilitat.

No sé si tornaré, o no. Massa gent. Però si ho faig no serà per veure el passatge i fer fotos. No suporto la idea d'estar fent cua dues hores per agafar lloc de sortida. Però si es que hi torno (que si ho faig aleshores tindre un dia horrorós, segur) ho faré.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Juan Ferrera
-


Registrado: 10 Dic 2012
Mensajes: 60
Ubicación: Vilanova del Valles

MensajePublicado: Mar 29 Abr, 2014 10:20 am    Asunto: Responder citando

Buenos dias compañeros de Btt Badalona.....una vez recuperado el aliento , paso a contaros mi experiencia....La carrera ya la conoceis todos, mucha gente y en esta ocasion mucho polvo,...al final 5,03h,...pero sobretodo me hizo mucha ilusion poder saludar al amigo Pino y a Manolito (buena gente)....mi hijo David, salió en la corta y lo pasó bastante mal.....y eso que estrenó una 29.
Ultimamente no puedo entrenar demasiado, sobretodo por un problema de salud que tiene mi mujer ( tal como alguno de vosotros sabéis)...de todas formas espero que pronto podemos coincidir en alguna salida.

Un cordial saludo Juan f.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Mar 29 Abr, 2014 3:11 pm    Asunto: Responder citando

Pino escribió:
linneo49 escribió:
Jo dec ser una "rara avis", no m'importa el temps ni la classificació, busco sensacions.

Per cert, vaig fer 5h 9min. Cool


Molt be Jesús, tal i com diu Marti, cada un gaudeix la marxa a la seva manera. Jo trobo que aquesta marxa esta mes enfocada a la velocitat i procuro adaptarme al que veig. Altres van en grups i fent fotos, a altres que arriben de molt lluny, les hi fa il.lusio simplement ser-hi allá,..... es perfecte!!!


Manolito escribió:

Això no t'ho creus ni tú mateix. Si poguessis fer 4 hores ja ho veuriem.
Fixa't que fins i tot l'humil Pino ho ha publicat (si no, ja ho faig jo que sóc el seu descubridor), és normal, jo també ho faria,
la vanitat ens pot.


En aixó no estic d'acord amb tu Manel. Al Jesús mai li ha agradat la competitivitat i no tinguis dubte que ell podría fer molt millor temps si s'ho proposés, pero ni l'interesa ni l'interesará mai. No a tothom li pot la vanitat. Per aixó també m'agrada molt sortir de rutes amb ell, i amb el Pere, i amb el Jordi, i amb tants de vosaltres, perque puc gaudir de recorreguts d'una altre manera diferent de la competitivitat.

Arrow

Per cert Manel, t'has fixat que ja estem a punt de entrar al TOP 10 en el ranking de missatges del foro de BTTBadalona??? A mes, ¡¡¡ estas davant meu !!! ........ Es una broma competitiva !!!!

Wink


Nada de nada, no estoy de acuerdo en nada, además desde que me ganas aún me caes más mal. Ya no te pido más créditos.
Una brazo Juan Ferrera.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Mar 29 Abr, 2014 10:45 pm    Asunto: Responder citando


_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4300
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 30 Abr, 2014 9:24 pm    Asunto: Responder citando

Estratosfèric, ho sabia.
Tots heu estat impressionants: SUPERMEGAMAXIPINO, Manoleitor, Juan, Jesús, Jordi, Anzony, David... cadascú fent-ho el millor possible, segur.

Juan, sort que no pots entrenar massa. Records al David i ànims. A veure si ens veiem un dia per parlar de tot.

Posats a discutir, jo em vull discutir (no barallar-me, amb això del judo en sortiria malparat) amb tu, Manolito. Has posat:
Cita:
Fixa't que fins i tot l'humil Pino ho ha publicat (si no, ja ho faig jo que sóc el seu descubridor)
No hi estic gens d'acord. Jo el vaig descobrir abans Wink . Feia poc que sortia amb nosaltres i en una pujada de la Cabrilenca em va posar a 170. Jo estava molt fi, no com ara, i no volia que em passés un nou... i ens vam saltar el corriol i tot de tan encegats que estàvem pujant. Allà vaig saber que teníem un pura-sang al grup. A tu et vaig veure venir més tard, en una volta al Vallès by Silvester, encara no sorties amb nosaltres el dia de la Cabrilenca

I estic amb el Pino quan parla d'en Jesús, un dels que sempre es queda al darrere ajudant tothom sense que es noti que ho fa quan podria estar al davant barallant-se amb els primers.

Jordi, jo vull esmorzar com tu i després fer el tempàs que has fet. I amb retencions!. Estaràs perfecte als Alps, tinc una mica d'enveja, la veritat.

En fi, quina por que feu!
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Ir a página Anterior  1, 2, 3
Página 3 de 3

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group