Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

els 6 ports

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca.
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
JFR
\*/


Registrado: 30 Mar 2006
Mensajes: 1878
Ubicación: aprop de mar

MensajePublicado: Jue 03 Sep, 2015 6:19 pm    Asunto: els 6 ports Responder citando

Aquet disapte a las 7,30 surtire ha fe el 6 ports
Collsacreu , Can dordoy , El Collet, Orrius
La Confería y La Vallensana
Esteu tots invitats Rolling Eyes Rolling Eyes
_________________
compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Jue 03 Sep, 2015 9:06 pm    Asunto: Responder citando

On quedem?
7:15?
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
JFR
\*/


Registrado: 30 Mar 2006
Mensajes: 1878
Ubicación: aprop de mar

MensajePublicado: Vie 04 Sep, 2015 10:22 am    Asunto: Responder citando

si començen per la vallensana quedem a la plaza on sempre a las 7,15 encara es fosc
yo al wasap vaig pusa a las 7,30 no creec que vingui ningu
_________________
compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
JFR
\*/


Registrado: 30 Mar 2006
Mensajes: 1878
Ubicación: aprop de mar

MensajePublicado: Vie 04 Sep, 2015 10:34 am    Asunto: Responder citando

La ruta podria se Vallensana Carretera la Roca puja el Collsacreu per Sant Celoni baixa hasta el pullastre na a busca el Parpers despues puixa
per Orrius anar per Nll fins a Masnou puixa el Coll de Cera y per la Conreria fins a casa
no se si ens donara temps
que et sembla
_________________
compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 04 Sep, 2015 2:27 pm    Asunto: Responder citando

Em sembla bé.
Podem fer això o anar pujant els colls i tornar per NII si fem tard.
A les 7:30 doncs

Si vols fer primer Collsacreu i anar pujant colls també em va bé. Quan ho vaig fer sigui per la pluja o per l'hora vaig trobar poc transit. I si estem cansats o fem tard podem deixar la Vallensana o la Conreria per un altre dia.
A mi em va agradar molt i no m'importa repetir. Si fem aquesta quedem al semàfor de la NII, si no a mi em va millor als Bombers i així ja pugem la Vallensana.

Espero que no plogui.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
JFR
\*/


Registrado: 30 Mar 2006
Mensajes: 1878
Ubicación: aprop de mar

MensajePublicado: Vie 04 Sep, 2015 8:00 pm    Asunto: Responder citando

el pera 7,30 cruilla de tiana
els atras 7,15 pep ventura
_________________
compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Vie 04 Sep, 2015 9:10 pm    Asunto: Responder citando

ok
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 08 Sep, 2015 12:23 am    Asunto: Responder citando

Bona sortida, bon temps, bona companyia i l'alegria de trobar-nos a l'Albert 2 Razz , que feia gana abans d'anar a la Festa Major de Santako.
Al semàfor de la NII ens fam fer una foto d'inici, d'esquerra a dreta José Miguel, Andrés i JFR:


Es tractava d'anar rodant tranquil·lament per la NII fins Arenys i allà pujar a Collsacreu, però la carn és dèbil i ens vam passar una mica de rosca i això en una sortida amb força desnivell i km com la que volíem fer no és el més adequat, però som com nens.
L'Andrés i en JM al trencant del Pollastre ens van deixar i van tornar cap a casa, en JFR i jo vam anar tirant amunt, ara ja més calmats, però de Sant Celoni a la sortida de Llinars on havíem de deixar la carretera de Granollers, també vam anar molt ràpid: ens vam afegir a un parell de rodadors de Llavaneres i vam anar per sobre de les nostres possibilitats i encara ens quedaven 6 pujades, la de Can Bordoi la primera. La vam anar fent amb tranquil·litat, la veritat és que no és massa exigent, només la primera rampa és una mica forta però després arribes a dalt gairebé sense adonar-te'n.
La baixada ens va portar al trencall del Collet, que tampoc és res de l'altre món i d'aquí vam baixar i enllaçar amb la carretera de la Roca a Parpers. Aquí la pujada és una mica més llarga, però com que ens vam trobar amb l'Albert i van fer-la petar, se'ns va passar també força bé.
Després de la baixadeta corresponent, ens vam atansar als Quatre Rellotges i vam fer la pujada d'Òrrius, que és força exigent. Ja portàvem uns 80 km i teníem previst aturar-nos al poble per menjar, així que ens vam separar de l'Albert que tenia una mica de pressa per anar a la Festa Major del seu poble, Santako. Llàstima perquè per un dia que coincidim ho fem molt poca estona, però a això ja hi posarem remei.
Per esmorzar vam anar al bar del centre del poble, un lloc on l'últim cop que hi havíem anat no ens van tractar massa bé, però dissabte va ser diferent; atenent-nos hi havia una parella més jove i molt més agradable i no gaire interessada: al noi li vaig haver de dir dos cops que em cobrés tres Caca-Coles en comptes de dues. O sigui, totalment recomanable i gens car. Aquí tenim a un dels Carpantes:


Amb els dipòsits plens vam tornar a pujar, ens quedava la part final del port, potser la més dura, però entre el descans i la calma amb que la vam pujar no hi va haver cap problema. El descens ens va portar a La Roca i de La Roca vam anar per pla fins Vilanova, on vam pujar pel Coll de Cera. Aquí ja feia una mica de calor, com es pot veure a la foto:


Bé, en realitat no es veu gaire, ja he après que les selfies es fan amb el braç més estirat i que amb la pantalla horitzontal potser surten les cares millor Embarassed

Del Coll de Cera vam anar a Alella i El Masnou i per la N II vam anar al punt de partida, el semàfor de Montgat-BDN. Allà vam decidir pujar La Conreria i quan érem a Montgat vam trobar-nos amb l'Albert Saludes, un senyor que em porta 11 anys i que en fa dos d'anys va fer la Quebrantahuesos en 7:03. Una enciclopèdia amb rodes que coneix tothom i a qui tothom coneix. Em va donar records per al Manolito i per al Pino, que volten per aquest fòrum.

Un cop a dalt de La Conreria, ben contents i ben descomptats (eren set i no sis), ens vam fer l'última foto:


Al JFR se li passava l'arròs i va decidir baixar cap a BDN, a mi no se'm passava (tenia mongeta de l'hort amb patata, boníssim) i com que fa dos dissabtes vaig haver-ho de deixar sense fer la Vallensana, aquest cop hi vaig tirar.
Un cop a Sant Fost vaig tenir l'esperança de trobar algun ciclista a qui enganxar-me per fer més via amb el vent de cara que sempre fa en aquestes hores, però només els vaig veure en sentit contrari, així que em vaig cansar i la part final de la Vallensana se'm va fer una mica llarga, però com que estava content per la sortida ho vaig suportar força bé.

I dels bombers vaig tirar cap a casa, on m'esperava el dinar.... i un pot de pintura enorme: feia molts anys que no pintàvem i algun dia (o setmana) s'havia de fer.

La sortida en aquest sentit antihorari és molt maca, l'he fet dos cops seguits i no me n'he cansat, la repetiria sense dubtar, però em sembla que en sentit horari i passant de tornada pel Pollastre per evitar una mica de N II encara n'ha de ser més, així que ja ho sabeu: si la voleu fer només cal que ho digueu i quadrarem agendes Rolling Eyes
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mie 09 Sep, 2015 5:38 pm    Asunto: Responder citando

Pere, em crec el que dius,, això d'agafar roda, sempre passa el mateix tots van en sentit contrari,,,,, es tracta
d'anar a poc a poc esperant que algun pringadet vagi ràpit, esprinta una micona que l'atrapes, llavors li dius que vols xupar roda,,, toy petao,,, i ja veuràs Razz Razz Embarassed Embarassed
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca. Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group