Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Ruta de la Guineu

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4298
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 08 Mar, 2016 4:57 pm    Asunto: Ruta de la Guineu Responder citando

Convidat pel Xus i amb un track d'en Joan ( http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4325403 ) em vaig encaminar cap a Castellgalí per fer aquesta ruta corriolera. No tenia bici, però en Xus em va tornar a deixar la seva magnífica Ibys i així la vaig poder fer. I, un cop feta, he de dir que el favor que em va fer en Xus va ser molt gran, ja que la ruta és preciosa.

La primera part és una mica pistera, amb alguna pujadeta i molt bones vistes de Montserrat, que diumenge es va deixar veure com mai. Aquí estem a la Passarel·la Castellgalí, amb el top model Silvesterbike






I el no menys top de tops Scott


Això és una papallona que es va fer amiga d'en Xus i no el va deixar en tot el dia. Com està la papallona, Xus?


Vam tenir temps d'esmorzar i fins i tot de fer una petita becaina






I ràpidament vam tornar als corriols


Aquesta és la Ibys que vaig poder portar


I aquesta és la Intense de l'Scott


Foto feta uns segons abans de caure en un forat de la pista. La zona està plena de les típiques barraques de pedra seca que avui dia ningú sabria fer


També hi havia corriolets de pujada








En Xavi és un crack, passa per llocs impossibles com aquest (tot i que no es vegi era molt complicat) amb una facilitat que et deixa parat


Una zona on cal estar atent al GPS ja que els corriols pugen, baixen, giren, es troben uns amb els altres i ens podria passar el mateix que a l'Ikea, podríem estar donant voltes dies i dies seguits sense trobar la sortida. Això sí, passant-nos-ho molt millor que a l'Ikea


El Mas Vilomara, que ha donat nom al poble de Pont de Vilomara, segons em va explicar en Xus


Silvesterbike en acció, i amb la semiflaka!




Alguns diuen que vaig passar per sota, altres diuen que no. Jo no ho recordo, crec que em vaig donar un cop al cap


Un instant contemplatiu


I el jaç de la guineueta...o del conillet


Aquí s'acaba una pujadeta de les que et renoven tot l'aire de tots els alvèols






I la foto de grup no cal dir que va dedicada al Btv


Una miqueta de neu


No podia faltar una silvestrada que, tot i que sembli impossible, va sortir perfecta i ens va permetre corriolejar una mica més abans de baixar a Castellgalí


I passar per aquest vèrtex geodèsic


Uns marges tallats d'antics camps de conreu ens van fer arribar amb un gran somriure al parking


I això és tot. Gràcies Totof pel track!
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
martin
***


Registrado: 20 Mar 2010
Mensajes: 761
Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)

MensajePublicado: Mar 08 Mar, 2016 6:38 pm    Asunto: Responder citando

No se como os lo montais para siempre hacer salidas aburridas... Shocked Wink
_________________
Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Mie 09 Mar, 2016 12:09 am    Asunto: Responder citando

Chulisima salida campeones!!!!

Me alegro que la disfrutarais. Tiene muy buena pinta por tus comentarios.

Arrow
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
SCOTT
****


Registrado: 10 Ene 2007
Mensajes: 1374

MensajePublicado: Mie 09 Mar, 2016 4:59 pm    Asunto: Responder citando

Molt xula la ruta! Ens ho vam passar molt bé.
Gràcies Pere pels super comentaris.
_________________
Fins aviat!! Wink
SCOTT
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mie 09 Mar, 2016 8:16 pm    Asunto: Responder citando

suposo que amb una micona d'humitat seria millor,, ja no recordava "aketes" cròniques,,, estic fent
una colecta per comprar una burra pel Pere,, cada dia em poso a la rambla, de moment ja tinc deu rals, Razz Twisted Evil
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4298
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 09 Mar, 2016 11:25 pm    Asunto: Responder citando

Doncs tot i que no es vegi hi havia trams humits, es veu que aquests dies hi ha plogut una mica. El terreny estava perfecte i la Ibys es va comportar molt bé.

Quan tinguis la bici l'estrenem junts, però espero que la meva estigui arreglada demà.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group