Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Tiana-Dosrius per corriols (2) 19-03-2016

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Lun 21 Mar, 2016 11:15 pm    Asunto: Tiana-Dosrius per corriols (2) 19-03-2016 Responder citando

En la ruta de dissabte passat vaig passar casualment per algun tram de la Burriac Bike, que estaven marcant ja que es corria diumenge. Els trams em van agradar força; l'endemà vaig preguntar a uns amics que l'havien fet i em van comentar que estava molt bé, que tenia molts corriols. Vaig decidir fer-la ahir, enllaçant també per corriols des de Tiana.
Finalment només la vaig fer en part, ja que la pluja em va fer anar de corcoll i ho vaig deixar per un altre dia. Tot i això em va sortir una bona ruta, molt corriolera i amb força duresa, tot i que els punts on s'ha de caminar són pocs. Això sí, a qui no li agradi pujar per corriols, que no la faci.
Com que em vaig llevar una mica mandrós, vaig passar pel Camí de Baix per anar a Alella, que és la via més fàcil. Així la ruta començava on havia acabat la setmana passada, amb la Creu de Terme


i l'església presidint-ho tot


Vaig pujar a la pista carenera pel corriol de la Coma Clara, que és força costerut però totalment ciclable, excepte en un punt que em fa por. Aviadet vaig deixar la pista per passar pel corriol de la Hípica i tornar al Coll de Clau, on vaig tirar cap els extraterrestres pujant per corriol on s'ha de caminar en dos o tres llocs


Però val la pena per veure les pedres-dofí-morsa






i, naturalment, la Pedra Extraterrestre procedent de l'espai sideral on aviat, espero, estiguem vagant


El munt de troncs de la setmana passada ha quedat reduït a un munt de serradures, fumejant una mica i desprenent una boníssima olor a resina


Això és el que queda dels troncs


Vaig deixar la pista per fer el Vietnam 1, via font de Can Gurguí


I veure algun animaló passant fred, a part d'un servidor


La séquia encara aguanta


El Restaurant Sant Salvador


Amb la vinya ben preparada




La Creu de Can Boquet


El punt d'informació i d'aigua a l'estiu


Amb les palmeres que encara resisteixen, al darrere


No sé perquè les fotos redreçades al Windows queden tortes a l'Imageshack. En fi, com que m'agraden molt els xiprers i no en tinc cap altra i a més això s'ho llegeix poca gent, ho poso tort i tot.


El xiprer és un arbre de benvinguda, per això es posa als cementiris, que són el punt de partida cap al cel en alguns casos. Aquí tenim les tombes


Aquest és el Dolmen, la bici és el ferro de color poligoner del davant


A Ca l'Arcís vaig deixar la pista per pujar en direcció Mútua Cabrilenca, on no vaig arribar ja que vaig baixar pel corriol de Can Blanc, que aquí s'acaba al davant del mas


Fent un tramet de pista em vaig atansar a Òrrius. A Can Altafulla vaig tenir un intercanvi d'opinions que va acabar gairebé a crits amb aquest gosset


És que no em deixava fer foto de la piscina, gelós del seu territori


Aquí ja vaig enllaçar amb el track de la Burriack Bike, que em va agradar força i em va fer passar per llocs bonics i desconeguts. Em vaig trobar amb en Racing, que està intentant recuperar la forma després de molta inactivitat per culpa de la feina i que també seguia el track en part


Vaig passar seguint un corriol no massa interessant per sobre el túnel de la C-60, i una mica més enllà em vaig menjar el primer entrepà de torró, boníssim. Ja ho vaig dir un dia: surto en bici només per poder-me menjar els entrepans de torró. Molt de trànsit, com sempre en aquesta via


Aquí ja va començar a ploure de valent. Com que feia fred, no hi veia massa amb les ulleres embafades i molles i anava molt lent per la pluja, vaig decidir no fer la ruta sencera que portava pensada i vaig enllaçar amb la famosa La Roca-Dosrius: 80% corriols , però fent els corriols en sentit contrari fins a Dosrius. Per cert, tot i els inconvenients dits abans, em va agradar molt fer-los en aquest sentit majoritàriament de baixada i pràcticament sempre ciclables. En aquesta foto, que sembla treta d'un reportatge de Madeira, es pot veure l'aigua que havia caigut en poca estona


L'església de Dosrius, vista a peu de riera


Per la Riera de Dosrius vaig anar a la Riera d'Argentona i vaig pujar a la pista de la Pedrera seguint el track famós, sense perdonar ni una pujada ja que m'havia aturat a fer el segon entrepà turroner. Aquí ja estava a Sant Bartomeu-Domènech, la foto no està massa vista i per això no pot faltar


Aquí vaig fer els corriols de Ca La Mort però en sentit contrari, força bonics també tot i que un pèl menys ciclables. Poso una foto treta d'un fulletó de propaganda de rutes per Madeira, a veure si cola


També la de la mina de Sant Mateu, ja que vaig tornar a passar pel Vietnam 2


I la de Sant Mateu, que segueix sense rajar


Ahir vaig tenir l'humor de pujar a l'ermita, tot i que s'ha de caminar una mica:feia temps que no hi anava. Curós el campanar orientat perpendicularment a l'entrada


L'ermita i la rectoria



Ahir sí que hi havia unes vistes espectaculars al Mirador de Premià




Com espectacular va ser la baixada a tot drap (dintre de les meves possibilitats, és clar) pel corriol de les piscines: es feia tard i amb tanta foscor no es tractava d'entretenir-se.

Queda pendent, doncs, de fer la ruta prevista. Com que sóc força tossut, suposo que l'acabaré fent i ja us ho diré per aquí.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Mar 22 Mar, 2016 4:44 pm    Asunto: Responder citando

A veure, si llegeixo al Manelic la climatologia que tenim és molt bona i per quatre gotes o algun floc de neu....
Els entrepans de Torró te-l's fan al "elmondelacuina"?
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mar 22 Mar, 2016 4:59 pm    Asunto: Responder citando

No, serien més bons encara. És torró Vicenç, d'Agramunt. I la veritat és que el de Can Soler és molt, però molt, millor. Però aquest el guardo per l'Oriol
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Pino
****


Registrado: 25 Jul 2009
Mensajes: 1388

MensajePublicado: Mar 22 Mar, 2016 10:59 pm    Asunto: Responder citando

Nuevamente gran crónica Pere. Gracias.

Algunos leemos lo que escribes y vemos las fotos giradas.

Wink
_________________
No es tan fiero el león como lo pintan.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4293
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Mie 23 Mar, 2016 3:02 pm    Asunto: Responder citando

Laughing Laughing

Ho sé, Pino
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Guillermo
***


Registrado: 13 Dic 2008
Mensajes: 662

MensajePublicado: Mie 23 Mar, 2016 3:46 pm    Asunto: Responder citando

Yo también los leoooo😊
El día que pongas salida para humanos intento acompañarte y si los corriols son de bajada mejor que mejor!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Dirección AIM MSN Messenger
manolito
****


Registrado: 20 May 2009
Mensajes: 1470
Ubicación: Badalona

MensajePublicado: Jue 24 Mar, 2016 8:10 am    Asunto: Responder citando

I jo.
_________________
MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Javi83
-


Registrado: 02 Feb 2015
Mensajes: 77
Ubicación: progres

MensajePublicado: Jue 24 Mar, 2016 9:47 pm    Asunto: Responder citando

+1 molt macu , Pere
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
rapyd74
***


Registrado: 26 Ago 2007
Mensajes: 701
Ubicación: Santa coloma

MensajePublicado: Dom 27 Mar, 2016 12:32 pm    Asunto: Responder citando

Poca gente conozco que disfrute las rutas como tú, parandose para hacer fotos en tantos rincones y disfrutando no solo del recorrido y lo que ve en el, sino haciendonos disfrutar al resto que tenemos la suerte de poder seguirte!
...no cambies nunca, y si las fotos se "cuelgan" torcidas pues se gira el portatil para verla y listos! jajaja!

Saludos. Wink
_________________
Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!!
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
SONIC
***


Registrado: 06 Abr 2006
Mensajes: 536

MensajePublicado: Mie 30 Mar, 2016 11:39 pm    Asunto: Responder citando

También te he leído compañero.


Un placer

P.D.
Pino, te equivocas. La foto no esta girada, son los cipreses que han crecido en horizontal.
_________________
No te haces viejo y dejar de pedalear.
Cuando dejas de pedalear te haces viejo.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Jue 31 Mar, 2016 8:22 am    Asunto: Responder citando

diuen que quan marxem som el que hem fet
una crónica és una manera de seguir vius... més enllà de que aquest foro i d'altres perdurin o no.
no hem d'esperar agraiments per les cróniques,
les hem de fer de forma egoista per romandre eterns

ara em prenc la pastilleta i torno a ser el mascle alfa sense escrúpuls que tots coneixeu

sbk
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Propuestas de SALIDAS y RUTAS Btt'ras Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group