Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

2024-05-01 Menú degustació

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca.
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@


Registrado: 26 Ago 2006
Mensajes: 4304
Ubicación: TIANA

MensajePublicado: Sab 11 May, 2024 7:25 pm    Asunto: 2024-05-01 Menú degustació Responder citando

Pujo de casa cap a la carretera de la Conreria, l'itinerari és molt bonic


Baixo fins Sant Fost. Massa cotxes: giro i torno a pujar Conreria amunt


En quatre km arribaré al Seminari


Les paelles d'arròs i pollastre de la carretera són molt boniques


De la Conreria passo a la Vallençana i baixo fins la rotonda de la carretera de La Roca per tornar a pujar. No faig fotos, la carretera està molt vista i jo tinc poca memòria i m'oblido del mòbil.
Arribo als bombers i torno a pujar la Conreria, ara des de Badalona. La baixada la faig per on havia pujat de bon matí, aquí les paelles són de mar i muntanya: escamarlans i pollastre


Baixo de la Conreria cap a Tiana, aquí tenim la paella de mar i muntanya del dia: galeres, sèpia , escamarlans, conill , pollastre i musclos


I ara de Tiana cap a Montgat, amb una altra paella plena de crustacis però sense animals terrestres


Passo per la N II per pujar a Alella. Aquí hi ha moltes paelles, la primera és de mar i muntanya: arròs, conill, gambes i musclos del Delta amb els additius del pantà de Flix


De baixada a Vallromanes és un festival culinari, amb paelles d'arròs i tota mena d'animals, peixos, crustacis i verdures, però no hi ha fotos ja que tinc un conductor una mica nerviós al darrera. Ja les faré un altre dia. Arribo a Vilanova i passo per la carretera de la Roca fins Sant Fost, on torno a pujar la Conreria. Ara sí que m'aturo i faig la foto de la paelleta que em faltava al menú degustació d'avui, aquesta és de Yatekomo Yakisoba, només s'ha d'escalfar una estoneta però no porta massa cosa bona, només colorants, aromes i conservants


I això és tot. Una jornada amb molt bona temperatura i bona ruta per celebrar la festa del dia com cal. Només hauria faltat menjar paella a casa, però com que ara sóc vegà m'he hagut de conformar amb un deliciós plat de tofu.
_________________
http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Carretera y manta. Amantes de la flaca. Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group