Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@

|
Publicado: Sab 03 Jul, 2010 6:03 pm Asunto: CASTELL DE BURRIAC |
|
|
Aquest matí la Margarida i jo hem pujat per carretera fins a la Cartoixa. Aquí estem arribant a la cruïlla de la Badalona-Sant Fost, amb uns núvols de boira al darrere que tan de bo no s'haguessin esvaït
Per evitar una mica la calor, hem passat per la pista de les "3 Maries", d'on hem enllaçat amb la que ens porta a Alella Parc
i hem seguit cap al Coll de la Font de Cera i més enllà, pujant al Mirador de Premià, on ja començava a fer força calor
Com que ja no teníem massa aigua, hem passat cap a la Font de Sant Mateu, que rajava força, per omplir ampolla i bidó
Ja que estàvem acalorats, hem decidit baixar fins la Creu de Can Boquet per la "nevera", que avui estava una mica descongelada. De la Creu hem pujat al Dolmen i, via Coll de Porc, ens hem encaminat al Castell de Burriac, on la Margarida no havia anat mai en BTT. Aquí estem on s'acaba el corriolet i comença la pista de baixada
La baixada està perfecta, sembla que no fa massa hi ha passat la màquina i ha tret els reguerots que la fan una mica perillosa, però la pujada segueix igual de difícil i amb l'afegit de la calor ens ha costat força, però ho hem aconseguit
La tornada l'hem fet per la pista que baixa directament a Cabrera i d'aquí al passeig de la platja, on hem admirat alguns bells cossos estirats o plantats al sol , altres més peluts els hem intentat obviar. L'aigua semblava neta i estava força tranquil·la i ens ha vingut de poc de tirar-nos-hi de cap.
A Montgat hem tingut uns pensaments agradables cap al Sr. Ràmia (l'alcalde) per la seva incansable cerca de solucions per a que tothom pugui fruir del passeig marítim, i hem passat pel carrer de l'església.
Per un moment he pensat que les garlandes eren en el nostre honor, quin detall !, però després he recordat que són les de la Festa Major de Sant Joan
I ja només ens quedava passar cap a casa, cosa que hem fet pujant pel carrer Camí Vell a Tiana, on ens hem pogut refrescar una mica.
Mapa:
Perfil:
 _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
Gordi65 \*/\*/

Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Sab 03 Jul, 2010 10:51 pm Asunto: |
|
|
Pues yo creo que los adornos de bienvenida si que tendrían que haber sido para la Margarida, pues una proeza como la de hoy bien se lo merecía.
Otra campeona mas al grupo, miedo tengo de qué algún día se haga una salida mixta, pues seguro que nos hacen morder el polvo. _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Dom 04 Jul, 2010 9:30 am Asunto: |
|
|
apa parella!
bona ruta, veig que el joveny s'estima més la platja
sbk  |
|
|
 |
JFR \*/

|
Publicado: Dom 04 Jul, 2010 9:57 am Asunto: |
|
|
avui si que hi avia pujada
caray amb la Margarida ¿la apuntem pel Turo? _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
 |
rapyd74 ***

|
Publicado: Dom 04 Jul, 2010 10:58 am Asunto: |
|
|
Massa calor feia ahir per la serralada!! pero veig que valtros anaveu aprofitan l´hombra, jejeje!! (res com coneixer-se el camins)
Molt bona cronica i el mapa mel guardo per fer-lo amb la Bea!!
Saluts.  _________________ Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!! |
|
|
 |
Martirio ****

|
Publicado: Dom 04 Jul, 2010 11:43 am Asunto: |
|
|
¡¡¡Molt bé!!! Margarida, por lo leído y visto en vuestras crónicas, se que rutas largas haces de vez en cuando, pero de la dureza de esta, yo sí tengo conocimiento, y se las trae subir al castillo. Enhorabuena por tu primer Burriac. |
|
|
 |
Margarida -

|
Publicado: Dom 04 Jul, 2010 10:15 pm Asunto: |
|
|
No us penseu que arribar fins a Burriac va ser bufar i fer ampolles! No recordo haver suat mai tant com ahir i, malgrat la tornada pel passeig de la platja, vaig arribar a casa ben acalorada. Però.... ho vaig aconseguir!!!!  |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mar 06 Jul, 2010 12:54 pm Asunto: |
|
|
Margarida escribió: | No us penseu que arribar fins a Burriac va ser bufar i fer ampolles! No recordo haver suat mai tant com ahir i, malgrat la tornada pel passeig de la platja, vaig arribar a casa ben acalorada. Però.... ho vaig aconseguir!!!!  |
un ocellet m'ha dit que anaveu agafats de la mà i lo pobre Pere pedalant com "un cosaco",, la foto
diu que vas arribar al castell, no deu ser un truc de photoshop??????? FELICITATS _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
|