Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@

|
Publicado: Lun 04 Abr, 2011 10:57 pm Asunto: TIANA - COLLFORMIC - TIANA |
|
|
Per anar a Vic sempre havia passat pel Pantà de Vallforners, seguint més o menys la ruta del Meridià Verd.
Ahir vaig provar de pujar per Mosqueroles i el Montseny, seguint a partir d'aquí una pista que recordava més suau que la de Vallforners i que fa uns anys havia fet amb alguns de vosaltres.
Volia evitar un tram de carretera que va des del Montseny fins l'ermita de Sant Martí del Montseny, però a més de perdre'm, vaig haver de caminar força estona. Tot i això, l'indret és preciós i val la pena anar-hi, ni que sigui en ruta en sentit contrari. Us agradaria molt, segur.
El problema d'ahir és que quan vaig arribar a l'ermita estava molt cansat i gairebé sense aigua: tanta caminada no me l'esperava. Sort que al quilòmetre 80 (o miriàmetre 8 ) vaig trobar la Font de La Castanya i vaig poder beure la seva aigua fresca i bona.
Tot i haver begut i menjat, em va costar força arribar a Collformic, en part per una intensa ventada que es va anar girant i que afortunadament al cap d'una bona estona va amainar tan de pressa com havia començat.
A Collformic tenia tres opcions: baixar a Vic passant pel Matagalls Xic, baixar-hi passant pel Brull o bé tornar a casa per Vallforners-Meridà Verd. No tenia massa temps, però vaig decidir tornar per Vallforners, ja que tornar en tren no em feia massa gràcia.
Si mireu el track a http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1589392 veureu que no vaig seguir exactament la ruta del Meridià Verd, ja que el track que portava al GPS en algun tram s'hi anava apartant, però hi podria haver passat fins i tot sense track, ja que està molt ben senyalitzada.
Unes fotos:
Pujant a peu pel preciós GR-5
Sant Martí del Montseny, gairebé en runes
La Font de la Castanya, al miriàmetre 8. Aigua fresca i bona que em va salvar la vida
Fongs i lianes malden per veure qui podrà finalment amb l'arbre
El bell Pla de la Calma
La Font de l'Avi, baixant a Vallforners. La pista, amb força pedra, no està massa malament, creia que estaria més trencada
El Pantà de Vallforners, ple fins dalt de tot
Vaig sortir de casa de nit (a les 6:43) i vaig tornar de nit (faltava poc per les 21 h), cansat com poques vegades després de pedalar 13h i de 67' d'aturades. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com
Ultima edición por Pere el Lun 04 Abr, 2011 11:34 pm, editado 1 vez |
|
|
 |
linneo49 ****

Registrado: 21 May 2008 Mensajes: 1009 Ubicación: pedaleando pe-pedaleando
|
Publicado: Lun 04 Abr, 2011 11:01 pm Asunto: |
|
|
Com sempre les teves èpiques són impresionants.
Felicitats Pere _________________ El lobo siempre será malo si sólo escuchamos a caperucita. |
|
|
 |
keoki ***

|
Publicado: Lun 04 Abr, 2011 11:38 pm Asunto: |
|
|
Impressionant
Sempre hem dius que no es per tant, que es qüestió de anar fent sense pensar-hi, gaudir del paisatge, del moment, menjat, bevent. Fa temps que no hi creia en el extraterrestres, però cada cop me n'adono que poden estar a qualsevol banda, pot ser es el boticari del costat de casa...
Felicitats Pere !!! _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
 |
Diesel Moderador

|
|
|
 |
Sacar \*/

|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 9:03 am Asunto: |
|
|
Molt maco Pere. Fantastic recorregut.
Ets un màquina.
Felicitats, campió. _________________ CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR
Las locuras de Sacarni
Las Rutas de Sacarni |
|
|
 |
silvesterjm **
|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 11:13 am Asunto: |
|
|
No sé si és que s'apropa Setmana Santa o tens alguna penitència pendent, però c*ll*ns Pere quina rutasa t'has pegat. Després diràs que et fa mal aquí o allà, que no et sents fort per pujar el dipòsit, que estàs baixet de forma,...
Moltes felicitats per la ruta i un cop més un plaer fruir de les teves cròniques. Ben bé sembla que estigui allà amb tu.
Salutacions |
|
|
 |
carsabi **

|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 3:36 pm Asunto: |
|
|
Hola Pere
Ja tinc ganes de compartir ruta amb tu, no per la ruta, sinó per la companyia.
Qualsevol sortida que es faci comptant amb la teva companyia es converteix en una aventura.
Veig que la falsa modèstia segueix sent un de les teves pecats capitals.
Etapes de 4000 de desnivell i 150 Km. estan a l'abast de pocs.
Enhorabona per la gesta, gràcies pel reportatge i espero poder unir-me a les teves marxes a mitjà/llarg termini.
*PD: M'he adonat que les meves fulles d'Excel no fan falta per res. _________________ SALUD QUE TENGAMOS |
|
|
 |
Gordi65 \*/\*/

Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 6:25 pm Asunto: |
|
|
Pere, eres un maquina, yo no soy capaz de hacer esa salida ni en una semana
Y ademas te da tiempo de ir haciendo y disfrutar del paisaje. _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
 |
Martirio ****

|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 6:48 pm Asunto: |
|
|
Pere, va, dinos de que pasta estas hecho... de que planeta eres.... que comes... ¿donde está el secreto?. ¡eres un máquina!.
Felicidades. |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 8:14 pm Asunto: |
|
|
ospa!
que burro!
no es tractava de fer tots els trk's que et vaig enviar en un dia, els pocs fer poc a poc
ens ho passariem tant bé tots dos al poble
sbk  |
|
|
 |
Pino ****

|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 9:52 pm Asunto: |
|
|
felicidades pere por tan gran ruta al alcance de solo algunos elegidos como tu que no solo la llevan a cabo sino que ademas las disfrutan como nadie y sois capaces de llevarnos a los demas alli con las cronicas. lo dicho, enhorabuena. |
|
|
 |
XAVI5 **

|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 10:06 pm Asunto: |
|
|
q gran que ets Pere no tinc paraules. jo vull ser com tu.
jo et faig la ola crack. |
|
|
 |
Exteriores \*/

|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 10:42 pm Asunto: |
|
|
redeu..! pere, cada vegada la fots més grossa.
moltes felicitats _________________
Punts de trobada |
|
|
 |
nor_bak ****

|
Publicado: Mar 05 Abr, 2011 11:10 pm Asunto: |
|
|
Ya empiezas a flojear... suerte que no te vienes a las Transpyr, vaya lastre por dios!!! |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Mie 06 Abr, 2011 12:14 am Asunto: |
|
|
Gràcies!
Ja veureu dissabte que no n'hi ha per tant quan m'estigueu esperant.
Carsabi: ens veiem el dissabte, oi? Jo també tinc ganes de compartir ruta amb tu... des de la Badalona-Tordera-Girona-Blanes n'hem fet cap junts?
Martirio: vaig menjar molt poc. El dissabte vaig menjar com un dia normal, el diumenge un entrepà de tonyina (una llauna sencera) a casa abans de sortir i dues barretes i dos entrepans de cacau en ruta. L'últim entrepà va ser a la Font de la Castanya, i me'l vaig menjar gairebé per força, ja que estava molt cansat i no tenia ni gana. En portava un altre, que em va sobrar. I el sopar a casa em va costar una mica d'empassar, i això que era un arròs amb petxines boníssim que fa la Margarida i una mini-truita de patates, que m'agrada molt.
Silver: una mica burro sí que sóc, sí. Com ho has notat?
Xavi's: a veure si torneu aviat al grup
Raúl: doncs en tots aquests dies només tinc una mísera guàrdia, que segurament puc canviar fàcilment. M'ho estic pensant...
Parlant de rutes maques: heu vist aquesta: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1132834 ?
És d'en Senselímits, un maratonià de qui ja vam seguir un track, el de la Pedals de Serrallonga.... que us recordo no vam acabar (i que ell va fer en 9 hores).
Aquesta, la del Montseny no la podríem fer en diumenge, que els forestals ens agafarien. Podríem mirar de fer-la modificant-la una mica, per no haver d'anar a Les Franqueses. He vist que enllaça Sant Martí del Montseny i El Montseny no pel riu sinó per l'altra banda de la carretera, en un tram d'esses que encara no sé si pugen o baixen però que semblen interessants. Keoki, és aquest el tram que m'havies d'enviar? _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
|