Publicado: Dom 27 May, 2012 10:24 pmAsunto: Port del Comte. 2ª pirenaica 2012. 17/6/12
sé que encara tenim les ferides ben obertes de la ruta del Tren Groc però ja no m'espero més:
us presento la 2ª pirenàica 2012!!
en aquest cas ens aproparem al Solsonès a la zona del Port del Comte i concretament a Sant Llorenç de Morunys per cumplir dos objectius:
fer el Pedrò del Quatre Batlles i anar a la presó!!! sí , sí a la presó ... però no a qualsevol presó , anirem a la presó de Busa
Anem per feina
són dos bucles, el bucle del Pedrò és en sentit horari i el de Busa en anti-horari.
1.-La ruta surt del Coll de Jou i fa en sentit horari el bucle del Pedrò, en cap moment descartem fer també Tossal d'Estivella i sobretot la Tossa Pelada
2.-una vegada arribem de nou al coll de Jou podem avituallar-nos als cotxes. Aquí la tempatació d'abandonar serà mooolt forta. Hem d'evitar-la
3.-agafarem el corriol del barranc de les salines i del serrat de la creueta que ens deixa a la carretera del pantà on hem de passar el túnels . Alguna llum ens aniria moolt bé!
4.-comencem el segon bucle buscant Sant Iscle pujant al Pla de Busa traient el nas pel cingle de la Creu.
5.- anem a buscar la presó (camí comú d'anada i tornada)
6.- en aquest punt i depèn de l'hora i de les forces anem cap a Tresserres o fem la variant en (blau cel). Al trk vermell no li feu cas
7.- tornem cap a Sant Llorenç on algú ha deixat el seu cotxe que farem servir per recollir la resta de vehicles al coll de Jou
Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
Publicado: Dom 27 May, 2012 11:22 pmAsunto:
i s'ha oblidat de dir "a 2/4 de 3" a casa _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Registrado: 17 Feb 2007 Mensajes: 319 Ubicación: Sant Joan Despí
Publicado: Jue 14 Jun, 2012 9:41 amAsunto:
nor_bak escribió:
Estoy mu flojo... he estado 3 semanas de baja completa. Puedo hacer de Chus.
Pues no tienes que engordar tu nada para hacer de Chus !
Em sap greu no participar en aquesta espectacular sortida pirinenca.
Ja fa temps (mesos) que tinc molèsties a les lumbars i finalment, al Turbón Tour, he rebentat (contractura muscular).
Ara no em queda més c*llons que reposar ... a la força
Vosaltres que podeu no us la perdeu !!! _________________ " La única gente que me interesa es la que está loca, la gente que está loca por vivir, loca por hablar, loca por salvarse, con ganas de todo al mismo tiempo, la gente que nunca bosteza ni habla de lugares comunes ... ". Kerouac
Publicado: Jue 14 Jun, 2012 2:10 pmAsunto:
chus escribió:
nor_bak escribió:
Estoy mu flojo... he estado 3 semanas de baja completa. Puedo hacer de Chus.
Pues no tienes que engordar tu nada para hacer de Chus !
Em sap greu no participar en aquesta espectacular sortida pirinenca.
Ja fa temps (mesos) que tinc molèsties a les lumbars i finalment, al Turbón Tour, he rebentat (contractura muscular).
Ara no em queda més c*llons que reposar ... a la força
Todas las horas son GMT + 2 Horas Ir a página 1, 2, 3Siguiente
Página 1 de 3
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro