|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@

|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 12:51 am Asunto: El Meridià Verd (II) |
|
|
M'hauria agradat ser a la Quebrantahuesos o a Benasc, però hi vaig haver de renunciar.
Pensant què podria fer el dissabte, em van tornar les ganes de treure'm l'espina que em va quedar clavada l'any passat quan ho vaig passar molt malament a la pujada del Matagalls Xic.
El dia encara és llarg, les previsions eren de no massa calor i si no ho feia ara potser ja no podria fins l'any vinent. I em vaig decidir a provar si podia fer la tan temuda pujada, tot i que sé que aquesta mena de sortides no tenen massa sentit, però què voleu, he recaigut.
Com a conclusions, en trec més d'una:
1-La pujada es pot fer.
2-No hi ha ni una cirera als cirerers de Vallfogona de Ripollès.
3-El Pla de la Calma és molt maco, però no és gens pla.
4-Menjar i beure poc i sovint va molt bé.
5-La llinterna és molt pràctica.
6-La propera sortida, que sigui amb TOTS vosaltres.
He penjat la ruta al wikiloc, també hi he posat moltes fotos i he fet una mena de crònica. Ho volia fer aquí també però no acabo mai, es fa tard i estic cansat. Si ho voleu veure podeu clicar aquí _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
Exteriores \*/

|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 9:02 am Asunto: |
|
|
redéuuu Pere!, Impressionant, sensacional!  _________________
Punts de trobada |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 11:05 am Asunto: |
|
|
Exteriores escribió: | redéuuu Pere!, Impressionant, sensacional!  |
Exteriors, jo aketa ja l'he feta i ningú em va tirar floretes,, el "jefe" ho sap i a més
un dels que m'acompanyava era el Dojavi el culpable, oinsssss Dojavi replica si tens be...,.s  _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
Exteriores \*/

|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 3:32 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | Exteriores escribió: | redéuuu Pere!, Impressionant, sensacional!  |
Exteriors, jo aketa ja l'he feta i ningú em va tirar floretes,, el "jefe" ho sap i a més
un dels que m'acompanyava era el Dojavi el culpable, oinsssss Dojavi replica si tens be...,.s  |
ostres!, jo no ho sabia .., moltes felicitats, ja saps que porto poc temps amb vosaltres, però el que si se.., és que ja no agafes la bici per a res, només alguna volta de tant en tant sense sortir del pati i poc més, ets un dropo...
Has vist la proposta del Pere, per fer el Badalona - Manresa per al dia 28 de juliol?, enga apunta't ... _________________
Punts de trobada |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 5:06 pm Asunto: |
|
|
Exteriores escribió: | Btv escribió: | Exteriores escribió: | redéuuu Pere!, Impressionant, sensacional!  |
un dels que m'acompanyava era el Dojavi el culpable, oinsssss Dojavi replica si tens be...,.s  |
ostres!, jo no ho sabia .., moltes felicitats, ja saps que porto poc temps amb vosaltres, però el que si se.., és que ja no agafes la bici per a res, només alguna volta de tant en tant sense sortir del pati i poc més, ets un dropo...
Has vist la proposta del Pere, per fer el Badalona - Manresa per al dia 28 de juliol?, enga apunta't ... |
pero que dius!!!!! mira la wikiloc que notenteras........ mira a btv,,, valennnnnnnnnnnn?  _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
Diesel Moderador

|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 7:59 pm Asunto: |
|
|
Pere, no me seas vago, cuelga la crónica aquí como dios manda.
¿No tienes límites? Hacer un rutón como ese tiene un mérito extraordinario y hacerlo en solitario todavía más, pero lo considero arriesgado, cualquier percance un poco serio puede ser fatal pues seguro que pasas por muchas zonas sin cobertura y nadie pasa por allí en semanas. _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
 |
|
|
 |
Dojavi ***

Registrado: 24 Mar 2006 Mensajes: 976 Ubicación: Santa Coloma de Gramanet
|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 10:19 pm Asunto: |
|
|
Btv escribió: | Exteriores escribió: | redéuuu Pere!, Impressionant, sensacional!  |
Mes o menys.... en tres dies. El Sr. Pere l'ha fet en un dia i ell solet. Al Wiki te com sempre una molt bona crònica. _________________ Mis rutillas:
rutas
strava |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 10:49 pm Asunto: |
|
|
Dojavi,,, com diria el rei "porqué no te callas" mai es pot dir tota la veritat, veus
el jefe no ha dit resssssssssssss el que mes greu em sap es que ningú acompanya
al prícep de Triana,,, Pere com diu el jefe........ li dono tota la raó, a més en aquest
club no volem patir per ningú i a vegades fas posar els pels de punta,,, de totes maneres
felicitar-te i ja saps o acompanyat o a donar voltes per la serralada o a obrir camins jajjaja _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 11:24 pm Asunto: |
|
|
Ja sabeu que sóc bastant prudent, però sempre pot passar alguna cosa, per desgràcia.
És veritat que en aquesta ruta hi ha llocs molt solitaris, com diria la meva sogra són "allà on el nen Jesús va perdre les sabatetes", i també ho és que sempre que vaig sol i estic en llocs així penso en el que em passaria si tingués alguna mala caiguda... En fi, esperem que no passi.
Diesel, miraré de posar la crònica aquí però a quests dies estic molt enfeinat, acabo molt tard i començo molt aviat a la feina... gairebé no tinc temps ni per connectar-me i llegir les novetats.
Btv, la primera quinzena d'agost tinc vacances. Quan vulguis fer un tomb per aquí (o en un altre lloc) m'ho dius i quedem. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
Pino ****

|
Publicado: Mar 17 Jul, 2012 11:55 pm Asunto: |
|
|
Pere, que grande eres........ y que cabezota !!!!
Enhorabuena. Me alegro que ya te hayas sacado esa espinita.
 _________________ No es tan fiero el león como lo pintan. |
|
|
 |
Pere @@

|
|
|
 |
Xavi_BM -

|
Publicado: Mie 18 Jul, 2012 11:31 am Asunto: |
|
|
En lloc de Pere de Tiana (o Triana) ara ets el Pere Non-stop! Ets un màquina!!!
Felicitats per treure't aquesta espineta que tenies. |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

|
Publicado: Mie 18 Jul, 2012 11:57 am Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Ja sabeu que sóc bastant prudent, però sempre pot passar alguna cosa, per desgràcia.
És veritat que en aquesta ruta hi ha llocs molt solitaris, com diria la meva sogra són "allà on el nen Jesús va perdre les sabatetes", i també ho és que sempre que vaig sol i estic en llocs així penso en el que em passaria si tingués alguna mala caiguda... En fi, esperem que no passi.
Diesel, miraré de posar la crònica aquí però a quests dies estic molt enfeinat, acabo molt tard i començo molt aviat a la feina... gairebé no tinc temps ni per connectar-me i llegir les novetats.
Btv, la primera quinzena d'agost tinc vacances. Quan vulguis fer un tomb per aquí (o en un altre lloc) m'ho dius i quedem. |
Pere, amb tu???? encare no m'he tornat boig jajajaj
doncs si tens vacances podràs vindre a la MACA, si no saps on està et farem
un track del "botiquin" de triana fins la maca, faem dues variants, una per flaca i
una altre per anar amb la burra  _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
Pere @@

|
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|