Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@

|
|
|
 |
martin ***

Registrado: 20 Mar 2010 Mensajes: 761 Ubicación: Montcada i Reixac (Can Cuyas)
|
Publicado: Mie 21 Nov, 2012 8:38 pm Asunto: |
|
|
Cita: | Martín: sortim en DIUMENGE. Et va bé? |
Que va Pere...!!!
La mujer tiene que estar de reserva en la mesa electoral y yo con la peque. Aunque no se tuviera que quedar, ya no os pillo ni jarto de vino!!!
Por ganas no será, pero ya la haré con alguien que tampoco haya podido ir que tiene muuu wena pinta...
Dejarlo todo bien limpito y sin pinchos, y ha disfrutar!!!  _________________ Cuando se mira hacia atras, es que se empieza a estar cansado. |
|
|
 |
joype *

|
Publicado: Jue 22 Nov, 2012 9:46 pm Asunto: |
|
|
SONIC escribió: |
La mamma siempre tan atenta. |
El corriol lo he hecho siempre de bajada, de subida puede ser un poco "Chusada", ya me contareis.
Saludos.
Joype. |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Jue 22 Nov, 2012 11:35 pm Asunto: |
|
|
Joype, gràcies. Chus, al costat de Silvester és un nen de primera comunió, no sé si ho sabies. Però ens agrada seguir-lo, és el nostre pastoret de la muntanya.
Tonio escribió: | Hola, otros 2 que se apuntan, Miguel Angel mi vecino y yo mismo
Supongo que la salida es desde la plaza no?, ah otra cosa la comida en Sitges, es de tenedor ó de fiambrera.
Un Saludo |
Sortim de la plaça, efectivament. Farem un enllaç amb el track, que surt del riu, pels carrers de Santa Coloma: si porteu llums, millor.
Intendència:
A Sant Ramon, l'ermita que està per sobre de Sant Boi, ens aturarem a menjar. Diumenge passat el bar estava tancat i no era massa d'hora, no sé si el dia 25 estarà obert. Si estès tancat, podem baixar al bar de sant Climent (el recordes, Pino? ) o menjar-nos l'entrepà als bancs de l'ermita, el que vulgueu.
A Sitges podem menjar alguna cosa al bar de l'estació o bé on digueu, sempre tenint present que hem de tenir temps de votar.
Actualitzo llista:
1.-Manolito
2.-Pere
3.-Super
4.-Pino
5.-exte
6.-sbk
7.-SONIC
8.-Andres
9.-Linneo
10.-Tonio
11.-Miguel Angel (vecino Tonio)
12.-Pedro Premià (colega manolito)
12.-Monti _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
manolito ****

|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 10:51 am Asunto: |
|
|
Pere, dues coses:
- Quí és el Monti que has posat?
- Pots portar-me les pastilles de la tos que em vas portar un altre cop?, em van anar molt bé (genèriques o de marca) _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
segueix-nos al facebook |
|
|
 |
Pere @@

|
|
|
 |
super **

|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 11:52 am Asunto: |
|
|
No sabia q los del bttbadalona hubiera consultas medicas, vaya nivel, a partir d ahora en vez d pedir hora a la s.social ,hare mis consultas en el foro con el medico Pere Brufau
saludos y hasta el domingo  |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 2:29 pm Asunto: |
|
|
pepe
he quitado la parte de la trialera que sube a la desfeta, el resto creo que se puede hacer bien
vendréis?
sbk  |
|
|
 |
manolito ****

|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 4:55 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | El Monti és un pajarero que porta un piano.
Haurà de ser marca, les genèriques no es poden vendre per problemes de patent. De quants mg te les vaig portar? |
Jo no ho se. Tu mateix que ets el que sap. Et pregunto jo com es fan les claus? _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
 |
manolito ****

|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 4:56 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | pepe
he quitado la parte de la trialera que sube a la desfeta, el resto creo que se puede hacer bien
vendréis?
sbk  |
Tens el track amb els afegits?, que jo no sé empalmar. Això de la tecno m'ha agafat gran. _________________ MANOLITO.ES
JUDOKA.CAT
MANELIC.CAT
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 5:10 pm Asunto: |
|
|
[quote="manolito"] Pere escribió: | El Monti és un pajarero que porta un piano.
Haurà de ser marca, les genèriques no es poden vendre per problemes de patent. De quants mg te les vaig portar? |
Jo no ho se. Tu mateix que ets el que sap. Et pregunto jo com es fan les claus?[/quote]
Deixeu tranquil al Dr. Brufau,,,,,,, Manel com dius que no se t'aixeca, em penso que el Dr. té algun remei
que són pastilles de color blau  _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
Tonio -

Registrado: 16 Ene 2011 Mensajes: 68 Ubicación: Badalona (La Balsa)
|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 8:45 pm Asunto: |
|
|
Buenas, Siento decir que no puedo acompañaros el domingo, mira que tenia ganas de hacer esta ruta, pero la feina es la feina (dura y cabrona la mayoría de las veces), espero hacerla en otra ocasión.
Como dice martin, dejar el track bien limpio para la proxima vez .
Un Saludo _________________ lo importante es el Indio, no las flechas |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 9:27 pm Asunto: |
|
|
I que no falti!
Ens veiem un altre dia, Tonio.
Maneleitor: et preguntava quina et vas quedar, per portar-te la mateixa. Com que em sembla que no tens massa tos, et porto la del mig, ni la més fluixa ni la més forta. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 9:55 pm Asunto: |
|
|
Maneleitor: et preguntava quina et vas quedar, per portar-te la mateixa. Com que em sembla que no tens massa tos, et porto la del mig, ni la més fluixa ni la més forta
Pere i a mi injecciones de FETGE DE BACALLÀ (feien un mal terrible) i de premi pastilles de llet de burra pel coll,oi? _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Vie 23 Nov, 2012 9:58 pm Asunto: |
|
|
manolito escribió: | silvesterbike escribió: | pepe
vendréis?
sbk  |
Tens el track amb els afegits?, que jo no sé empalmar. Això de la tecno m'ha agafat gran. |
no, no et preocupis carrega el llarg i estigues al lloro quan anem a fem la carretera cap a Begues vine darreru meu
sbk |
|
|
 |
|