|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
rapyd74 ***

|
Publicado: Dom 22 Feb, 2009 6:21 pm Asunto: |
|
|
Estupendas cronicas!! (me he reido de lo lindo con la de Nor-bak ).
Viendós a vosotros hacer esta ruta y como os lo pasaís, no parece tan dura, jajaja!!!
Pere, casí me creo lo de que atropellases al jabalí!! ...lo malo a sido despues cuando se ve al cazador.
Saludos.  _________________ Cuanto mas arriba subas...
...Mas trialeras podras bajar!!! |
|
|
 |
Btv \*/\*/\*/

Registrado: 22 Mar 2006 Mensajes: 2909 Ubicación: demà t'ho explico
|
Publicado: Lun 23 Feb, 2009 11:56 am Asunto: |
|
|
Pere, que no vas mirar quants anells de creixement teniaaquest pi????????? l'altre dia vaig intentar contar-los,, era molt difícil i ho vaig deixar,,, premi per que sàpiga quants anys té el pi,,, i com podreu comprovar també es pot saber les etapes dolentes de l'arbre,,, FORÇA PENYA _________________ SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie". |
|
|
 |
Xintu -

|
Publicado: Mar 24 Feb, 2009 6:49 pm Asunto: |
|
|
Em vau donar enveja després de parlar amb Diesel i diumenge m'hi vaig apropar per comprovar en quin estat havíeu deixat el castell... podíeu haver escombrat el terra de les últimes rampes!
Com que tenia por d'aixecar-me i descobrir que el que havia passat a Can Far$a ho havia somiat vaig sortir més aviat tard... (em refereixo al concert d'U2 was a Beautiful Day!...)
Aquí teniu la ruta (amb unes quantes botifarres que faran les delícies del Primo, que encara li dec l'última ensarronada de Collserola...):
En color blau la ruta Badalonina, en vermell la meva. He de dir que els rampots d'accés al castell em van resultar impossibles, entre la baixa forma i la sorra no els vaig haver de patejar...
Un dia d'aquests el repetim. Si voleu.
Salut! _________________ Hay dos tipos de personas: los buenos y los malos. Los buenos duermen bien, pero los malos parece que se lo pasan mejor cuando están despiertos. (Woody Allen) |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|