Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
 
 FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

montserrat 25-07-09

 
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
XAVI5
**


Registrado: 29 May 2007
Mensajes: 456
Ubicación: BADALONA

MensajePublicado: Dom 26 Jul, 2009 11:08 pm    Asunto: montserrat 25-07-09 Responder citando

que tal companys doncs jo disabte per seguir entrenant vaig decidir pujar a montserrat,
la data no es la mes adecuada per la calor pero tenia que anar a posar un ciri a la moreneta i
dit i fet .
varem sortir a les 6.45 del mati tres valents per desafiar el sol i la calor, erem en fran, en marc el meu cosi i jo
unes fotos de sant climent.

aqui amb el meu cosi marc

aqui una trialera dificil de pasar


si us fixeu be alla molt al fons pero que molt al fons les muntanyes de montserrat

aqui podeu veure a en marc intentant escalar el abre aquest que es la os...a de gran


la calor era una mica insoportable i varem decidir para en un bar que hi ha en una urbanitzacio no se com es deia pero vam descansar
una mica i a repostar unes ampolletes d'aigua ben fresqueta.

per la riera que no veieu com varem acabar d'aigua fins el cul.


aqui varem tenir que pasar per sota d'aquesta construccio d'aquest pont mare de deu quina por pasar per aqui


en marc

cada vegada ja ens faltava menys les muntanyes ja es veien de molt a prop nomes quedava el mes fort el ultims 9 kilometres amb
tot el sol i la temperetura de l'asfalt molta calor.

una foto molt dolenta pero es pot veure que en marc estava una mica fet pols pq li faltava aigua sort que pujant i havia una font
ens va venir com l'anell al dit una mica d'aigua i cap amunt que nomes queden 2 kilometres.

ja hem arrivat

alla ens estaven esperant les nostres families per despres poder baixar tranquilament amb cotxe
aqui em podeu veure amb els dos jugons de casa la meritxell i el petit marc.



un cop alla d'alt varem fer unes fotos del paisatje vam dinar i cap a casa.



i la ultima am la meritxell i les chancletes


epero que us hagi agradat aquesta cronica records per tots i fins aviat

deixo el perfil.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
silvesterbike
Moderador


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 4396
Ubicación: bufalà

MensajePublicado: Lun 27 Jul, 2009 7:42 am    Asunto: Responder citando

felicitats!
quina recompensa més bona us esperava a dalt
sbk Cool
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
Btv
\*/\*/\*/


Registrado: 22 Mar 2006
Mensajes: 2909
Ubicación: demà t'ho explico

MensajePublicado: Lun 27 Jul, 2009 12:01 pm    Asunto: Responder citando

quin pi mes bonic,,,, i com és que està falcat???????? potser un brètols el van voler tallar????? tan sols admet que se'l miri i que li facin petons Razz
_________________
SOC UN CIGALERO, AL LORO!!!!!!!!...."no caigan en la trampa, estén al loro con todos aquellos que dicen ser del Barça porque si no, no los leería ni los escucharía nadie".
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
XAVI5
**


Registrado: 29 May 2007
Mensajes: 456
Ubicación: BADALONA

MensajePublicado: Lun 27 Jul, 2009 12:08 pm    Asunto: Responder citando

silvesterbike escribió:
felicitats!
quina recompensa més bona us esperava a dalt
sbk Cool


la veritat es que si que la recompensa es gran de veure pero un cop alla despres del viatge
encara toca treballar una mica mes pq no paren quiets ni un moment, ni em van deixar descansar ni 5 minuts pero val la pena , i a sobre ells tambe su van pasar be.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
XAVI5
**


Registrado: 29 May 2007
Mensajes: 456
Ubicación: BADALONA

MensajePublicado: Lun 27 Jul, 2009 12:14 pm    Asunto: Responder citando

Btv escribió:
quin pi mes bonic,,,, i com és que està falcat???????? potser un brètols el van voler tallar????? tan sols admet que se'l miri i que li facin petons Razz


no m'estranyaria gens que algun tarat el volgues tallar i si m'ho dius amb aquesta ironia segur que el volien tallar, jo ja li
vaig dir al bretol del meu cosi que no fes el burro, pq aqui la gent estima molt la natura.
Volver arriba
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email MSN Messenger
Mostrar mensajes de anteriores:   
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

 
Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro
No puede responder a temas en este foro
No puede editar sus mensajes en este foro
No puede borrar sus mensajes en este foro
No puede votar en encuestas en este foro


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group