Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Pere @@

|
Publicado: Lun 31 Ago, 2009 12:36 am Asunto: Què té el Corredor que tots -i totes- hi anem? |
|
|
No sé què deu tenir.
Hi fa molta calor.
Gairebé tot és pista avorrida.
Tot està ressec.
La tornada és dura.
T'empasses la pols de 253.235 cotxes.
Però tots hi anem.
I aquest matí teníem tanda la Natàlia i jo.
Hem sortit de Tiana a les 7:45.
Al començament la temperatura era ideal per fer Btt ja que uns núvols tapaven el Sol i feia una mica d'airet fresc. Això ens ha permès pujar al Mirador de Premià sense massa esforç
I de mica en mica hem anat fent metres fins arribar a Sant Bartomeu de Cabanyes
Hem baixat per la trialereta (dic trialereta per la llargada, no per la dificultat) fins a la pista dels camions de la pedrera. Aquí està la Natàlia arribant-hi
Hem esmorzat als peus del gegant de Can Bordoi, amb 30 km de marxa
Les gallines, quan ens han vist, han vingut corrent. Es veu que també era l'hora del seu esmorzar
Al Coll de Parpers ens hem trobat en Juanjo i en Salva, dels Saltamarges, que estaven rodant per allà amb la bici de carretera. És que el món és un mocador.
I ja només ens quedava la pujadeta final fins al Santuari, que hem fet força ràpid tot i la calor que ja començava a fer-se notar. Al Santuari ens hem menjat el segon i últim entrepà del dia.
Hem fet la tornada sense gaires aturades, ja que la Natàlia havia de ser a casa sobre les 3 de la tarda. Pràcticament només ho hem fet per ajudar un noi que tenia la roda del davant bloquejada després d'una caiguda. No portava eines, tenia la roda del darrera més llisa que la pell d'un nadó, els tacs dels frens gastats, el fre del darrera no frenava... en fi, coses que passen.
La Natàlia, pujant cap a la urbanització de Llinars
I després d'unes quantes pujadetes i baixadetes més, hem arribat a casa una mica abans de les 3, ben assolellats després de 74.4 km, 6h 28' en moviment i 47' aturats, amb un desnivell d'uns 1800 m
A qui l'hi donem la tanda? _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Lun 31 Ago, 2009 11:38 am Asunto: |
|
|
deunidó amb el womans team!!
sbk  |
|
|
 |
Josep **

Registrado: 04 Abr 2006 Mensajes: 496 Ubicación: doncs....aqui mateix!!!!
|
Publicado: Lun 31 Ago, 2009 3:28 pm Asunto: |
|
|
....cuidadin Pere, que dentro de poco las fotos te las va a hacer a ti....ya sabes, mientras te esperan y se aburren.... ...Saludos y felicidades por el Team que estas montando en casa...@10. _________________ "Som i serem"
' ' |
|
|
 |
Noe *

|
Publicado: Lun 31 Ago, 2009 4:32 pm Asunto: |
|
|
Por fin la veo con el casco!!! Solo por eso ya merece la enhorabuena.  _________________ Mi diario: LA CABRA SIEMPRE TIRA AL MONTE |
|
|
 |
JFR \*/

|
Publicado: Lun 31 Ago, 2009 9:00 pm Asunto: |
|
|
y com es que no ens ven truba nusaltres en Guillermo y yo ven surti a las 7 y ven arriba a casa a las 3 despues de
embolicarnos en el gr 92 de tornada y baixa fins la carretera de la Roca ens van surtir 100 Km. _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Lun 31 Ago, 2009 10:18 pm Asunto: |
|
|
Silvester i Josep: no m'estranyaria gens. Tot i que una ruta d'anada i tornada, no circular, sempre "ratlla" una mica, va acabar perfecta, gens cansada.
Noe: el casc ara el porta sempre.
Jordi: nosaltres hi vam anar el diumenge, per això no ens vam veure. Vam fer la mateixa ruta que el dia que ens hi vam acostar l'Andrés, el Roby, tu i jo. _________________ http://margaridaipere.blogspot.com
http://elmondelacuina.blogspot.com |
|
|
 |
César C.A. -

|
Publicado: Mar 01 Sep, 2009 8:55 am Asunto: Re: Què té el Corredor que tots -i totes- hi anem? |
|
|
Pere escribió: | I després d'unes quantes pujadetes i baixadetes més, hem arribat a casa una mica abans de les 3, ben assolellats després de 74.4 km, 6h 28' en moviment i 47' aturats, amb un desnivell d'uns 1800 m |
Mare meva!!!! .
Pere, no ens coneixem pero m'agradaria dir-te que m'encanta llegir les teves cróniques familiars. Ets un afortunat!!
César |
|
|
 |
Diesel Moderador

|
Publicado: Mar 01 Sep, 2009 4:25 pm Asunto: |
|
|
Vaya nivel que está tomando la moza, ¿a quién se parecerá? _________________ Saludos.
https://www.bttbadalona.com
 |
|
|
 |
Margarida -

|
Publicado: Mar 01 Sep, 2009 11:55 pm Asunto: |
|
|
A la mare segur que no! |
|
|
 |
Martirio ****

|
Publicado: Jue 03 Sep, 2009 3:03 am Asunto: |
|
|
Pere, me encantan tus slidas familiares y tus reportages .
Mi enhorabuena a Natàlia , es toda una campeona, como dice Josep, ya mismo te va haciendo ella las fotos a ti. |
|
|
 |
JFR \*/

|
Publicado: Jue 03 Sep, 2009 7:46 pm Asunto: |
|
|
Pere escribió: | Silvester i Josep: no m'estranyaria gens. Tot i que una ruta d'anada i tornada, no circular, sempre "ratlla" una mica, va acabar perfecta, gens cansada.
Noe: el casc ara el porta sempre.
Jordi: nosaltres hi vam anar el diumenge, per això no ens vam veure. Vam fer la mateixa ruta que el dia que ens hi vam acostar l'Andrés, el Roby, tu i jo. |
pues sera por eso  _________________ compito como una persona de 66 años
entreno con los de 55
acabo con los de 44
me siento como uno de 33
me divierto tanto como los de22
y tan despreocupado como un niño de 11 |
|
|
 |
|