Foros de discusión BttBadalona.com
Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 

Dolmens, pedres, algun corriol, xampú i una mica d'aigua

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Pere
@@

MensajePublicado: Dom 03 Jun, 2012 11:52 pm    Asunto: Dolmens, pedres, algun corriol, xampú i una mica d'aigua Responder citando

Avui he estat molt content de compartir ruta amb l'Andrés i uns amics de Tarragona que feia molt que no veia: en Balta, Le Gran Roc i en Rochy, que alguns coneixeu de fa anys. Hem tingut temps de parlar de tot, bé de gairebé tot...Al final ens hem mullat i fins i tot hem passat una mica de por, justificada després de veure el llamp que ha caigut a un arbre (o pujat d'un arbre?) del costat del Seminari. I jo, que deia que amb els parallamps dels Vigies no hi havia cap problema, he canviat d'opinió quan he vist els dos parallamps que hi ha al Seminari i el llamp a 10 metres...
Demà posaré alguna foto.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Lun 04 Jun, 2012 8:39 pm    Asunto: Responder citando

demà és avui?
bé, no. Demà és demà?

guarda la crònica en un word quan la tinguis a mitges persiauncàs
sbk Cool
Pere
@@

MensajePublicado: Mar 05 Jun, 2012 8:38 am    Asunto: Responder citando

No serà molt llarga, però sí que ho faré.
Demà era ahir, però ahir em trobava molt malament. Pensava que no podria pedalar de la feina a casa, quan hi vaig arribar em vaig posar al llit. Despés de passar una nit que se m'ha fet una mica llarga, ara ja gairebé estic bé: avui posaré les fotos. Espero que avui sigui avui...
keoki

MensajePublicado: Mar 05 Jun, 2012 9:19 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
No serà molt llarga, però sí que ho faré.
Demà era ahir, però ahir em trobava molt malament. Pensava que no podria pedalar de la feina a casa, quan hi vaig arribar em vaig posar al llit. Despés de passar una nit que se m'ha fet una mica llarga, ara ja gairebé estic bé: avui posaré les fotos. Espero que avui sigui avui...

Tens que presentar comprovant del metge per justificar el per què no has presentat els deures a temps. Laughing Laughing Laughing
¡Cuida't!
silvesterbike
Moderador

MensajePublicado: Mar 05 Jun, 2012 2:43 pm    Asunto: Responder citando

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
silvesterbike escribió:

guarda la crònica en un word quan la tinguis a mitges persiauncàs
sbk Cool

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Sacar
\*/

MensajePublicado: Mar 05 Jun, 2012 9:57 pm    Asunto: Responder citando

Cuidat Pere, que esperar te la seva recompensa, i segur que la nostra es tornar a gaudir d'una crònica genial...........

Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 06 Jun, 2012 1:18 am    Asunto: Responder citando

Tot i que La crònica no era precisament genial, ja la tenia pràcticament acabada (estava al Turó d'en Galzeran, entre llamps i trons), però l'he tornat a perdre ja que s'ha tancat el Firefox i no l'he pogut recuperar.
A partir d'ara les hauré de fer en un Word, fa una mica de ràbia perdre-les així.
En fi, miraré de seguir demà, però no sé si podré, que tinc guàrdia. espero que surti una mica millor que la que havia fet avui.
Andres

MensajePublicado: Mie 06 Jun, 2012 7:53 am    Asunto: Responder citando

Pere escribió:
Tot i que La crònica no era precisament genial, ja la tenia pràcticament acabada (estava al Turó d'en Galzeran, entre llamps i trons), però l'he tornat a perdre ja que s'ha tancat el Firefox i no l'he pogut recuperar.
A partir d'ara les hauré de fer en un Word, fa una mica de ràbia perdre-les així.
En fi, miraré de seguir demà, però no sé si podré, que tinc guàrdia. espero que surti una mica millor que la que havia fet avui.

A eso le llamo yo traspapelar los papeles, a lo moderno claro, Razz mala suerte company, no tenemos prisa Rolling Eyes

Mis rutas en bicicleta.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 06 Jun, 2012 9:17 pm    Asunto: Responder citando

Són les coses de l'edat, que no perdona Laughing
Pere
@@

MensajePublicado: Jue 07 Jun, 2012 1:12 am    Asunto: Responder citando

Bé, doncs aquesta història tan llarga va començar dilluns passat, quan vaig obrir el correu i vaig veure que en Rochy, un amic de Tarragona que és un crack i que alguns ja coneixeu, m'havia enviat un missatge on em deia que ell i uns companys volien pujar per fer una ruta per aquí dalt.

Em diu que s'estan entrenant per fer la Eusko-Bike Challenge, una ruta impressionant pel que he vist als vídeos, i volen fer la "filleta" del Pino, la Trinxaprehicabri, que té els corriols, el desnivell i la distància que necessiten.

Em demana si li puc passar informació, si hi ha algun tram que es pot modificar, jo li pregunto si no li fa res que els acompanyi i així surt la "germaneta" de la "filleta", que es dirà Dolmens, Pedres, corriols i Poblats ja que algunes de les modificacions que hi faig són per anar a veure les Pedres i els Dolmens que queden a prop de la ruta original.

Diumenge a les 7:30 ens reunim al Punt de trobada Matiné, ja que els tarragonins de Badalona coneixen l'Ikea (quants BP'S s'hi han guanyat allí dins!) i poca cosa més, a part de La Penya. També ve l'Andrés, que m'explica que dissabte ha estat repassat per l'Avi Rob en una frenètica cursa contrarellotge per Collserola.

Com que la ruta és del Bttbadalona, és obligat pujar al Dipòsit i fer allà la foto oficial un cop els convidats han admirat el paisatge urbà que s'estén per tota la plana fins el mar. D'esquerra a dreta: Andrés, Rochy, Le Petit Roc, Balta i Pere

La "germaneta" ens fa passar pel trajecte habitual per anar al Seminari i després ens desvia una mica per poder veure el Cementiri dels Empestats

Tornem a la pista carenera habitual, que deixem ben aviat per baixar també per pista fins la Riera de la Coma Clara d'Allella, des d'on tornem a pujar a la pista carenera més enllà del Coll de la Font de Cera.
Seguim també poca estona aquesta pista i baixem a Vallromanes pels corriols de Can Cirera, variant dreta, dreta, aquesta última força complicada.

A la plaça de l'Ajuntament fem un primer mos, preparant-nos pel que ha de venir que serà llarg i dur, i ignorant que a Valllromanes també hi ha una Roca Foradada que no hem vist mai, i que deixarem per una propera "nebodeta".

Seguim endavant, fent turisme per uns quants carrers del poble fins que entrem en un dels corriols del Turó del Mas Miquel, on algú hi ha posat aquest deliciós pessebre que agrada molt al Petit Roc, que em promet que d'ara en endavant cada cop que faci una sortida en muntarà un de similar

Per asfalt, ja que fer-ho pel corriol de pujada seria molt complicat, pugem a Can Nadal, que serà la porta per on entrarem al Bosc de Céllecs, on estarem corriolejant i trialerejant una bona estona, sempre per camins factibles i divertits que ens acabaran portant a la Pedra de les Orenetes.

Allí es fa real la dita "El Món és un mocador", ja que trobem als Cuñaos José Manuel i Josemanuel, Wink que tant temps feia que no vèiem

Després de convidar-los a la "Dècima del Turò" i d'acomiadar-nos-en, fem les fotos habituals

busquem les pintures rupestres

i les fotografiem abans s'esborrin del tot

Baixem una mica més pel que abans era una bonica pista i que ara, després de passar-hi la màquina, és una autopista com les de Madrid, és a dir sense peatge (de moment), i anem a la Roca Foradada

Baixem una mica més encara i trobem el Dolmen de Can Gol I, que és al jardí d'una casa particular. La casa està en venda, així que si voleu podeu compra-la i tindreu un dolmen a casa vostra. Des de la vorera, on hi ha unes escales per poder-lo mirar, el veiem d'esquenes

Desfem el camí i, molt a la vora de la Pedra Foradada trobem el Dolmen de Can Gol II, mes petitó que el de la casa. Fent comparació amb el futbol, aquest seria un gol de Ronaldo i l'altre, un gol de Messi. Ho sento, Andrés, m'he passat una mica.

I una mica més amunt trobem la Pedra de les Creus, on en veiem unes quantes de diferents mides i formes

Seguim endavant, ara ens encaminem al Turó Gros

on corriolejarem amunt i avall una bona estona, alguns amb molt bon estil

Després de passar pel "Minitub", on n'hi ha que es queden enganxats al sostre, anem planejant fins Santa Agnès de Malanyanes, on fem la segona aturada nutritiva del dia, precisament al costat d'una parada de pollastres i conills a l'ast que semblen boníssims. Nosaltres, fidels a l'esperit Bttbadaloní d'abans, quan no menjàvem ni barretes ni gairebé bevíem aigua, fem l'orni i ens dediquem al nostre trist entrepà de Nocilla.

Per evitar el pas per la urbanització Sant Carles, que no està malament però que te una mica d'asfalt, vaig fer una petita tisorada a la "filleta" del Pino i passem pels corriols que vam inaugurar el dia del Turó de l'Home, però ara fets de baixada fins arribar al Coll de Parpers, on seguim endavant fins arribar a Sant Bartomeu de Cabanyes

Aquí la "germaneta" ens volia fer anar cap al Dolmen De Céllecs, baixar novament a la Pedra de les Orenetes i tornar a pujar a Sant Bartomeu, però ja li havíem agafat gust a les tisores i ara li vam fer a la "germaneta" no una retallada sinó un bon estrip, decidint passar per corriol fins Ca La Mort, on enllaçaríem amb la pista per arribar-nos al Dolmen de la Roca d'en Toni, on hi trobem una sirena que s'assembla molt al Rochy

A Can Boquet l'Andrés ens deixa, ja que no vol arribar molt tard a casa, i nosaltres anem cap a Vallromanes passant pel Tobogan però en el sentit contrari del que fem habitualment. Sembla que no es pot fer, però amb una mica de perícia és possible passar-lo sense posar el peu a terra.
El Tobogan ens deixa al costat de Can Gurguí, on agafem la pista que ens porta a Vallromanes. Al Casal fem un xampú, un entrepà, un cafè i una llarga sobretaula on parlem una mica de tot i ens preparem per fer no una tisorada sinó una esporgada radical a la "germaneta", que queda transformada en una "cosineta".

Després d'aquest "minut de les tisores llargues", pugem pel corriol de Can Cirera per la variant fàcil, que seria la que no havíem fet al matí de baixada, i ens plantem a la pista carenera que ens porta fins Alella.

Volíem pujar al Turó d'en Galzeran i baixar per les vinyes i per això passem per la pista del darrere de la carenera. Comença a ploure, ens agrada ja que ens ha fet molta xafogor tot el dia

Mentre anem pujant comença a tronar. Primer els trons són llunyans, després són molt forts i propers. Jo vaig dient que no hi ha d'haver cap problema, que podem pujar a dalt del Turó ja que a la torre de vigilància hi ha un parallamps i si cau un llamp serà allà, però la intensitat de la tempesta elèctrica i la quantitat d'aigua que cau en poc temps fa que canvii de parer i que tirem avall pel darrere del Turó buscant l'aixopluc del Seminari.
Quan ja som a pocs metres de l'entrada del Seminari ens trobem llampat un dels pins, i això que a l'edifici hi ha com a mínim dos parallamps. La teoria, un cop més superada per la realitat. I la por que havíem passat, justificada.

En molt poca estona deixa de ploure i això ens permet seguir endavant i practicar l' última retallada del dia, al crit de "Mariano, amb les tisores no ets ningú!".
Ara li ha tocat el rebre al poblat de la Malesa, des d'on havíem de baixar per les Canyes. En comptes de fer-ho per aquí, passem pel corriol que porta a la pista del Tanatori i baixem via Cal Dimoni fins el Punt de Trobada Matiné.

Així, doncs, hem creat la "cosineta", la que bategem com a "Dolmens, Pedres, algun corriol, xampú i una mica d'aigua" .

Ep, que la cosineta no és manca:
[/url]

Esperem que hi hagi molts mes nebots, néts i el que faci falta i que ben aviat puguem tornar a ciclar junts.
Exteriores
\*/

MensajePublicado: Jue 07 Jun, 2012 8:57 am    Asunto: Responder citando

Com sempre molt bona crònica i molt ben detallada, ara amb l'estil Wikipedia o WikiPere.
Sacar
\*/

MensajePublicado: Jue 07 Jun, 2012 9:01 am    Asunto: Responder citando

Ja sabia jo que l'espera valdria la pena.

Molt bona, Pere

Las locuras de Sacarni

Las Rutas de Sacarni
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado Enviar email Visitar sitio web del autor
manelvici
-

MensajePublicado: Vie 08 Jun, 2012 4:20 pm    Asunto: Responder citando

Veig que hi ha gent que està per tot arreu.! Fa cosa d'un mes el Petit Roc-Pere Ulldemolins ens va preparar una fantàstica ruta de dos dies fent tota la volta a les muntanyes de Prades. És possible que tornem a coincidir una setmaneta a finals de juny per la Via Tolosana
Records
Manel
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Rochy
-

MensajePublicado: Lun 11 Jun, 2012 12:17 am    Asunto: Responder citando

Pere, ja ho has deixat quasi tot dit amb aquesta acurada crónica.

Nomes senyalar que feia uns tres anys que no passejava pel vostre jardinet i com sempre vaig acabar feliç i content de tot el que el Pere i l'Andres ens van mostrar.
De veritat que teniu un lloc privilegiat per la BTT amb dues cares, una mes solejada i l'altre mes ombrivola.
Ens vau portar per llocs on no es cansarem mai de passar pels records que porten o pel seu interes. Disfrutons a tope, sobre tot amb uns guies com vosaltres. Sempre hi havia aquell apunt o aquella explicació que donava sentit a un indret o que feia que gaudissim a tope de qualsevol descens.
El "deposito", la baixada al seminari, les vinyes, la baixada a Vallromanes, el bosc de Cellecs, el dolmens i les pedres, els senders pels voltans de La Roca, la Kids Cup, els corriols pel coll de Parpers cap a Sant Bertomeu (algú deu treure les pedres de nit, oi?), el Vietnam (una canya!!!), el xampú de Vallromanes, la pluja torrencial, els llams i trons...... una passada, un altra jornada inoblidable.

Ben segur que repetirem.

Gracies Badalona!!!!

Podeu llegir la crónica de Le Petit Roc a
http://www.lepetitroc.org/2012/06/senders-dels-parcs-de-marina-i-litoral.html
Pere
@@

MensajePublicado: Mie 04 Jul, 2012 12:08 am    Asunto: Responder citando

mireu què diu en Rochy de la Eusko-Bike:

Rochy escribió:
Ja fa uns quants dies que vam anar per Euskadi i no sabia com fer la crónica d'aquest dies.
Nomes comentar dues coses:
- El recorregut de la EBCH es dels mes ben parits que us pogueu imaginar. Mai havia fet tants corriols en un mateix dia. De tots tipus i caracteristiques. Disfrutona a tope, pero dura com poques (els primers van fer una mitja de poc mes de 16 Km/h, ja està tot dit). Amb el Balta van anar tranquils ja que va trencar dues vegades la cadena i al final va haber d'entrar a "boxes" a posar-ne una de nova, ens vam ajuntar amb el Joan i vam anar tots tres juntets fins al final.
- Si voleu escapar-vos un cap de setmana amb els colegues i gaudir de la BTT es el lloc ideal. Deixeu-vos de Pedals de foc, d'occitania, epics trails, serrallongues i altres romanços. Aneu a la muntanya alabesa (bo, bonic i barato). A poc mes de 4 hores.

Les millors cróniques son:
- La del "gran" Le Petit Roc: http://www.lepetitroc.org/2012/06/eusko-bike-challenge-2012.html
- D'una noia vasca que es diu Itxaspe: http://www.itxaspe.com/BlogsDeportes/MaterialDeportivo/eusko-bike-challenge-2012-relato-y-fotos/
- i del chico del transporte: http://elchicodeltransporte.blogspot.com.es/2012/06/cronica-ebch-2012.html

Un video de la marxa:
http://vimeo.com/44222207

Un personatge molt conegut en el mon del BTT a Espanya es el PULEBIELAS que també hi era, aqui podeu sentir les seves reflexions en ruta:

Link

Si l'any que be hi voleu anar apunteu-vos ràpid perque hi hauran garrotades per aconseguir alguna de les 400 places.

M'estic animant, però per fer-la per lliure
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Comentarios BTT'ros Todas las horas son GMT + 2 Horas
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro