|
BttBadalona.com Foro de los BTT'ros de Badalona y de todo aquel que disfrute pedaleando por la montaña.
|
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Sacar \*/

|
Publicado: Sab 26 Mar, 2011 6:05 pm Asunto: ENTRENAMIENTO ILEGAL 26-03-2011 |
|
|
Com tinc feina a casa i tinc que arribar aviat, havia quedat amb en Didac per anar a donar una volta, ja que feia temps que no sortia. Es veu que també feia temps que no sortia per la nit i no s'ha presentat.
A les 8:00 estava a la plaça i després de esperar els 10 minuts de cortesia, m'he dirigit al dipòsit, passant per el camí del viaducte i el camí que va a sortir a la cadena després de la creu. Després e enfilat cap a les ermites i he agafat el camí fins a la carretera de la vallensana, els bancs i cap el dipòsit.
Després he baixat per la trialera de DDDD i he anat fins el Seminari. Cap a Nou Pins pasant per les Zetes i le vinyes. Alella i a enllaçar amb la Trialera d'Andrés, on he tornat a trobar els gossos que van mossegar-me, ara si, aquest cop no els hi he donat temps de que m'agafessin, a tota velocitat fins a la platja, el riu i cap a casa.
43,10Km en 2hores 47minuts i 24segons.
Fins a la propera. _________________ CONTRA EL ESTRÉS LABORAL LO MEJOR
PEDALEAR
Las locuras de Sacarni
Las Rutas de Sacarni |
|
|
 |
Gordi65 \*/\*/

Registrado: 13 Jul 2008 Mensajes: 2182 Ubicación: Lloreda-Badalona
|
Publicado: Sab 26 Mar, 2011 11:11 pm Asunto: Re: ENTRENAMIENTO ILEGAL 26-03-2011 |
|
|
Sacarni escribió: |
Després he baixat per la trialera de DDDD i he anat fins el Seminari. Cap a Nou Pins pasant per les Zetes i le vinyes. Alella i a enllaçar amb la Trialera d'Andrés, on he tornat a trobar els gossos que van mossegar-me, ara si, aquest cop no els hi he donat temps de que m'agafessin, a tota velocitat fins a la platja, el riu i cap a casa.
43,10Km en 2hores 47minuts i 24segons.
Fins a la propera. |
Ramón ten cuidado con esa velocidades medias, pues corres el riesgo de que se te gripen los rodamientos de los bujes, estos están estudiados para soportar condiciones adversas, pero lo tuyo es abusar y no te los cubrirá la garantía.
¡Pero como quieres que te acompañe Didac con estas rutas que te pegas!, trabajo vas a tener para que te acompañe alguien haciendo 44 km en 2h 47 minutos y con 2000 m. de desnivel, eres un mulo, haber si nos desgastamos un poquito mas haciendo otras cosas , , o  _________________ EL BOSQUE SERIA MUY TRISTE SI SOLO CANTARAN LOS PAJAROS QUE MEJOR LO HACEN (BIKE Nº 236) |
|
|
 |
keoki ***

|
Publicado: Sab 26 Mar, 2011 11:31 pm Asunto: |
|
|
Sort que al final he decidit quedar-me dormint...  _________________ "Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa. "
Mahatma Gandhi |
|
|
 |
|
|
Puede publicar nuevos temas en este foro No puede responder a temas en este foro No puede editar sus mensajes en este foro No puede borrar sus mensajes en este foro No puede votar en encuestas en este foro
|