Ver tema anterior :: Ver tema siguiente |
Autor |
Mensaje |
Digi ****

Registrado: 29 Jul 2007 Mensajes: 1094 Ubicación: Sta.Coloma Gramanet
|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 2:46 pm Asunto: |
|
|
jeje este Andres... si no hay trialeras no esta contento!!
Anda por un dia hacerle feliz y llevarle por alguna trialera chula..
nos vemos chicos. _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
www.fotoelectronicaymas.com |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 4:32 pm Asunto: |
|
|
Andres escribió: | SCOTT escribió: | Al cap tinc una ruta per fer demà, a veure si la poguessim fer.
Mirare de plantejar-la al gps. A veure que hi dieu. |
Tiene trialeras? es que despues de varias semanas a regimen de tanta pista, tengo el mono
Pasame el track please. |
He dit al cap, miraré de formarlo aquest vespre. Hi ha bastant de corriol amb algun tram trialero. Quan ho tingui t'ho passo i ho comentem, ok?  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 4:33 pm Asunto: |
|
|
I tu que Digi, al final vas a la duathló? Això és molt durillo, eh?
 _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
juaver83 *

|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 5:03 pm Asunto: |
|
|
Hola:
Estic acollonat!!! jajaja. penseu una mica en mi que demà es la meva estrena, no em foteu molta canya!!! estic per comprarme una moto de trial!!!! |
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 5:13 pm Asunto: |
|
|
No pateixis, el primer dia d'algú sempre li fem passar la prova de foc, si la passa és apte per tornar, ja, ja,ja...  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Digi ****

|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 6:36 pm Asunto: |
|
|
Scott he vist la grafica d´altura y si es bastant dura.... pero em fa molta ilusio ferla, tinc mono de duatlo desde la de Tiana, ya se que no es el mateix pero ho intentare y si no puc doncs res mitja volta y capa casa
ya posare fotos... byee
Perdoneu si el eu catala no es masa bo, ho entenc mai ho parlo y es nomes amb vosaltres amb qui practico una mica... el disabte em va de meravella perque faig esport y practiques de catala... jeje
Arreveure nois. _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 8:23 pm Asunto: |
|
|
digi24 escribió: | Scott he vist la grafica d´altura y si es bastant dura.... pero em fa molta ilusio ferla, tinc mono de duatlo desde la de Tiana, ya se que no es el mateix pero ho intentare y si no puc doncs res mitja volta y capa casa . |
Doncs em sembla perfecte, ets un noi intel.ligent.
digi24 escribió: | Perdoneu si el eu catala no es masa bo, ho entenc mai ho parlo y es nomes amb vosaltres amb qui practico una mica... el disabte em va de meravella perque faig esport y practiques de catala.... |
Jo entenc el que em vols dir, en definitiva és el que interessa, no? només em cal agraïr-te que facis aquest esforç, tant escrit com oral, també t'aconsello que si tens algún dubte, miris el diccionari i et documentis, és una manera molt bona d'aprendre l'idioma. De totes maneres, tothom fem faltes, es tracta d'anar millorant cada vegada.
Et deixo un enllaç que et pot servir.
http://www.grec.net/home/cel/dicc.htm _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
Digi ****

|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 9:16 pm Asunto: |
|
|
chicos al final no ire a la duatlon, aun tengo molestias en los tobillos...
asi que mañana ire con vosotros a hacer la salida maresmeña
seguimos quedando a las 8 en la plaza verdad?
si no es asi decirme algo.
nos vemos mañana chicoss _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
 |
SCOTT ****

|
Publicado: Vie 19 Oct, 2007 9:50 pm Asunto: |
|
|
Demà a les 8h a a plaça, ok?  _________________ Fins aviat!!
SCOTT |
|
|
 |
silvesterbike Moderador

|
Publicado: Sab 20 Oct, 2007 7:23 pm Asunto: |
|
|
weno, es que no ha salido nadie hoy?:
comabona, puigmal, los maresmeños
que pasa!
sbk  |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Sab 20 Oct, 2007 8:22 pm Asunto: |
|
|
Jo he anat a Sant Guim de Freixenet |
|
|
 |
Digi ****

|
Publicado: Sab 20 Oct, 2007 8:40 pm Asunto: |
|
|
Ui que mensajito ha escrito el Sr.Pere si casi no se puede leer!!
Sr.Pere te he hechado en falta... mientras subia no tenia miedo de caer por el precipicio y mientras bajada tampoco tenia la sensacion que tengo siempre... ha sido una sensacion extraña
y ahora caigo.... no estaba Pere para amenazarme!
Pere otra vez me a pasado lo del deposito me he tenido que parar a media subida porque estaba mareadisimo... no se que hacer ya, me lo tendre que mirar
un abrazo _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
 |
rapyd74 ***

|
Publicado: Sab 20 Oct, 2007 8:47 pm Asunto: |
|
|
silvesterbike escribió: | weno, es que no ha salido nadie hoy?:
comabona, puigmal, los maresmeños
que pasa!
sbk  |
Bueno, yo me he ido con la mujer a Talamanca, a pasar el dia; pero nada más empezar la rutilla por los alrededores he pinchado, y a poco mas de 10 km he vuelto a pinchar!! ...
...y para colmo volviendo, hice un cambio brusco y se me engancho la cadena entre los platos mediano y pequeño!! no veas como lo he pasado para sacarla sin doblar los eslabones!!!
En fin, la ruta un poco GAFE!!!, pero buen tiempo (un poco fresco, pero con sol) y como no buena compañia (es que mi mujer esta por aquí, mirando que escribo, jejeje!!)
Esto de las fotos no es lo mio, eh!!! (salen en pequeñito)
mañana voy a Sant Llorenç Savall, que me han dicho que hay una pedalada (60Km/30 Km), No se si podre inscribirme, por que son plazas limitadas. Pero por intentarlo!!!
alguno ha estado en otras ocasiones? es por si es dura, aunque creo que si puedo me apuntare a la de 30 km. (son 400 plazas) puede que quede alguna libre.
saludos. |
|
|
 |
Pere @@

|
Publicado: Sab 20 Oct, 2007 9:23 pm Asunto: |
|
|
digi24 escribió: |
Pere otra vez me a pasado lo del deposito me he tenido que parar a media subida porque estaba mareadisimo... no se que hacer ya, me lo tendre que mirar
|
També estaves tan alt de pulsacions com l'altre cop?
T'ho has de mirar ja i ben mirat, Digi. No deixis passar més temps.
Potser no és res, però has de saber-ho del cert. |
|
|
 |
Digi ****

|
Publicado: Sab 20 Oct, 2007 9:41 pm Asunto: |
|
|
Si Pere anire al metge y li explicare.. suposo que hem faran fer un analisi de sang y capa casa no?
De pulsacions anaba a 180 pero m´ha donat una rampa me posat a estirar una mica per veure si es pasaba... y estirant me començat a marejar... aquesta vegada a estat mes forta que l´anterior!!
M´ho fare mirar perque per les nits quan estic al llit tambe tanco el ulls y sembla que hem ve el mareig, yo crec que tambe pot ser del treball porto desde septembre fent 10 horas cada dia y estic agotat..
Bueno Pere suposo que t´ho hauras pasat molt be amb la family.
una abraçada maku. _________________ Vive tu ilusión día a día, y el fin de semana disfrútala a tope!
www.fotodigi.es
|
|
 |
|